Hakutulokset

  1. J

    Ketju jälleenmyyjille!

    Hei, Olen aloittelemassa oriflamen jälleenmyyjänä ja samalla myös aloitan oman tiimin kokoamisen. Jos haluat saada omat kosmetiikkatuotteesi/wellnesstuotteesi 25% alennuksella, tai haluat saada lisäansioita, lähde tiimiini mukaan. Asun itse keski-karjalan alueella. Käy katsomassa minun...
  2. J

    promilleista

    mie oisin itte varmaan teholla tuollasilla promilleilla...en kyllä usko, että voisin mittään noin paljoa edes juoda. Tosin miehen työpaikalla oli porukka tehny kivoja testejä ja siellä esim. kun oli käsidesiä hierottu käsiin ja sitten sivelty kädellä huulia, oli promilleja tullut liki 2....eli...
  3. J

    Muita "sivistyneesti" alkoa siemailevia perjantai-illasta nautiskelevia?

    sivistyneesti olen ottanut pari pulloa jouluolutta
  4. J

    Tänään kaupassa huomattua

    huomenna syödään karjalanpaistia, mutta ainakin päällisin puolin liha näytti ihan just samanlaiselta kuin kalliimmat lihat...siksi siis olenkin jo etukäteen tyytyväinen edullisempaan hintaan. Oon kyllä muita ko. "sarjan" tuotteita käyttänyt, ja kaikki olleet yhtä hviä kuin vastaavanlaiset...
  5. J

    Tänään kaupassa huomattua

    Tänään huomaisn kaupassa,että x-tra tai joku vastaavanlainen suomalainen firma on tuonut myyntiin myös lihatuotteita, siis possunsuikaleita, karjalanpaistia jne. Ja ne on siis kotimaista lihaa,ja hinta on kuitenkin ihan selkeesti edullisempi kuin jonkun ns. tunnetun suomalaisen merkin samat...
  6. J

    Aika ihme että meni taas Totuuden hetkessä väärin

    ei kai noihin vastauksiin vaikuta mikään muu kuin se, miten on edellisellä kerralla vastannut....ihmettelen kyllä sitä, miksi ihmiset ehkä jopa tietoisesti haluaa valehdella tuossa ohjelmassa, koska jokainenhan tietää sen oikean vastauksen, jos henkilö vastaa väärin....toisaaltaan, jos heille ei...
  7. J

    Kuka EI ota lapsilleen influ-rokotusta?

    Meille tuli alkuviikosta koulusta lappu kotiin, yksi ilta aikaa miettiä otetaanko lapselle rokotus jonka saa mahdollisesti viikolla 47 ja nyt jo täällä on sikainfluenssaa liikkeellä...päätettiin,e ttä ei rokoteta, koska ei kai siitä enää sitten ole mitään hyötyä, kun tauti on jo pyyhkäissyt ohi....
  8. J

    Meillä todettu tänään sika-influenssa :(

    miten nopeasti saa tietää,että kyseessä on sikainflunessa kokeiden oton jälkeen? ja millaset ne kokeet on?
  9. J

    Kun keli huononee, vaikuttaako se ajotapaasi?

    Vaikuttaa tietenkin
  10. J

    Ketju jälleenmyyjille!

    Moikka, toimin laukkufriikin jälleenmyyjänä. Käy kurkkaamassa sivuni: http://www.janatuinen.nettisivu.org Sivulta löytyy tietoa laukkukutsuista ja esittelyistä.
  11. J

    Joko on korkattu?

    joo, just avasin siiderin
  12. J

    Onneksi en oo raskaana tätä nykyaikaa

    -91, -92 ja 2000 ja silloin sai kyllä syödä mitä vaan..paitsi maksaa ei liikaa, mutta ei tullut mieleenkään epäillä, saako syödä voileipäkakkua, karkeista en koskaan kattonut mitä ne sisältää jne.jne. ja ihan terveitä ja normaaleja lapsia on noista tullu :D ...
  13. J

    Onneksi en oo raskaana tätä nykyaikaa

    Mie oon myös monesti kiittänyt, etten nykyään oo raskaana...mitään ei vois syödä eikä tehdä...kamalaa.. =)
  14. J

    Olipa kiva kun lopetin tupakanpolton....

    tuskin se johtuu tupakanpolton lopettamisesta..siis se kuiva iho
  15. J

    Läppäreistä... *tyhmä kysymys*

    jos nääs haluu säästää vähänkin sähköä...
  16. J

    Läppäreistä... *tyhmä kysymys*

    pidät verkkovirrassa silloin, kun sitä käytät, muulloin töpseli irti seinästä
  17. J

    Siis uskomatonta, voiko olla näin hyvää dieettiä?

    karppaus ei oo dieetti
  18. J

    uskallanko syödä voileipäkakkua?:D

    äläpä muuta sano :D
  19. J

    kuin moni kattoo Metsoloita?

    :wave:

Yhteistyössä