Hakutulokset

  1. V

    Kuinka nopeasti ootte olleet lähtöpainossanne synnytyksen jälkeen?

    kiloja kertyi kaikkiaan 30, nyt synnytyksestä 2,5kk ja 20kg pudonnut.. vielä 10kg jäljellä...
  2. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Laittelin mahdollisesti Tunalle kaveripyyntöä ja viestiä fb:n kautta. Viesti meni varmaan muut kansioon??
  3. V

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Hyi kun tekee pahaa tuo ambron päivittämä enkelityttö tuolla.. Itku pääsee.... :'(
  4. V

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Voi ei! Ei voi olla totta.
  5. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Nyt vasta huomasin että täällähän te rakkaat majailette... fb ryhmään voisin tulla kans Tuna, jos laitat yv:tä...
  6. V

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Moikka kaikille! Tulinpahan tuossa pojusen 1kk iän kunniaksi kertoilemaan kuulumisia. Alkuaika oli melko rankkaa ja vähän väliä herääminen on rasittavaa ja väsyttävää, joten kannattaa yrittää sitten nukkua aina kuin vaan voi. Mulla erityisen rankaksi alun teki se, ettei poika huoli rintaa. Ja...
  7. V

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Moikka kaikille! Tulinpahan tuossa pojusen 1kk iän kunniaksi kertoilemaan kuulumisia. Alkuaika oli melko rankkaa ja vähän väliä herääminen on rasittavaa ja väsyttävää, joten kannattaa yrittää sitten nukkua aina kuin vaan voi. Mulla erityisen rankaksi alun teki se, ettei poika huoli rintaa. Ja...
  8. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Moikka kaikille! Tulinpahan tuossa pojusen 1kk iän kunniaksi kertoilemaan kuulumisia. Alkuaika oli melko rankkaa ja vähän väliä herääminen on rasittavaa ja väsyttävää, joten kannattaa yrittää sitten nukkua aina kuin vaan voi. Mulla erityisen rankaksi alun teki se, ettei poika huoli rintaa...
  9. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Kyssissä synnytin... koko ajan oli se sektioon meno esillä, mutta kerta vauvalla oli kaikki hyvin ja mä antibioottitipassa ja tulehdusarvoja seurattiin 4h välein, pidettiin alatiesynnytystä päällimmäisenä määränpäänä. Maanantaina se olisi kuitenki leikattu, muttakun olinki sitte sen 5cm auki...
  10. V

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    hintriikka: mulla on 2007 selkä särkynyt tapaturmaisesti ja yksi välilevy on revennyt ja surkastunut ja lievä pullistuma on myös. Vaivaa siis edelleen jos teen jotain epäsopivaa väärässä asennossa, tai niinkuin näköjään nukun vääränlaisessa sängyssä :/
  11. V

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Synnytyskertomus: To 28.2. aamulla masusta kuuluu naps ja vettä holahtaa. Jään odottelemaan supistuksia. Jotain lieviä tuntemuksia harvakseltaan. Nukun päiväunet, yritän rentoutua, käyn kuumassa suihkussa. Illalla 18 aikaan mennään synnärille. Käyrille piirtyy supistuksia noin 30min välein...
  12. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Synnytyskertomus: To 28.2. aamulla masusta kuuluu naps ja vettä holahtaa. Jään odottelemaan supistuksia. Jotain lieviä tuntemuksia harvakseltaan. Nukun päiväunet, yritän rentoutua, käyn kuumassa suihkussa. Illalla 18 aikaan mennään synnärille. Käyrille piirtyy supistuksia noin 30min välein...
  13. V

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Synnytyskertomus: To 28.2. aamulla masusta kuuluu naps ja vettä holahtaa. Jään odottelemaan supistuksia. Jotain lieviä tuntemuksia harvakseltaan. Nukun päiväunet, yritän rentoutua, käyn kuumassa suihkussa. Illalla 18 aikaan mennään synnärille. Käyrille piirtyy supistuksia noin 30min välein...
  14. V

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    Moikka! Pojan palleron 4230g ja 53cm kanssa kotiuduttiin tänään. Ei auttanu vesien meno synnytystä käynnistämään ja 5 vrk meni käynnistellessä, ennenkuin viimeiseltä syntyi tiistaina 5.3. klo 13.33. Lisää sitten paremmalla ajalla!! Vissyliini ja pikku-isäntä 4vrk
  15. V

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Moikka! Pojan palleron 4230g ja 53cm kanssa kotiuduttiin tänään. Ei auttanu vesien meno synnytystä käynnistämään ja 5 vrk meni käynnistellessä, ennenkuin viimeiseltä syntyi tiistaina 5.3. klo 13.33. Lisää sitten paremmalla ajalla!! Vissyliini ja pikku-isäntä 4vrk
  16. V

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Moikka! Pojan palleron 4230g ja 53cm kanssa kotiuduttiin tänään. Ei auttanu vesien meno synnytystä käynnistämään ja 5 vrk meni käynnistellessä, ennenkuin viimeiseltä syntyi tiistaina 5.3. klo 13.33. Lisää sitten paremmalla ajalla!! Vissyliini ja pikku-isäntä 4vrk
  17. V

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Moikka! Pojan palleron 4230g ja 53cm kanssa kotiuduttiin tänään. Ei auttanu vesien meno synnytystä käynnistämään ja 5 vrk meni käynnistellessä, ennenkuin viimeiseltä syntyi tiistaina 5.3. klo 13.33. Lisää sitten paremmalla ajalla!! Vissyliini ja pikku-isäntä 4vrk
  18. V

    Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

    No joo, ajattelin lähtee illansuussa synnyttämään, kun ei tässä muutakaan tekemistä... Meinaan vedet meni äsken :D
  19. V

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Viimeinen masukuva 41+0 POKS! (vedet meni hetki ennen kuvan ottoa)
  20. V

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Mä ajattelin lähtee illansuussa synnyttämään..... En minä muuten vielä ois joutanu muttaku vedet meni just äsken!!! :D :D

Yhteistyössä