Hakutulokset

  1. N

    olkaimet.. muilla samaa ongelmaa rintsikoiden kanssa? argh !

    lehdessä oli juttu, että hyvät rintaliivit on sellaiset jotka aamulla laitat päälle, tuntuvat niin mukavilta ettet päivällä niitä edes huomaa kunnes illalla riisut ne pois. meinasin laittaa viestiä mistä sellaisia rintaliivejä saa ostaa ja vielä sattuisi löytymään omaa kokoa. melkein mahdoton...
  2. N

    Onko kauhean paha, tyttö päiväkodissa, minä kotona.

    Minusta on ihan ok, päiväkoti on palvelu pienten lasten vanhemmille ja koska se toistaiseksi on subjektiivinen oikeus, on valinta vanhemmilla. Tosin jos multa kysytään niin minusta tuo subjektiivinen oikeus pitäisi rajata ja niillä rahoilla mitkä siitä säästys järjestää jotain muuta toimintaa...
  3. N

    Imetysihmiset! Vauvan kakkaamistiheyden vaihtelu? Onko normaalia?

    Meillä oli tuo 4 muksu vauvana semmonen, että kakkasi kerran kuussa. ja olin hyvinkin huolissani, mutta lääkäri sanoi, että se on normaalia pienelle vauvalle, että kuluttaa kaiken ravinnon kasvamiseen. ja jos pissaa tulee niin luultavasti kaikki on ok. mutta suosittelen silti kääntymään oman...
  4. N

    Arvostatko minua, nostaisitko minulle hattua?

    ehdottomasti kyllä! :flower: Olet oman elämäsi sankari, kaikkea hyvää ja paljon onnea sinulle <3
  5. N

    Tuli kyllä kylmät väreet ku katto tuota ykkösdokumenttiä

    Todella surullista :( Mutta ei kannata elää pelossa, vaan antaa lapselle se kallio mitä vasten lapsi voi tukevasti seistä. Enempää emme voi tehdä. Ja tänäpäivänä täytyy osata olla todella luja kallio ja osata vaatia apua jos sitä tarvitsee, sekään ei aina auta, koska liian usein hoidetaan vain...
  6. N

    Saako teillä mies tulla kotiin mihin aikaan vaan??

    Tietysti saa tulla, tämä on mieheni koti :heart:
  7. N

    Meillä ei uskota joulupukkiin, onko lastemme lapsuus pilalla?

    Kyllä meillä satuja luetaan, piirrettyjä ja elokuvia katsotaan, mutta lapset tietävät että ne ovat keksittyjä juttuja. Ja yhtä innoissaan nuo on tarhassa tonttuina ja joululeikeissä mukana kuin nekin jotka uskovat joulupukkiin. Ja ne lapset joille on kerrottu että joulupukki on olemassa...
  8. N

    En voi ajatuksilleni mitään, mutta pidän kotiäitiyttä luuserien valintana

    11v takana ja 3v ainakin edessä. Ajatelkoon kukin miten tykkää, tämä on mun juttuni ja kerkiän olemaan vielä 30v työelämässä jos töitä löytyy ja löytyyhän niitä niin kauan kuin on lapsia mitä hoitaa :) Ei mulla ole varaa alkaa arvostelemaan ketään, jokainen voi elää tavallaan kunhan muistaa...
  9. N

    Meillä ei uskota joulupukkiin, onko lastemme lapsuus pilalla?

    Olen lapsille kertonut, että joulupukkia ei ole olemassa vaan se on satu jota aikuiset ja lapset leikkii yhdessä. Kertonut, että joulupukki pukeutuu pukuun kuin tyttömme prinsessa vaatteisiin leikkiessään prinsessaa tai poikamme merirosvo asuun leikkiessään merirosvoa. Lahjat ostavat äiti ja...
  10. N

    Kertokaa mitä POSITIIVISTA siinä on, että on 4 lasta!?

    Meidän yllätys nelonen aiheutti tunteen, miten mä jaksan, miten mä pärjään, Mutta kun tyttö syntyi niin oli kuin se viimeinen palapelin palanen olisi loksahtanut kohdalleen. Aivan kuin tyttö olisi aina ollut perheessämme tai paremminkin sanottuna teki meidän perheestä "täysilukuisen". No ok...
  11. N

    Tyttö tuli, tyttö tuli ja mun sydämeni suli <3

    Kiitos :) Veljet on 11v ja 5v ja siskot 8v ja 3v =)
  12. N

    Tyttö tuli, tyttö tuli ja mun sydämeni suli <3

    Nyt on tupa täynnä vauvan tuoksua, onnea ja ihmetystä, uteliaita sisaruksia :heart: Synnytys meni tosi hyvin ja neiti painoi 4120g ja oli syntyessään 51cm pitkä :)
  13. N

    Nyt on oikeastaan ekaa kertaa alkanut ärsyttämään, kysymykset joko sä lähdet synnyttämään,

    vieläkö sä olet yhtenä kappaleena, koska se syntyy, onko muut mennyt yli...jne.. :kieh: ja ne säälivät katseet... Hyväähän ne ihmiset tarkoittaa, mutta mä nyt vaan oon niin väsynyt, itkuisa ja selkä on kipeä. siis niin väsynyt, että nukun 21-07.00 ja siihen vielä 3 tunnin päiväunet ja oon...
  14. N

    Heräsin viime yönä ja luulin, että

    nyt pääsen synnyttämään. laskeskelin 1,5 tuntia supistuksia jotka tuli 7minuutin välein. Jotka lakkasi sitten kun seinään :kieh: Nyt sitten on ihan voimaton olo ollut koko päivän. Mä olin ajatellut etten kiinnitä l.a mitään huomiota kun kaikki on 3 edellistä mennyt yli ja käynnistetty mutta...
  15. N

    Kokemuksia uudesta peruskoulu mallista jossa ei enää ole erikseen ala- ja yläastetta vaan luokat 1-9?

    Meille ois semmoinen tulossa ensi syksynä ja hieman mietityttää onko muutos kokonaisuudessaan hyväksi. Kerkiääkö yksi rehtori hoitaa kaikkien oppilaiden asiat? Lisääntyykö kiusaaminen? Miten paljon pienet alkaa ottaa mallia yläasteelaisten huonoista tavoista? välitunnit??? Onko pelkoni...
  16. N

    Monestako lapsesta haaveilet tällä hetkellä?

    Lapsena halusin 12 lasta, nyt puolet tuosta riittäisi minulle <3 <3 <3 <3 <3

Yhteistyössä