Hakutulokset

  1. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Kateellisena täällä luen että jollain voi riittää energiaa kaikkeen? Hyvä kun ite jaksan työpäivän pysyä hereillä :laugh: Äsken kävikin hassu juttu, kun kävin esikoisen kanssa 4-vuotis neuvolassa ja näin äitiyspuolen terveydenhoitajan käytävällä. Olin koko ajan menossa perjantaina...
  2. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Huomenta kaikille! Hui kun te kirjottelette aktiivisesti, oon kyllä joka päivä käyny lukemassa teidän kaikkien kuulumiset mutta itse en oo ehtiny tai yksinkertaisesti jaksanu kirjoittaa :ashamed: Väsymys painaa tällä hetkellä oireista eniten ja pahoinvointi vaivaa muutaman tunnin välein...
  3. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Hrrrrr, kun on kylmä! Hömpi; Täällä ainakin yksi himotestaaja, tosin alkuviikosta päätin että nyt saa luvan loppua :D Harrastuksia mulla ei tällä hetkellä varsinaisesti oo, töissä kun menee päivät ja illat lapsien kanssa. Joka päivä kyllä menen kävellen töihin ja koitan iltaisin poiketa...
  4. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Tervetuloa ja onnea kaikille uusille plussanneille! Oireita ei ole vieläkään ilmaantunut ja äsken kipaisinkin apteekista vielä yhden digitaalisen testin (apteekin tätiä varmaan jo huvittaa, kun viikon sisällä oon käynyt jo ainakin kolme kertaa ostoksilla :D) ja ilokseni sain tuloksen raskaana...
  5. M

    Lokakuun 2012 vauvoja?

    Heippa ja onnea kaikille plussanneille! :wave: Ajattelin liittyä joukkoon onnekkaaseen jos mukaan vaan mahtuu? Plussasin viime viikon keskiviikkona ja La olis näillä näkymin 2.10 :heart: Olo on vielä vähän hämmentynyt, kun ehkäsy lopetettiin vasta joulukuun alkupuolella ja oltiin varauduttu...

Yhteistyössä