Hakutulokset

  1. D

    Suulakihalkiolapsen hoitotuki

    Tuossa vielä suora linkki ohjesivulle kirjautumista varten http://www.halkio.fi/keskustelupalsta/kuinka_liityn_keskustelupalstall/
  2. D

    Suulakihalkiolapsen hoitotuki

    Poikamme syntyi 10.10.2006 ja hällä todettiin suulakihalkio. Husukesta sain suulaen sulkuleikkauksen yhteydessä (poika oli 9 kk) C-todistuksen, jonka liitin Kelan hakemukseen. Hakemuksen jätin Kelaan pari viikkoa ennen pojan yksivuotispäivää eli aivan viime tipassa. Kaavakkeessa ei oikein ollut...
  3. D

    Miksi pampers -vaipat (koko 2) tarttuu vauvan pyllyyn kiinni märkänä?

    Lähetin netin kautta kans palautetta, kun tarttui pyllyyn kiinni ja koko oli nelonen! Pyysivät paluusepustuksessa tilinumeron, kun heillä ei ole varastossa lähettää pakettia tilalle. Taitaa vaan olla yleinen käytäntö korvata rahana, kun moni muukin on saanu hyvityksen tilille. Vielä vaan ei...
  4. D

    Pierre Robin,kitalakihalkio.

    Ja mä laitoin yv:tä takaisin =) Jaa no toshan sä tuon leikkausajankohdan laitoitkin.
  5. D

    Pierre Robin,kitalakihalkio.

    Taidettiin sitten nähdä Husukessa. Eikös oltukin samassa hississä, me oltiin just tulossa labrasta ja valokuvasta ja te olitte tulossa ekaa kertaa osastolle. Sinä, mies, isompi lapsi ja sitten pikkuinen kaukalossa. Muistan kun miehesi sanoi "ja edelleen nenämahaletkussa". Mä olin niin...
  6. D

    Irtoaako limatulppa aina ennen synnytystä??

    Mä en tienny mitään koko limatulpista :|
  7. D

    Irtoripsiuutinen...

    Heh, juu ja sit kun oikeesti menee ostaan sen hampurilaisen niin voi vitsit mikä lätty :laugh: :laugh: :laugh:
  8. D

    Miksi pampers -vaipat (koko 2) tarttuu vauvan pyllyyn kiinni märkänä?

    En edes oo tajunnu valittaa, kun luulin, että se on tuon vaipan ominaisuus :( Hitsi, yks vaippa enää pakkauksesta tallella, mutta eipä itse pakkausta ole enää saatavilla. Siinähän on joku koodi jonka ainakin Liberolla tartteevat. Liberoltakin on tullu hyvityksenä kivasti vaippoja, ekalla...
  9. D

    perätilassa koko raskauden viihtyneet, lonkkavikoja?

    Lonkat oli ihan ok. Poju kääntyi aivan viime metreillä itsestään pää alaspäin.
  10. D

    mitä teidän 9 kuiset osaa?

    Poju 9 kk ja 2 vk. Viime viikolla oppi ryömimään, läpsäyttää kädet lattiaan, vetää niillä itseään ja samalla kiemurtelee kropallaan kuin sisilisko. On kyl tosi suloisen näköistä :heart: Nyt onkin sitten lähimmät sähköjohdot vaarassa. Tähän asti on saanut olla kaikin puolin tavarat rauhassa...
  11. D

    "Korvikeäidit" ja menkat...

    Tais olla kolme kuukautta synnytyksestä, kun menkat alko.
  12. D

    Milloin vauvasi on alkanut nukkumaan kokonaisia öitä?

    Alusta asti. Ihan alussa oli jopa pakko herättää poju syömään pyllyn pesulla :|
  13. D

    kuinka moni ottanu rota-rokotteen?

    Juu me otettiin rota ja ajattelin, että josko ottas tuon vesirokkorokotteenkin, katsotaan nyt.
  14. D

    Miksi pampers -vaipat (koko 2) tarttuu vauvan pyllyyn kiinni märkänä?

    Sama homma täälläkin. Nyt käytetäänkin pääasiassa Liberoa (on muuten halvempiakin) ja aina välillä Pampersia, jotta saadaan käytettyä säästöpaketit pois. Hyvä vaippa pitää olla kyllä sellanen ettei tarttis laittaa pyllyyn mitään ylimäärästä.
  15. D

    Pierre Robin,kitalakihalkio.

    No höh minkähän takia tuo koko teksti tuli vinoon :(
  16. D

    Pierre Robin,kitalakihalkio.

    [/i] Meillä sanottiin, että siellä on oltava klo 10. Joudutaan lähtemään tosi aikasin, kun matkaan menee noin 4 tuntia. En oo mukana tuolla palstalla, kun en oikein ymmärtänyt miten sinne pääsee. Mihin aikaan tuutte Husukeen? Meidän on oltava Husukessa klo 7.30. Poika pitää herättää...
  17. D

    G: KOtiäitien tilin saldo?

    No olisko joku 24 egee eli kokolailla pa
  18. D

    Pierre Robin,kitalakihalkio.

    Heippa! Me ollaankin sitten Husukessa yhtä aikaa. Poju leikataan tuolloin 30.7. Siellä sitten toivottavasti nähdään. Oletko mukana Yahoon halkiopalstalla? Siellä voidaan vaihtaa tarkempia kuulumisia.
  19. D

    Kellään aikuisena vesirokkoa???? Apua kaivataan!!!

    Mä sairastin vesirokon yläaste-ikäisenä. Oltiin viikko kaks aiemmin oltu häissä, jossa yks muksu oli hiljattain rokon sairastanu. Ensin tuli korkee kuume ja sitten parin päivän päästä ne näpyt. Heti selvis syykin miks kuumetta ylipäätään oli keskellä kesää. Ja niitä näppyjä sitten oli ihan...
  20. D

    kauanko teillä kesti ensimmäinen synnytys?

    6 h 19 min. Pahinta oli kyl ne hillittömät supparit, jotka tuli heti neljän minsan välein. Huusin koko automatkan :ashamed: Ja sit se ponnistusvaihe, joka kesti 49 minsaa, sekä se kun vauva syöksähti maailmaan ja repi vähän tullessaan. Vihlas ilkeesti. Eli aika monta kamalaa kohtaa.

Yhteistyössä