Hakutulokset

  1. Nyynä

    Aion jatkaa näitä turhien keskustelujen avauksia

    Kokeile ehdottomasti! Mä ostan ihan Prismasta sitä Urtekramin kookossokeria (y)
  2. Nyynä

    Taas eilen minusta ajateltiin...

    Toi LV:n laukku on ihana!
  3. Nyynä

    Aion jatkaa näitä turhien keskustelujen avauksia

    Mä käytän tosi vähän vehnää nykysin, koska saan siitä omituisia oireita. Noh, luomuvehnästä en saa mutta muista kylläkin. Ja luomuvehnääkään en kovin käytä koska mun elimistölle sopii paremmin kaura, ohra ja ruis. Käytän paljon myös erilaisia siemeniä ja pähkinöitä. Makeuttamiseen hunajaa...
  4. Nyynä

    Mikä maistuu joululle?

    Kiitos Peyote aloituksesta, kävin hakemassa piparit kaupasta päiväkahviseuraksi :LOL: Minä tekisin klementiineistä ja suklaasta sen täytteen ja päälle ehkä karpalo-puolukka-kuorrute kinuskiraidoilla (huomaa varmaan että makeanhammasta pakottaa)
  5. Nyynä

    Mä olen Jaarli :D

    "Downton Abbeyn hahmoista olen kuin Thomas Barrow, varahovimestari Rakkauselämäni aiheuttaa minulle hyvin paljon hankaluuksia sekä yhteiskunnassa että lähipiirissäni. Älä ihmeessä asetu kanssani poikkiteloin; minulla on monia keinoja saada tahtoni (tai kostoni) läpi." :LOL::LOL::LOL:
  6. Nyynä

    Tässä taas erään köyhän perheen tarina

    Oiskohan he laskeneet nettimaksunkin noihin puhelinlaskuihin? Silloin ymmärtäisin paremmin. Ja miten ihmeessä voi mennä kerrostaloasunnossa 200€ JOKA KUUKAUSI sähköön???
  7. Nyynä

    Jos haluat lyhentää menkkojen kestoa

    Huomasitko mitään muutosta vuodon määrässä? Eli runsastuiko vuoto myös kun kesto lyheni?
  8. Nyynä

    Inhokkisananne?

    - äippä - mamu (siitä on tullu jo miltei kirosana koska sillä korvataan ihan kaikenlaiset maahanmuuton lieveilmiöt) - lapsien (kun puhutaan monikosta eli lasten, joo ja vaikka toi lapsien onkin nykysin kielitoimiston mukaan ihan kelpaava sana niin mulle sen ainoa oikea käyttöpaikka on virressä)...
  9. Nyynä

    Onko aivan tyhmää ostaa kolme numeroa pienempiä vaatteita kuin normaalisti koska aikoo pudottaa painoa kesään mennessä?

    No ei ehkä kolmea numeroa liian pieniä mutta nykyistä kokoa pienempi kyllä :) Ja nimenomaan kannustimeksi. Koskaan ei voi tietää että saatko niin runsaasti itseäsi kutistumaan että kolme numeroa pienemmät menee takuuvarmasti neljän kuukauden kuluttua päälle.
  10. Nyynä

    Tiistain tissikuvaketju!!!

    Ei tää nyt ota tuulta alleen Rättis. Tissit on jo tällä palstalla nähty, sä oot myöhässä. Keksi jotain nasevampaa, tää on tylsää.
  11. Nyynä

    Onko tämä parisuhde ihan normaali?

    Ukollasi on siis piika talossa: sinä. Ja hän odottaa että toimit piian tavoin. Kun et maksa vuokraa etkä omista asunnosta yhtään neliötä, et ole myöskään oikeutettu sanomaan miten siellä pitäisi sisustaa, näin ajattelee miehesi. Mua ahdistais tommonen "mies", en kykenis asumaan tommosen...
  12. Nyynä

    Mitä helppoa ruokaa voi muikuista tehdä?

    Luin että: Mitä helppoa ruokaa voi muLkuista tehdä?....
  13. Nyynä

    Mistä miehiä löytää?

    Kaikki ei tee lapsia kakskymppisinä...
  14. Nyynä

    Mistä miehiä löytää?

    Apua. Mua ahdistais tuommonen :(
  15. Nyynä

    RD:n epäillään olleen vauvani kuolinsyy!

    Olen pahoillani ap :hug: Ehkäpä tuo vauvan insuliiniarvojen häikkä viittaa siihen että hällä oli jo syntymättömänä jokin sairaus jonka vuoksi ei kasvanut täysikokoiseksi ja kuoli niin aikaisin? Eli ei ollut sinun raskausdiabeteksen syytä ollenkaan ja olisi kenties voinut olla insuliineissa...
  16. Nyynä

    Mä en ymmärrä miksi murhaaja-äidistä on tehty pyhimys!

    Katri Manninen otti voimakkaasti kantaa tähän koska on itsekin kokenut äärimmäisen uupumisen. Mutta hän ei tajua että sairaalloinen mustasukkaisuus ja kyettömyys hyväksyä rakkauden loppumista ja äärimmäinen väsymys ovat kaksi eri asiaa. Ja kunnes toisin todistetaan, olen taipuvainen uskomaan...
  17. Nyynä

    Mä en ymmärrä miksi murhaaja-äidistä on tehty pyhimys!

    Tätä minäkin olen pohtinut että missä se on tullut esille että äiti oli väsynyt ja loppuupalanut? En ole missään näin lukenut muualla kuin kommenteissa joissa on oletettu että tämä voisi olla tragedian yksi syy. Kuitenkin vastaavanlaista pohdintaa en lukenut missään nettikeskusteluissa...
  18. Nyynä

    Valitusta torista taas.

    Mullon ihan sama asenne noihin hemmetin varailijoihin. Tuntuu että nykysin ihmiset aattelee että kun myyt käytettyä niin sitä voi varailla vaikka kuinka pitkän aikaa. Ei sitä maitotölkkiäkään stana varailla kahta kuukautta Prismassa :headwall:
  19. Nyynä

    Järkyttävä löytö roskiksesta

    kestokortsu?

Yhteistyössä