Hakutulokset

  1. R

    Mitä ajattelet yli 3-kymppisestä perheellisestä naisesta, joka kehuskelee

    Enpä ajattelis mitään. Mitäpä sitä? =)
  2. R

    Kattokaapa tätä naista, paljon on laihtunut:0

    Tahtoo kans aloittaa...taas. 7kg jo lähteny, jos vielä 10kg -heti kun oon syöny tän suklaan pois häiriköimästä. Tai taidan säästää lapsille, kun tulevat koulusta ja kuntoutuksesta.
  3. R

    Oletko mies vai nainen???

    74% nainen...mutta miten se moottorisahan käyttäminen muka vähentää naiseutta?
  4. R

    Kattokaapa tätä naista, paljon on laihtunut:0

    Kaunis nainen ja hienosti hoikistunut.
  5. R

    Minä olen lähihoitaja

    :hug: Samma här. :hug:
  6. R

    onko kukaan kuullut nesteenpoisto dietistä jolla poistuu 2vk 7-9kg

    Jaa-a, saman asian ajaa kun ryhtyy syömään kasvispitoisia ruokia, vähentää suolaa, namit pois ja limpparit. Nauttii vettä ja liikkuu. Ja laihtuu. Mutta kiits, tosta keittoideasta -alkoikin olla jo nälkä.
  7. R

    suruasiaa tai kysymys oikeastaan

    Meistä oli hyvä, että ihmiset kysyivät, että haluammeko jutella vai olla juttelematta. Tämä oli ihana tapa ja kunnioittivat alkuaikojen tahtoamme olla puhumatta. Omilta läheisiltä ystäviltä oli vaikea ottaa osanottojakaan vastaan -niinpä tyytyivät halaamaan, olemaan mukana harrastuksissa...
  8. R

    Tekis mieli sanoa sopimus irti kissojen palvelijana

    Minä ja lapset haluttais kissa. Mieskin jo asiaan "sopeutunu" -nyt vain odotellaan sopivan kissanpennun tulemista kohdalle ja ehkä sopivamman asunnonkin. Joten kissan hankkimisessa voi mennä aikaa, mutta olemme aloittaneet ajoissa valmentautumisen kissaelämään. Hyvä tietää kissoista tämä...
  9. R

    Jos täällä joku äiti purkaa pahaa oloaan, on ehkä masentunut ja uupunut..

    Olen samaa mieltä, että haukkuvat ja syyllistävät purkavat niin usein pahaa katkeraa oloaan -mutta ihan oikeasti, on olemassa paljon parempiakin paikkoja sen tekemiseen kuin tämä palsta! On paljon parempi lähteä terapiaan ja käyttää lääkkeitä kuin haukkua jokainen vastaantulija, oma mies ja...
  10. R

    Apua Haluttomuuteen?

    Aika normaalia, että elämänmuutos aiheuttaa tunnollisessa, ahkerassa naisessa haluttomuutta. Mites muuten jakselet? Onko muuten surumielinen olo, kipuja, mielialanvaihteluja tms.? Tulevatko kuukautiset säännöllisesti? Oletko laihtunut/lihonut paljon vuodessa? Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Miten...
  11. R

    Mikä lapsestasi "tulee"isona?

    Esikoinen haluaa kotiäidiksi, jolla EI ole lapsia -ehkä eläimiä. Poika haluaa tutkijaksi.
  12. R

    Kun me sairaanhoitajat ollaan tästä lähtien yksiä paskoja, niin miten tästä eteenpäin?

    Minä en ainakaan ole mikään paska. Olen hyvä hoitaja ja työssäni sen myös näytän. Kaikkea en suvaitse potilailta, omaisilta, työkavereilta, työnantajalta -ja sanon sen. Liian kiltti hoitaja ei ole hyvä hoitaja. Itse en haukkuisi ketään, joka tekee työtä elantonsa eteen. En edes hauku niitä ...
  13. R

    paras suolainen piirakka mitä olet syönyt? :)

    Nyt täytyy lähteä syömään, kiitos vinkistä.
  14. R

    paras suolainen piirakka mitä olet syönyt? :)

    Sienipiirakka. Siihen ei saa laittaa isoa mäjäystä munakermaseosta -hieman siinä voi olla juustoa.
  15. R

    Miksi karjalanpaisti välillä onnistuu ja välillä on niin sitkeetä ettei syö erkkikään?

    Lihoissa on eroja, ikävä kyllä. Ostan tiskiltä ja sanon kauppiaalle, että pitää tulla mureeta...kauppias osaa katsoa mistä kohdin eläintaä liha on otettu ja saattaapa nuijastakin lihaa hieman valmiiksi. Itse käytän myös riistaa (hyvin roikotettua) paistissa ja hyvää tulee. Olen kysellyt...
  16. R

    milloin olette olleet viimeksi kännissä?

    Useita vuosia aikaa kun sain MustiaRyssiä muutaman kipaleen aamuyöstä..niistä tuli kaamea kapula. :ashamed: Sen jälkeen en ole ollut humalassa.
  17. R

    Kyllä selvinpäin näkee ravintolassa enemmän kun haluaisikaan....

    Niinhän se Irwinkin sanoi, että on ihan perseestä katsella selvinpäin, kun amatöörit ryyppää... :D
  18. R

    Uskotko että Kimillä ja Valentinalla on ollut suhde?

    No, eihän tuo mikään uutinen ole.
  19. R

    Hautajaisista.

    Minä en pue mustaa lasten ylle. Ihan tavalliset juhlavaatteet.
  20. R

    Mitäs sitä tänään?

    Pitää tehdä ruoka kun mies tulee kohta töistä, sitten käydään jossain -ei aavistustakaan missä. Jokohan lapset vähän hiihtäisivät?

Yhteistyössä