Hakutulokset

  1. I

    Saatteko tulostettua hoplop lauantaipussi-keräilyn kupongin?

    juu ei toimi edes tuosta linkistä, sama ikkuna virheilmoitus tulee. :|
  2. I

    Saatteko tulostettua hoplop lauantaipussi-keräilyn kupongin?

    Vai onko meillä taas joku vika koneessa... kun ei avaa kuponkia, herjaa että tiedosto on vioittunut ja sitä ei voi korjata. Sama juttu jo kuukausi sitten, eli eivät ainakaan ole korjanneet sitä... Tai saako kuponkeja jostain muualta? En ole ainakaan nähnyt missään. Tai voiko lähettää ilman...
  3. I

    Kolme ENNAKKOLUULOA. Mitkä tunnustat omaavasi?

    Oikeastaan en mitään... Ykköseen vastaan että tunnen (sukulais)perheen jossa lapset ja äiti ylipainoisia, ja äiti on terveydenhoitoalalla, ihan varmasti on tietoa asiasta... lihavuus johtuu ihan muista syistä. Kakkoseen että itsellä on kehitysvammainen serkku, jonka äiti ei takuulla käyttänyt...
  4. I

    Mitä mieltä ootte suttuseksistä?

    Mua ei taatusti paneta silloin. Vuodan kuin pistetty sika ja alapäätä jomottaa kuin olisi taas tikattu. Lisäksi seksi ei tunnu muutenkaan kivalta silloin...lähinnä sattuu.
  5. I

    MITÄH?? McLeodin tyttäret tulee suomeks puhuttuna

    Meillä myös kuului tuo puhe ja syytin jo esikkoa joka telkan laittoi päälle että on laittanut jonkun ihme toiminnan päälle...ja naputtelin joka ikistä nappia. Ja lastenohjelmat oli ensin hiljaset. Mutta nyt taas toimii :D
  6. I

    Kuuluuko loppuraskauteen olla perseeseen ammuttu karhu?

    Mä olin koko raskauden ajan ja vielä jonkun aikaa jälkeenkin päin... :whistle: :saint:
  7. I

    Lasten painajaiset

    Mä luin jostain että keskivertoa älykkäämmät lapset näkevät tavallista enemmän painajaisia :D Että sillä voi lohduttautua... itse olen aikanani nähnyt paljon ja myös oma esikoiseni välillä, meillä molemmilla on kohtalaisen vilkas mielikuvitus jonka herättelyyn ei pelottavia...
  8. I

    G: Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

    15v. seurustelin
  9. I

    Ei se ilman jälkiä likka päässy :(

    Meillä täytti poika juuri 3v, vuosi sitten painoi 15kg eli sen mukaan ei enää saisi mennä siihen kärryjen istuinosaan. Pituutta noin 96 cm kotimittauksen mukaan, mutta hankala on jo saada irti kärryjen istuimesta...johon siis olen silti joskus istuttanut vaikkei saisi...kun autokärryjä en tahdo...
  10. I

    Jos mies on väkivaltainen unissaan ni mitä asialle voi tehdä

    Mun isä luki aikanaan sotakirjoja ja huusi yöt "kaverit älkää jättäkö"... :/
  11. I

    G: Olitteko koulussa niitä suosittuja vai vähemmän suosittuja tyttöjä?

    Hmm. Itse olin ala-asteella koulukiusattu, ja yläasteella alkuun pelätty koska olin kovettanut kuoreni kiusaamisen takia. Myöhemmin sitten ihan tavis. Mutten missään vaiheessa suosittu. Nyt kolmikymppisenä opiskelen edelleen ( aiemmin olen lukenut vain yo-tutkinnon) ja mieheni on eristäjä :D...
  12. I

    osaako teidän eskarilaiset jo kirjaimet?

    Osasi jo ennen eskaria. Tämän vuoden aikana oppinut lukemaan.
  13. I

    Miten suhtautuisitte,jos miehenne

    En tykkäis. Tiedän erään joka näin teki, pimitti auton vakuutuksia, veroja ei katsastanut yms. vaan sanoi että maksettu on... ja avokkinsa sai hiukan kakkaa niskaan kun oli hänen auto.
  14. I

    No ostatko itsellesi 90e tai yli vaatteita??

    En. Mies osti mulle taannoin toppapuvun, jossa tuli mukana pipo ja väliasu sekä kerrasto, hintaa koko paketille 129e. Tuntui ihan älyttömän kalliilta.
  15. I

    opintotuen takaisin perinnästä???

    Joo Taivalkoskella ainakin on oma lakinsa kelalla tuohon. Kun sama santtui myös monelle miehen kaverille. Ja just vasta oma kaverini kertoi samaa tarinaa kyseessä Oulun Kela, valitus ei auttanut...siinä sitte pohdittiin että vissiin pitää valmistua joululta jos haluaa töihin mennä, ettei tuu...
  16. I

    Keväthaalari huomenna?

    Vois laittaa...itsekin jo mietin aiemmin tuota ratkaisua, vaikka Oulun korkeudella asutaan. Mutta nyt kun tuli tuo talvi takaisin niin siirtyy... :whistle: Mutta kun tuon ikäiset lapsethan jo liikkuu paljon. Jos vertaa siihen että itse laittaa esim. kävelylle kuoriasun ja alle vaikka fleeceä...
  17. I

    opintotuen takaisin perinnästä???

    Mun miehelle kävi sama homma aikanaan opiskeluaikana. Ei ollut tienannut penniäkään opiskeluaikana vaan valmistumisen jälkeen. valituskaan ei auttanut, maksaa piti. Eli kun valmistuu, ei kannata mennä töihin saman vuoden puolelta... Ja ei oo ainoa tapaus.
  18. I

    Ostasko auton vm1999.....

    Miehen kaveri vaihtoi Mazdasta Audiin n. vuosi sitten kun ei löytänyt sopivampaakaan yksilöä mitä ostaa. Mzda oli vm. 1990 ja Audi jotain 1999. No, remonttia on tehny ihan jatkuvasti...mitä ei matukkaan tarvinu. Kysyttiin miksei vaihda autoa, niin sanoi ettei oo enää varaa kun kaikki rahat menee...
  19. I

    Ostasko auton vm1999.....

    Meillä on 350000 ajettu Toyota ja kertaakaan ei muuten ole tielle jättänyt. Kaikkihan tuosta jo hapertuu muuten käsiin mutta koneeltaan parempi kuin monet uudemmat euroautot. Tosin on ukolla ollut nyt vaan työ ja metästysautona kun ei tuolla ulkonäkönsä puolesta enää kehtaa kohta muuten liikkua...

Yhteistyössä