Hakutulokset

  1. R

    Mulla on niiiin ihanat vanhemmat!!!!

    niin munkin vanhemmat on ihania.aina apuna ku sitä tarvitaan :heart:
  2. R

    Toimeentulotuki

    millä perusteilla olette saanut toimeentulotukea? onko molemmat työttömiä tai opiskelijoita vai riittääkö jos toinen on?ja varmaankin ne toisen tulot vaikuttaa asiaan
  3. R

    opiskelut alkaa

    tää on ollut monta vuotta takaraivossa ja nyt ajattelin että olis oikea hetki aloittaa opiskelut
  4. R

    opiskelut alkaa

    lastenhoito alaa ja 2,5 vuotta kestää
  5. R

    opiskelut alkaa

    ja jännittää..miten pärjään kun noi opiskelut on varmaan muuttunut tässä 15 vuodessa. taloudellisesti tulee ainakin tiukkaa 250e tuella :whistle:
  6. R

    huomisen illan menyy :)?

    paria salaattia,patonkia ja täytettyjä tomaaatteja sekä kesäkurpitsoja.
  7. R

    VOI P*RSE!! Meille tuli yrjötauti!!!

    mut hei,onneks tuli ennen joulua :D meillä on nyt korkeeta kuumetta ja pään särkyä
  8. R

    Ihana ukkoni! Että se onkin ihana! Katos äsken pikkujouluihin...

    :wave: tän mies on kans pikkujouluissa.varattu on sipsejä ja karkkia :D ja ehkä juon lasillisen terästettyä glökiäkin kun maajussi alkaa
  9. R

    Vauvan sorimi jäi puristuksiin :(

    jos ei aristele niin tuskin on murtunut.yleensä se turpoo ja on tosi kipee jos olis murtunut
  10. R

    G Linnanjuhlista

    :wave:
  11. R

    Onko väärin olla antamatta rahaa keräyksiin ja eri järjestöille?

    mä tilasin just lehden josta menee rahaa vammaisten välineisiin.meneeköhän sekään sitten perille :(
  12. R

    salakirjoitus, kynttilällä tms?

    olikohan se niin,että kynttilällä kirjotettiin paperiin ja vesivärillä maalattiin päälle ja sitten se kirjoitus tuli esiin
  13. R

    Mitä ET halua saada joululahjaksi?

    ei tännekkään kippoja eikä vaaseja.sellaset korit mihin tulee kaikkee syötävää yms.on kivoja lahjoja
  14. R

    Iltaa arvon leidit!

    ok.lykkyä pyttyyn
  15. R

    Olen sitten virallisesti köyhä : (

    :wave: täälläkin yksi köyhä
  16. R

    Iltaa arvon leidit!

    tottkai napsit niitä nehän on sitä varten ettei tarvi kärsiä tai sitten saikkua =)
  17. R

    Iltaa arvon leidit!

    :wave: mitäpä kuuluu?
  18. R

    Eikö kellään oo ollu raskausoireena pahaa hajuherkkyyttä?=/

    olin haistavinaan kissan pissan hajun joka puolella ja paistetun makkaran haju oli oksettava
  19. R

    Mitäs kun tollanen itkupotkuraivari-uhmis alottaa päivähoidon..?

    mun kokemuksen mukaan hoidossa käyttäydytään mallikkaasti ja kun äiti tai iskä tulee hakee aloitetaan se itku,potku raivari :D
  20. R

    Känni- ja krapulatyypit

    :laugh: ihan selvästi hannu ja kerttu-krapula ja ristisana-känni

Yhteistyössä