Hakutulokset

  1. S

    Tykkääkö, jotkut miehet oikeesti lihavista riippurintaisista naisista?

    Kyllä oikeesti tykkää! Ja onneksi meitä ihmisiä on niin moneksi ja osataan arvostaa eri asioita niin jokaiselle löytyy joku tykkääjä :)
  2. S

    vatsa pilalla raskauksien jälkeen ja uusi suhde. (sis kuvan)

    Kyllä ihmiset on pinnallisia jos tuollainen asia pilaisi suhteen..:ashamed:
  3. S

    Saisiko arvon naisilta apua pariin kysymykseen. Vaimon kanssa naimisissa 15 vuotta ja

    Ihailtavaa luettavaa,että mies kirjoittaa haluavansa naistaan edelleen 15-vuoden jälkeenkin. Teillä tuntuu kokeilut ja keskustelutkin olevan mallillaan joten tuskin siitä on kyse. Ehkäpä ikä tekee tehtävänsä ja vaimosi ei jaksa/halua niin usein seksiä..teillä kuitenkin aika hyvin jos joka...
  4. S

    Välilevyn pullistumasta tietoiset

    Niin ja se piti sanoa kun niin nopeasti kiteytin tuon kirjoitukseni,että minulla kokeiltiin lääkkekuntoutus,fysioterapia,vesijumppa. Lääkkeet eivät tuottaneet tarvittavaa tehoa ja fysio+vesijumppa provosoi kivut päälle joten oli lopetettava. Ikävää on se,että lopun ikää minulla on erittäin...
  5. S

    Miks mun pitää olla tällainen??

    Voih,toivottavasti tuo on ohimenevää ahdistuksen aikakautta ja itsesäälissä pyörimistä.. Been there done that.. Itse olen käynyt kanssa kaikenlaisia negatiivisia tuntemuksia läpi tässä verronkin viimeisen kolmen vuoden aikana,mutta päässyt niiden niskan päälle ja näyttänyt niille mistä kana...
  6. S

    Välilevyn pullistumasta tietoiset

    Itselläni alkoi selkä oireilla v.2010 syyskuussa ja kuvattiin vihoviimein maaliskuussa 2011. Tässä vaiheessa tuntopuutokset olivat jo polveen asti,iskiaskivut ja selkäkivut helvetillisiä. Minulla oli kookas pullistuma vasemmalla 4-5 välissä ja osui suoraan hermojuureen. Minut leikattiin...
  7. S

    mikä tuolla lapsella voi olla ja miten kauan tämä jatkuu?!

    Onko lapsen korvat tarkistettu?
  8. S

    Miksi juuri Audit aiheuttavat eniten kateuden tunteita?

    Kateuden???? Pitikö otsikossa olla karseuden ajatukset?? Yleensä pahimmat maailman navan omistajan elkein ajavat kpäät liikenteessä...
  9. S

    suomalainen urheiluvalmetajakin sanoo-karppaus pahasta =)

    Jep,kyllähän se täytyy sitten olla niin kun oikein urheiluvalmentaja sanoo!
  10. S

    Etuudet vastikkeellisiksi.

    Mitenkäs työkyvyttömät asumistuen saajat?=)
  11. S

    Miksi kotihoidon tuen kohdalla lukee "Seuraavaa maksua ei voi näyttää"?

    Onko takaisinperintää tai päätökseen tullut muutos tms...
  12. S

    Mitä asioita naiset tarvitsevat mieheltä?

    Jakamaan mun kanssa elämän ilot ja surut.
  13. S

    Astro miksi sä suhtaudut niin negatiivisesti alkoholiin?

    Mä en ymmärrä miksi tästäkin niin iso numero tehdään. On meilläkin ystävä joka on absolutisti silti hän on mielellään tullut aina järjestämiimme juhliin/illanistujaisiin vaikka tietää,että muut nauttivat alkoholia. Meille tämä ei ole mikään outous vaan aivan normaali asia. En ymmärää sitäkään...
  14. S

    Miksi suomessa ei voida mennä siihen että jokainen joutuisi tulemaan omillaan toimeen?

    Niin ja tämä koskisi sairastuneita/työkykynsä menettäneitä ihmisiä myös :whistle: ?
  15. S

    Kyl on tuskaa olla näin lihava.

    Lääkitykset kohdilleen ja sitten ruokavalio,KAIKKI LÄHTEE RUOASTA! Itse muutin ruokavalion laihtuakseni ja laihduin. Vuoden alusta olen laihtunut 24kg. Liikuntaa en juurikaan pysty harrastamaan,ainoastaan normi arkiliikkumiset. Liikunta toki tukee kiinteytymistä ja lisää hyvää oloa,mutta ei...
  16. S

    Painan 130kg ja tarvitsen apuja laihtumiseen

    Motivaatio on tosiaan asia mitä pitää olla ja valita sellainen ruokavalio mitä on valmis noudattamaan loppu ikänsä. Toki välillä herkutellaan,mutta sitten palataan taas siihen normaaliin ruokavalioon. Neuvomaan en ala kun kaikki ei sovi kaikille,mutta kerron miten itse onnistuin. Olen 31.v...
  17. S

    Miten ihmeessä sitä löytäis itsekurin

    Itse löysin motivaation terveyssyistä ja en halunnut enää olla lihava. Vuoden alusta olen tiputtanut 20kg läskiä tästä kropasta ja pelkästään ruokavaliolla. Sairaus rajoittaa liikunnan harrastamista,mutta kaikkihan lähtee ruoasta..
  18. S

    Oi karppaus!!

    Vt ruokavaliolla sairastuin ja toki syömiset oli muutenkin pielessä ja suhde ruokaan/ruokailuun/herkkuighin ei ollut kohdillaan. Lääkäri yritti määrätä masennuslääkettä,ahmimista vähentävää lääkettä mielummin kun olisi ehdottanut ruokavaliomuutosta. Kieltäydyin lääkkeistä,itselläni oli...
  19. S

    Oi karppaus!!

    N.6kk olen syönyt vähähiilihydraattisesti ja painoa on lähtenyt 19kg. Pääsin myös eroon verenpainelääkkeistä ja 2-tyypin diabetes ei enää kummittele ovella. Arvot ovat kaikki kunnossa ja olo on mainio!!!
  20. S

    40v ja eläkkeellä

    Itse olen ollut poissa työelämästä 2 vuotta vuoden siitä työkyvyttömyyseläkkeellä. Ikää mulla on 31-vuotta. En koe millään lailla olevani yhteiskunnan elätti,en valinnut sairauttani! Pääkoppaan ottaa tällä luonteella,mutta minkäs teet... Duunit alotin jo 16-vuotiaana ja opiskellutkin olen...

Yhteistyössä