Hakutulokset

  1. E

    Kuka osais tunnistaa tätä vanhempaa (kristalli?)lasisarjaa? (kuva)

    Mulla tosiaan ei itsellä ole mitään osaamista lasin ja kristallin tunnistuksessa mutta helähtää tosi kirkkaasti :D Lisäsin aloitusviestiin toisen kuvan vähän eri kulmasta missä näkyy tuo yläosan ohuuskin. Voiskohan ne olla tuota Lispetin sarjaa, olis huippua jos löytyis joku nimi näille, nää on...
  2. E

    Kuka osais tunnistaa tätä vanhempaa (kristalli?)lasisarjaa? (kuva)

    Eli tämmöistä sarjaa löytyis mille en tiedä mitään nimeä tai alkuperää.. Lasit ovat tulleet meille miehen edesmenneen iso-äidin jäämistöstä eikä näistä kukaan tiennyt kertoa mitään. Kristallin ja lasin eroista en juuri mitään tiedä mutta tosi kirkas helähdys kuuluu kun vähän tömäyttää ja ääni...
  3. E

    Joku varmasti tietää mitä nämä veripilkut käsissä ovat (kuva)

    Jotenkin muistaisin että nämä on lähteny riehaantumaan sen jälkeen kun hoikat ajat oli ohi. Olen nyt viidessä vuodessa kerryttänyt 20kg painoa, ennen olin sikalaiha. Muualla kehossa nää on selkeämpiä mutta harvemmassa, käsivarret on tuommoset tiheessä pilkussa olevat. Törkeän rumia :(
  4. E

    Joku varmasti tietää mitä nämä veripilkut käsissä ovat (kuva)

    Ja siis nuo neljä selkeintä on vain luomia.
  5. E

    Joku varmasti tietää mitä nämä veripilkut käsissä ovat (kuva)

    Neuvokaa naista mäessä! Mitä nämä veripilkut on mun ihossa? Kuvassa olkavarsi joissa pilkkuja on eniten mutta myös muualta näitä löytyy. Näitä on ollut mulla useamman vuoden mutta nyt raskauden aikana niitä tulee lisää selkeästi. Neuvolan terkat ja lääkäri vaan hymisee että ei toi vakavalta...
  6. E

    No voi että, olenkohan mä raskaana?

    JEEEEE!!! :flower: :heart: :wave:
  7. E

    No voi että, olenkohan mä raskaana?

    Ei mitään pyyntöjä. Ilmoitusluontoisesti kerrot että testi on parempi olla kotiintullessa mukana :D
  8. E

    No voi että, olenkohan mä raskaana?

    Kuules nyt, perjantaihin on monta päivää! Ja tee sit tyttö ni voin myydä sulle hyvin edukkaasti ison kasan vaatteita... :xmas:
  9. E

    Miten eroaa hyvä ja huono suoristusrauta? Satsaanko kalliiseen, ostanko keskihintaisen vai tyydynkö halpaan?

    Ok, kiitos tiedoista :) Onko muita tärkeitä ominaisuuksia kun säädettävä lämpö, keraamiset ja ohuehkot levyt ..?
  10. E

    Miten eroaa hyvä ja huono suoristusrauta? Satsaanko kalliiseen, ostanko keskihintaisen vai tyydynkö halpaan?

    Nyt on tullut se aika kun Edina ostaa suoristusraudan! :D Onko eri hintaluokkien suoristajissa eroa esim. suoristustehossa tai jossain oleellisessa? Antakaa vinkkejä raudan valintaan :wave:
  11. E

    Mikä on Farmvillessä se _they of mystery_ (?) ribbon?

    Tuleeko niistä mystery boxeista joku tietty lahja millä noita ribboneita kerätään? Koska mä oon ainakin sata mystery giftiä avannu enkä oo huomannu mitään :D
  12. E

    Mikä on Farmvillessä se _they of mystery_ (?) ribbon?

    Oijoi. Nyt faktatietoa pöytään! :D Hemmetin farmville.. :laugh:
  13. E

    Mikä on Farmvillessä se _they of mystery_ (?) ribbon?

    Ostaa? Mä vähän mietinkin et varmaan liittyy mystery boxeihin mut en tajunnu sit että mitä mun pitää niillä tehdä.
  14. E

    Mikä on Farmvillessä se _they of mystery_ (?) ribbon?

    En vaan tajua. Ei ensimmäistäkään ribbonia vielä ja siitä ensimmäisestä puuttuu 1. Mitä mun pitää tehä että saisin noita ribboneita? |O
  15. E

    Huvittaa ihmiset jotka kännissä kirjoittelevat facebook-statukseensa mitä sattu ja sitten kun selviävät, niin poistavat ne :D

    Mulla on kans yks kaveri joka kirjoittelee facebookkiin juovuspäiten.. Mut ainoastaan sillon kun on angstikännissä :xmas: Sillon elämä on paskaa ja miehetkään ei tajuu ja suurinpiirtein juustöhöylällä olis valmis raastamaan ranteet auki. Aamun tullen sitte statuspäivitys häviää ja tilalle...
  16. E

    Millä osastolla kaupassa on chiquita smoothiet?

    Meijän K-supermarketissa HeVi-osastolla yks "kylmäkaappi misssä on pirkan ja chiquitan smoothiet
  17. E

    Risto Räppääjää katsomaan 5-vuotiaan kanssa?

    Meidän 4v kans haluais päästä katsomaan Räppääjä-leffan. Kovasti kyllä tykkäs siitä ekastakin et eiköhän tämäkin menis..

Yhteistyössä