Hakutulokset

  1. L

    ja nyt neuvoja tuotteen vaihto/korvausasiassa :(

    tuo ko firma on ihan täysin pois kuvioista!!! en tod anna tilata sieltä mitään :( ja omat pojat on varoitelleet kavereitaan myös ;) niin ja kuluttaja-asiamies sanoi, että samanlaisia tapauksia on tästä muitakin...
  2. L

    ja nyt neuvoja tuotteen vaihto/korvausasiassa :(

    tota poliisia olen miettinyt kans...
  3. L

    ja nyt neuvoja tuotteen vaihto/korvausasiassa :(

    poika tilasi viime vuoden elokuussa mopon osia eräästä nettifirmasta postiennakolla, jotka sitten maksettiin niitä haettaessa. tavarat oli ihan vääriä ja lähetin ne takaisin ja siitä asti on odotettu uusia tuotteita tai rahapalautusta...tuloksetta :( viestiä on lähtenyt (on vastattu, mutta...
  4. L

    Kuinka moni hoitoalalla työskentelevä aikoo ottaa/on ottanut sikainfluenssarokotuksen?

    Voisin sanoa olleeni ei niin kiinnostunut koko taudista, enkä ole seurannut asiaa...tuli vaan nyt tää rokotusasia tänään ajankohtaiseksi =)
  5. L

    Kuinka moni hoitoalalla työskentelevä aikoo ottaa/on ottanut sikainfluenssarokotuksen?

    Tosiaan kun harvoin täällä käy, ei heti tule haut mieleen. Ehkä pitää vaan olla kyselemättä mitään, niin kaikilla on parempi mieli :flower:
  6. L

    Kuinka moni hoitoalalla työskentelevä aikoo ottaa/on ottanut sikainfluenssarokotuksen?

    Mä ajattelin ensin vaan heti, että otan, kunnes aloin oikein asioita miettimään... :whistle: , joten nyt vaan sitten pitää miettiä. Täälläkin tää kyselyiden vastaanotto on välistä niin persiistä :laugh: , paitsi tietty tyyliin, minkä värinen yöpaita sulla on päällä... :kieh: :ashamed:
  7. L

    Kuinka moni hoitoalalla työskentelevä aikoo ottaa/on ottanut sikainfluenssarokotuksen?

    Voi kaunis kiitos :flower: kun tulee täällä niin usein käytyäkin, ettei tullut heti mieleen...onneksi teitä avulialta riittää :xmas:
  8. L

    Kuinka moni hoitoalalla työskentelevä aikoo ottaa/on ottanut sikainfluenssarokotuksen?

    Itselläni mietinnän alla ottaakko vai ei... vai sairastaako kuitenkin enemmän, jos ottaa...
  9. L

    Mitä menee kurkusta alas nyt?

    Paul Massonia lasillinen vieressä =)
  10. L

    Kuinka vanhana nuorena pariutuneet olette saaneet ensimmäisen lapsenne?

    Olin 16v, kun alettiin olemaan yhdessä ja esikoinen syntyi, kun olin 25v =) . Edelleen ollaan yhdessä ja lapsia on 3 :heart:
  11. L

    mikä Stellan biisi soi...

    http://www.youtube.com/watch?v=c3WHg-uvJaE kas tämä... :D
  12. L

    Ketä te kasvatatte?

    Palloilevaa sarjakuvapiirtäjää, palloilevaa insinööriä ja traktorimiestä :whistle: :D
  13. L

    mitä mieltä nimestä Vanamo ?

    Kaunis ja herkkä =)
  14. L

    Onko teillä skootteria?

    Ei vielä :whistle:

Yhteistyössä