Hakutulokset

  1. emeleia

    Vaunuista

    Onkohan täällä jo ihan kuollutta..? No, koitan silti. Auttakaa nyt hyvät ihmiset naista mäessä! Ja miestäkin. Oisko jollakulla kertoa kokemuksiaan hyvistä lastenvaunuista tilanteessa, jossa puolisoiden välinen pituusero on huomattava (yli 35 cm)? Haluttaisiin molemmille sopivat vaunut...
  2. emeleia

    Mitäs nyt??

    Jos miehen kanssa pystyy keskustelemaan niin kannattaa varmaan avata se keskustelu, tai varata aikaa jonnekin neutraaliin ympäristöön jossa voitte ohjatusti keskustella. Perheneuvola, parisuhdeneuvonta tms. Olen itse ollut samassa tilanteessa, mutta miehen kanssa ei pystynyt keskustelemaan...
  3. emeleia

    Raskaana vaiko eikö - testin tulkintaa

    Iiiiihan selvä plussa :)
  4. emeleia

    Raskaana vaiko eikö - testin tulkintaa

    Btw meillä testejä saa ihan noista pienimmistäkin ruokakaupoista, niistä jotka on klo 23 saakka auki. Löytyiskö semmosta likeltä?
  5. emeleia

    Raskaana vaiko eikö - testin tulkintaa

    Plussa on plussa jos vaan testi toimii. Kontrolliviiva+testiviiva=toimiva testi joka näyttää plussaa. Onnea :D Ohis: mulla itelläni ekassa raskaudessa tuli useammat "kuukautiset" ihan kierron mukaan, eli jos sitä olisin odottanut että kuukautiset jää pois niin oisinpa ollut perin tukevasti...
  6. emeleia

    Tuulimunaraskaus

    Meillä todettiin tuulimunaraskaus ja keskeytynyt keskenmeno helmikuussa, rv tuolloin 11. Mulla alkoi kuukautistenomainen vuoto ja raskausoireet katos ihan päivässä - paria päivää aikaisemmin olin just miehelle ihmetellyt että jotenkin näyttää pieneltä mun vatsa jos kohdun pitäis olla jo greipin...
  7. emeleia

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Meillä oli eilen 12 vkon ultra ja pikkukaverilla kaikki hyvin :) Touhukas pikkuinen siellä näytti olevan. Edellinen raskaus päättyi helmikuussa keskenmenoon vkolla 11 joten vähän jännitin kyllä mitä tällä kertaa on tulossa. Ei kuitenkaan niin pikkuinen kaveri ollut kuin luultiin, mitat antoi...
  8. emeleia

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Heips! Kirjauduinpa taas useamman vuoden tauon jälkeen tänne kun olen tässä hetken aikaa sivusta varovasti seuraillut :) Mut saa myös lisätä listaan: 24.2.2017 emeleia, 36, TYKS, 4. lapsi
  9. emeleia

    Mitä ihmettä mä teen?! (Koira-asiaa)

    Kaukkaria ei saa kouluttamalla lopettamaan vartiointia. Se on vartioiva rotu, ja piste. Jos se katsoo tarpeelliseksi puolustaa teitä ja kotianne, se voi olla oikeasti vaarallinen vieraille. Vartioivien paimenkoirien koulutuksessa ei päde samat "säännöt" kuin useimmilla muilla roduilla, joten ns...
  10. emeleia

    Uskon että lapsen korvatulehdukset voi välttää pesujen jälkeen putsaamalla korvat

    Aih.. no nyt en kyllä tajua miten yksi kolmesta lapsestani on korvatulehduskierrelapsi vaikka kaikkien korvat on pesun jälkeen putsattu. Oonkohan putsannut ne muut jotenkin vaan paremmin?
  11. emeleia

    Onks kaupat auki tänään?

    Saattaa muuten saadakin!
  12. emeleia

    Turkulaiset!

    Mä meen ainaski apinoitten kanssa, oli tori tai ei :)
  13. emeleia

    Satakieli laulaa täällä :)

    Voi kunpa kiekuis täälläkin :heart:
  14. emeleia

    Onks kaupat auki tänään?

    Ei ne taida olla, jollei sit jotkut huoltsikoitten yhteydessä olevat tms. Ehkä jotkut Siwat?
  15. emeleia

    Millaisessa tilanteessa tulot voi olla 0e?

    No jos on vaikka työmarkkinatuella, johon siis puolison tulot vaikuttavat (eli hyvätuloisen puoliso ei välttämättä saa mitään) ja lapsilisät menevät jollekulle muulle.
  16. emeleia

    Miks kaupan perussimaan työnnetään alkoholia? juotin sitä sitte lapselle! vaarallista?

    Joo, niin mekin saatiin kun imaistiin sitä 6 pulloa alta tunnissa. Enpä usko että kenenkään lapsi sitä simaa lipittää ihan samaan tahtiin.
  17. emeleia

    Satakieli laulaa täällä :)

    Mä en varmaan edes tuntis satakieleksi vaikka kuulisinkin :ashamed: Tunnen niin huonosti lintuja saati niitten ääntelyä että hävettää ihan. Sama juttu kaikkien perhosten sun muitten öttiäisten kanssa, en tunne kuin muutaman... Lasten kanssa tutustutaan noihin lintuihin ja mönkiäisiin...
  18. emeleia

    Miks kaupan perussimaan työnnetään alkoholia? juotin sitä sitte lapselle! vaarallista?

    No ei se vaarallista ole, älä hyperventiloi siellä vaan vietä rauhallista vappua. Hengitä vaikka ilmapalloon.

Yhteistyössä