Hakutulokset

  1. A

    Neuvokaas rouvat vähän... (parisuhdeasiaa)

    \ toivottavasti asi selviää pian, voimia! tiedän, et epätietoisuus on ikävää. :hug:
  2. A

    Olitko omissa häissä selvinpäin/pienssä hiprakassa/kännissä?

    Selvinpäin ! Halusin selvät muistot päivästä! =)
  3. A

    Neuvokaas rouvat vähän... (parisuhdeasiaa)

    Jos on lapsia, ei kannata heitä siihen sotkea, ennen kuin suhde on vakaa ja kummatkin on sitä mieltä, etää tässä nyt tosissaan ollaan.
  4. A

    piinailu/paras testi

    Juu, ei käytännöt tuntuu olevan. Itse olen ollut TYKS;ssä hoidoissa ja aina on määrätty veikoe hoidosta riippumatta ja joka kerta pp 14 (ICSI-tuoresiirto ja 2xPAS takana). Toivotan onnea piinailuun! =)
  5. A

    Gesslein vai Emmaljunga ?

    Minuakin kiinnostaa kyseiset vaunut! Edellinen vieras, joka tilasit suoraan Saksasta: minkä verran oli toimituskulujen osuus? Ja takuu kaiketi toimii samalla tavalla vaikka onkin Saksasta tilattu? Ja sitten tuosta kantokoppa-asiasta. Meille tulossa syysvauva eli vaunuaikaa olisi lähinnä talvi...
  6. A

    kuinka kauan?

    Kuinka kauan lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeinen vuoto kestää? Mulla nyt tasan 2vk tyhjennyksestä ja ruskeaa tuhrua on tullut viikon verran. Itse verinen vuoto siis kesti viikon ja nyt tuhruttanut toisen viikon..Onko normaalia että ruskeana noinkin kauan tuhruttelee, vai kertoisiko siitä että...
  7. A

    onkohan tää nyt sitä?

    Kuinka kauan aikasempi synnytyksesi kesti? Itse lähtisin sairaalaan heti kun olo on niin tukala että kotona olo ei onnistu ;)
  8. A

    Home ja raskaus

    Mitään varmaa tietoa en osaa sanoa mutta itse jouduin asumaan homeasunnossa raskausaikana ja lapseni on nyt sitten pahasti astmaattinen.......liekö sattumaa vai ei mutta itse uskoisin tämän raskausajan homeasumisen liittyvän asiaan. :/
  9. A

    Kertokaahan ovulaatio-oireitanne :)

    Vilinäiti:Käytin kanssa erilaisia hormoneita,että saatiin vuoto aikaseks.Oliskohan normaalisti ollu 4-5 kuukautiset vuodessa ja aika paljon tuhruvuotoa.Mutta nyt vuoto on tosi runsasta eikä tietoa mistään tuhruista ja kestokin on lyhentynyt.Niin ja imetän edelleen,neiti syö tissiä neljä kertaa...
  10. A

    Kertokaahan ovulaatio-oireitanne :)

    Mulla kanssa pco ja pitkän 7 vuoden odotuksen jälkeen saatiin viime kesäkuussa tyttö.(clomit oli käytössä)Nyt siis tyttö kohta 11kk ja oon kanssa ihmetellyt noita ovistuntemuksia jo useamman kierron aikana.Kuukautiset on tullut aika säännöllisesti synnytyksen jälkeen ja sekin on ihmetyksen...
  11. A

    Mitä kuuntelet?

    kitaran soittoa
  12. A

    vauvanvaatekeräys

    tietääkö kukaan mitä kautta voisi lahjoittaa pieneksi jääneitä vauvanvaatteita ym vauvan tarvikkeita esin kehitysmaihin? Vaaka ry:n sivulla sanotan että ottavat vain jäseniltä lahjoituksia vastaan koska tarvitsevat ainoastaan 300 vauvakassia vuodessa. Olisi kiva lahjoittaa todella tarvitseville.
  13. A

    permanentti

    Se on varmasti totta, että eri henkilöiden välillä on suuriakin eroja. Minulle kampaaja aikoinaan sanoi, ettei suosittele permanenttia alku- eikä loppuraskaudesta. Itse päädyin leikkaukseen ja värjäykseen, koska en halunnut "tuhlata" rahojani, jossei kiharat onnistuisikaan. Ei mielestäni ole...
  14. A

    mitä ARABIAN SARJAA tää on *kuva*

    \ ei näitä oo käytetty edes kertaakaan, mulla ei oo mitään havaintoa miten nuo on ulkovarastoon joutuneet.
  15. A

    mitä ARABIAN SARJAA tää on *kuva*

    \ aamulehti on tampereella ilmestyvä lehti, vähä niinku hesari.
  16. A

    mitä ARABIAN SARJAA tää on *kuva*

    on kuule vi*un vaikea kuvata kippoa mikä on vaalea, ja missä on vaaleita lehtiä. siinä kyllä näkyy ne lehdet. jos tarkkaan katsoo. salamalla otettuna tulee ihan vitivalkoinen mistä ei nää mitään, tuo on paras otos noin 20 kuvasta!
  17. A

    mitä ARABIAN SARJAA tää on *kuva*

    en löydä tietoa mistään, mukeissa hailun värisiä lehtiä, vaikea kuvata, mutta tälläisen sain http://www.aijaa.com/v.php?i=535310.jpg ja pohjassa http://www.aijaa.com/v.php?i=535319.jpg mitähän näistä kirpparil vois pyytää :whistle:
  18. A

    Korkea hemoglobiini ja lapsettomuus

    Lääkäri kyllä mainitsi eri näkemyksistä ja tuosta väitöskirjasta (teoriaan pohjautuvasta). Tukostaipumus on harvinaista, kun puolestaan lähes puolella pas- yms. lapsettomuushoidoissa käyville määrätään asperiinia.
  19. A

    Korkea hemoglobiini ja lapsettomuus

    Heippa vaan! Lääkärin mukaan liian korkea hemoglobiini voi tukkia kohdunseinämän ohuita verisuonia jolloin kiinnityminen vaikeutuu. Siksi monille määrätään asperiinikuuri lääkkeeksi :wave:
  20. A

    Kun tiputteluvuoto loppuu

    Heips, olen vasta viidennellä viikolla raskaana ja nyt on ollut n. 5 pv ruskeaa pientå tiputteluvuotoa. Tänään näyttää siltä että vuoto on loppumassa. Eikö se ole hyvä merkki? Onko jollakin samoja kokemuksia, voiko olla jotakin ongelmaa vaikka vuoto loppuisikin? Vuoto siis ollut TODELLA niukkaa...

Yhteistyössä