Hakutulokset

  1. CousCous

    Sisustus sivuja / blogeja kiinnostuneille!

    Kiitos linkeistä armaselain ja pp :attn: Nyt mulla on taas vähäksi aikaa puuhaa noiden parissa :wave:
  2. CousCous

    Sisustus sivuja / blogeja kiinnostuneille!

    kiitos pp :wave: ja addada : oon samaa mieltä, maalaisromantiikka ei ole minunkaan tyyliä, siks kaipaisinkin jotain toista blogia luettavakseni =) Tuolta pikkupihlajan blogista oon kuitenkin löytänyt jotain kivaa pientä mistä olen tykännyt.. ideoita on kiva poimia ihan laidasta laitaan...
  3. CousCous

    Sisustus sivuja / blogeja kiinnostuneille!

    Olisi kiva lueskella erilaisia blogeja tai muita sisustukseen liittyviä sivuja kun mies ja poikakin on tänään reissussa ja vapaa-aikaa olis ihan iltaan asti.. Pistetäänkö tähän listaa aiheeseen liittyvistä sivuista :wave: Aloitan listan tällä tutustumisen arvoisella blogilla (vaikkei ihan...
  4. CousCous

    minkä ammattin näistä valkkaisit? gallupia pukkaa ;)

    a) olen jo valinnut ja tyytyväinen valintaani :whistle:
  5. CousCous

    kahvinkeittimen puhdistus

    Mä pesen ruokasoodalla kahvinkeittimen.. eli ensin puhtaaseen rättiin pientäkin pienempi tippa tiskiainetta, pyyhin sillä vesisäiliön, sitten vesisäiliö täyteen vettä ja kahvinkeitin päälle jotta vedet tippuu kannuun ja suurin osa tiskiaineesta siinä mukana. Sitten säiliö uudelleen täyteen vettä...
  6. CousCous

    Parketti vastaan Laminaatti ja pari muutakin kysymystä =)

    no sitä minäkin kun olen nähnyt jossain innossa tms. ohjelmassa kun on tehty keittiöremonttia niin siellä ei poistettu vanhoja laattoja vaan pistettiin uudet päälle.. siitä tää ajatus sitten lähtikin :D Kaapit ja työtasot oli mieleiset, valkoinen laatta vaan kaipais sitä jotakin..
  7. CousCous

    Parketti vastaan Laminaatti ja pari muutakin kysymystä =)

    Tuollainen vaalea lattia vois olla kyllä aika kaunis.. ja sen vois silti yhdistää harmaaseen laattaan kun niitä meinasin sinne keittiöön.. ei niiden kovin tummat tarvii olla mut harmaa miellyttäis kun kaapit on kuitenkin ihan valkoiset.. Keittiön kaappien alla on valkoiset kaakelit, onko...
  8. CousCous

    Parketti vastaan Laminaatti ja pari muutakin kysymystä =)

    :D Toi on kyllä kaunis =) Ette ole vielä ehtineet laittaa lattialle asti noita? :D
  9. CousCous

    Parketti vastaan Laminaatti ja pari muutakin kysymystä =)

    Kannatti näköjään kysyä, -Teiltähän saa hyviä vastauksia ja loistavan vinkin myös *tutkii sivustoja erikoisparketti.fi* :p
  10. CousCous

    Parketti vastaan Laminaatti ja pari muutakin kysymystä =)

    Pidän enempi tummasta, pähkinäisestä laminaatista mutta jotenkin kuvittelen että siinä näkyisi kaikki pöly heti oikein silmiinpistävästi.. en tiedä oonko ihan väärässä ja miks näin kuvittelen? :whistle:
  11. CousCous

    minkä kokoiset kengät 2-vuotiaalle pojalle menee noin?

    Meillä oli kengänkoko tuossa vaiheessa 23-24 kengästä riippuen =)
  12. CousCous

    Parketti vastaan Laminaatti ja pari muutakin kysymystä =)

    Millaiset laminaatit/parketit laittaisit: Tumma, pähkinänruskea? ( näkyykö kaikki pöly heti lattioilla? ) Ihan vaaleat vai jotain siltä väliltä? Kumman itse valitsisit laminaatin vai parketin? Miksi? Tarkoitus olis pistää laminaattia n. 60neliön alueelle joten hintaero on suuri...
  13. CousCous

    Käsi ylös, kellä on maailman ihanin mies! Ja kauanko olette olleet yhdessä?

    :wave: mulla, 10vuotta takana ja aina vaan tuntuu niin hyvältä :heart:
  14. CousCous

    Eero, Aaro vai Aaron pojalle nimeksi?

    Aaro on kiva :wave:
  15. CousCous

    Missä pääsiäismunissa on hahmoja?

    Rölleistä tuli koottavia pilipali merirosvo hahmoja mut suklaa oli hyvää :p Fazerin pupu pääsiäismunasta (sinisestä) tuli dinosaurus hahmo joka oli oikein mieleinen pojalle =) Cars suklaamunasta tuli teippirulla, teipissä salama mcqeen kuvia
  16. CousCous

    Lapset hoitoon, pitäis viedä jo ennen seiskaa, kokemuksia?

    Meillä pojan huoneeseen laitetaan valot jo klo 5.45 arkiaamuisin jotta saa vartin verran aikaa itse heräilyyn ilman kiirettä. Kuuden aikaan poika onkin sit jo ihan virkeenä ja pirteenä, valmiina lähtemään päiväkotiin. Kun herätys on näin aikasin, menee temppuilematta päiväunille ja nukkuu...
  17. CousCous

    Lumet tuli alas katolta viime yönä. Näkymä olkkarin ikkunasta:

    Oho :o Sä voit jättää tänään kuntosalireenit väliin :D ..ai kauhee mikä homma sua odottaa pihassa oikeesti, tsemppiä koitokseen :flower:
  18. CousCous

    Kuinka monta lasta teillä on/toivotte?

    Meillä on yksi, kovasti kaivattais jo toista lasta ja kolmaskin olis tervetullut vielä joskus..

Yhteistyössä