Hakutulokset

  1. M

    Uskaltaako enää lähteä,la 4.6

    Minusta voi ihan hyvin lähtee. Ja onhan niitä sairaaloita varmasti matkanvarrellakin jos vauva päättäis heti tulla :D Jos eka on, niin synnytys kyllä kestää YLEENSÄ niin kauan että kerkiäis tuo välin ajamaan moneen kertaan..
  2. M

    Onko tupakointi täysin oma asia?

    No ei ollut ainakaan alakerran naapurin oma asia. Tupruttelivat parvekkella kymmeniä kertoja päivässä, niin etten koskaan voinut nukuttaa vauvaa parvekkeella, tuulettaa tai kuivattaa pyykkiä, kahvikupposen nauttimisesta puhumattakaan. Mainitsin heille asiasta, että josko voisivat polttaa muualla...
  3. M

    Humalainen parturi!

    \ Onkohan se poliisi oikea paikka? Varmaan kuuluu johonkin Hiusyrittäjiin tai on PAM:in asiakas, osaiskohan noi tehdä asialle mitään? Vähän paha tietysti jos on oma liike...
  4. M

    vauva-lehti

    http://www.asiakaspalvelu.fi/tarjous/tarjous.asp?tarnro=81286021 Tuolta saa tilattua ilmaisen näytenumeron jos jotain kiinnostaa =)
  5. M

    miten saada permiskihara pysymään kiharana?

    Ekana ostat oikeanlaiset kosteuttavat shampoon ja hoitoaineen (mielellään myös jotain jätettävää hoitsikkaa). Kihara on parhaannäköinen kun sen antaa kuivua itsekseen ilman föönejä tms. Ja harvapiikkisellä kammalla saa ainoastaan selvittää.
  6. M

    H&M:n paketti tuli.. MUTTA???

    kannattaa varmaan sieltä henkalta kysä, mutta vähän sitlä kuulostaisi ettei tule ollenkaan se hame..
  7. M

    Onko teitä luultu tod nuoreksi äidiksi

    En ole ainakaan huomannut, että mitään ihmetteleviä katseita saisin ihmisiltä tuolla kaupoissa tms. vaikka suht pieni kaupunki tämä onkin. Työkaveri sanoi, että sen mies oli kyllä ihmetellyt kun oli mut nähnyt (ja tämä kaveri oli sille puhunut että kuinka söpö poika mulla on :D ) että ei tolla...
  8. M

    Gallup:Kuin moni koettaa avittaa synnytyksen käynnistymistä

    Kuin moni teistä on koettanut tai koettaa parhaillaan tehä jotain sen eteen, että synnytys käynnistyisi vai ootteletteko te vain, että lähtee käyntiin sitten kun lähtee??? Teettekö hikilenkkejä sun muita perinteisiä rehkimisjuttuja, joksette portaissa ym? Mun lääkäri käskee tehä kunnon...
  9. M

    koliikki vauva,suhde kovilla

    "kiva" kuulla että muillakin. meillä esikoinen nyt 1v ja alku oli ihan hirveeät. koliikki ja tosiaan avioliitto koetuksella. mäkin vaan itkin ja kannoin vuavaa kantoliinassa ympäri kylän raittia. miehelle itku oli liikaa, se pysty kylmästi jättää vauvan yksin itkee. tää oli mulle tosi yllätys...
  10. M

    PÄIVÄHOITO KAIKILLE MAKSULLISEKSI!!!

    hitsi kun en kerinnyt tuota uutisista katsomaan. Mutta, itse olen ajatellut että voisin vielä toisen ammatin opiskella, koska nylyisellä alalla työpaikkoja huonosti. Opintotuella ei hirveesti kyllä päivähoitomaksuja maksella, että onkohan tämän uuden hallituksen mielestä sitten parempi...
  11. M

    Eihän suomessa voi tapahtua tälläistä!!!

    Jotenkin tuli niin paha olo tosta lehtijutusta... Kuinka joku voi jättää toisen tuolla tavoin kuolemaan :'( http://www.iltalehti.fi/uutiset/200705236117315_uu.shtml
  12. M

    raskaustestistä

    Kokemuksia!
  13. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Heip olen lueskellut kohtalotovereiden eli teidän kirjoituksia ja nyt aktivoiduin itsekin. IVF:ää pukkaa kohonneen FSH:n takia. 7.5 tehtiin punktio ja 9.5 alkion siirto. Tänään oli veritesti ja negaa tietenkin. Fiilikset on ihan p...stä. Yritysta takana luomusti 15 vuotta. Jäihän niitä alkioita...
  14. M

    raskaustestistä

    Kuinka luotettava b-sure testi on? Onko viivanpaikkaa? Entä te jotka olette sillä plussanneet, minä kiertopäivänä olette positiivisen sillä saanut? Olisin erittäin kiitollinen jos joku viitsisi vastailla!
  15. M

    KOTIHOIDONTUKI ASIAA, MAKSUISTA!

    Siis minkä verran yli 3v lapsista saa tukea, onko se sen jotain 50e?
  16. M

    kirpparilla oli myynnissä v.1972 äitiyspakkaus kokonaisuudes

    todellakin kannattaa hakea pois niillähän tienaa omaisuuden heh
  17. M

    Muita huutajien äitejä?

    Meillä poika 1v.2kk huutaa/kiljuu kun suuttuu jostain asiasta.Tuntuu myös että oma pää hajoo tuohon kiljumiseen,ja itsellä menee hermot.Tosin ei nyt koko ajan huuda,ulkosalla viihtyy hyvin.Sisällä kiljuu jos en huomaa häntä tai kun suuttuu.Kai se on tätä uhman alkua kun hoksaavat että huutamalla...
  18. M

    Nan jauhe

    Keitin veden siihen saakka, kun meillä alettiin syödä kiinteitä. Nyt otan suoraa kraanasta kylmää vettä. Ulkomailla keittäisin veden ensin!!
  19. M

    Onko mustat rattaat kesällä kuumat?

    tummat on kuumemmat. Ja etenkin jos kesällä auringossa on mustat rattaat niin voi olla aika kuumat istua..
  20. M

    Te joiden lapsilla ruoka aine allergioita

    Meille tuli nokkosihottomaa maidosta, paprikasta, valkosipulista, soijasta jne. Viljoista tuli sellaisia isohkoja, hiukan kellertäviä, kuivia länttejä. Ja kaikista myös vihreää kakkaa satunnaisesti, viljoista kakka oli välillä vettökin.. Paikat vaihteli. Maidosta oireili myös ihan pelkästä...

Yhteistyössä