Hakutulokset

  1. Mythago

    Onko varastamista?

    Merkkasitko joka korren erikseen vai laitoitko vaan yleisluontoisemmin reunoille kylttejä "Älä pölli nurmikkoa" o_O
  2. Mythago

    Onko teillä roskista vessassa?

    On joo, tosin kukaan ei käytä sitä. Meillä on pieni erillinen wc, kylpyhuoneessa on isompi roskis johon menee vauvan vaipat ja mun pikkuhousunsuojat. Eikä oo vissiin kukaan vieraskaan tarvinnut vessan roskista kun se on ollut aina tyhjä.
  3. Mythago

    G pitkästä aikaa :)

    Päällä yöpaita ja oloasu, vaikka kello on jo yli puoli viisi :notworthy: Lautasella on pähkinä-kuivahedelmäsekoitusta ja teekuppi tyhjeni just. Luin viimeksi Laura Ingalls Wilderin pieni talo preerialla -sarjan kirjoja :love: Kuuntelin viimeksi marssilaulun, jonka mies halusi mulle soittaa...
  4. Mythago

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Joo niin siinä pääsi käymään :cautious:
  5. Mythago

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Tuo on vitsillä tehty ilmoitus, kuvassa on kojootti eikä suinkaan koira, jonka joku olis löytäny :LOL: Tuli vaan sun koiran kuvasta mieleen et joskus törmäsin tuommoseen ni piti ihan ettiä :geek:
  6. Mythago

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    o_O
  7. Mythago

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Mun täytyy häpeäkseni tunnustaa, että mies on tehnyt sähkösopparin enkä mää muista paljo se on :cautious: Mutta melko tuoreen artikkelin löysin, jossa meidän osavaltion keskimääräinen hinta on 27.56c/kWh eli euroissa 0,17.
  8. Mythago

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Paevee. Täällä on vaan edelleen kylmää, hyrr. Eikä uskalla ees laittaa lämmitintä päälle, kun tuli semmoinen sähkölasku että voi kauhistus. Niin koitan nyt tuolla ruppusella kamiinalla lämmittää :cautious:
  9. Mythago

    Jos voittaisit lotossa, kelle kertoisit?

    Miehelle ois varmaan pakko kertoa :cautious::D Saatettais myös muuttaa pois maasta esim takaisin Suomeen (y)
  10. Mythago

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Onnea uusista kepeistä ja kotiinpääsystä @Bitch :love: Mutta elä liikaa rasita, juoksutat vaan perheenjäseniä ja säästät omia (y)
  11. Mythago

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Voi voi sitä täytyy nyt ihan uudella tapaa opiskella näitäkin sääntöjä kun on tuo jälkikasvu. No ajokorttia ei o vieläkään niin ainakin autolainalta säästyy. Lapsi tuntuu olevan sitä mieltä, että ylipäätään kaikenlainen syöminen ja juominen on paheksuttavaa, kun täällä nykyään hädintuskin ehtii...
  12. Mythago

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Mitäs ne isommat sitten kommentoi, kun taas parin vuoden päästä löyty kuopus kaalimaalta :geek:
  13. Mythago

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Vaan ettepä muuten arvaakaan mitä? Sanonkin heti kun ette te kuitenkaan arvaa. Haikara toi meille vauvan :confused: Kyllä meitä kovasti mietitytti, että tuliko tämä nyt edes oikeaan osoitteeseen ettei ois ollu menossa vaikka sinne presidentinlinnaan.
  14. Mythago

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Toimiihan tämä, mitä nyt aikaero vaikeuttaa palstajuopottelua. Kun ei kehtaa riipasta kalsarikännejä het aamusella :X3:
  15. Mythago

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Ovat hyvinnii, meillä ei tosin tällä hetkellä häpeällisesti edes ole grilliä. Pää painuksissa saa kylillä kulkea :unsure: Jouluna täällä perinteisesti grillataan, se tuntui ensin hieman erikoiselta :geek:
  16. Mythago

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Täällähän minä vastapainomantereella eli Austraaliassa.
  17. Mythago

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Mun sääappsi sanoo "8, tuntuu kuin 6". Mutta se liioittelee, ei tunnu ihan niinkään lämpimältä :cautious:
  18. Mythago

    The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

    Ai tämmönen ketju täällä, no mitäs kuuluu? Onko Suomessa lämmintä, täällä ei oo vaan päinvastoin on ihan hyytävä sää :confused:
  19. Mythago

    Perheiden yhteissaunominen mökillä

    Nepas on rohkeita ne ameriikkalaiset, aussit usein suosittelee max 45 lampoa (y):cool:
  20. Mythago

    Miksi tuotte reikäisiä ja likaisia vaatteita hyväntekeväisyysjärjestöille?

    Yhden paikallisen kirpparin eteen saa jattaa lahjoituksia, ja siina on iso kyltti, etta ei saa jattaa patjoja/turvaistuimia/lastenvaunuja, koska saadokset kieltavat niiden myynnin kirpalla. Kerran kun olin lahdossa sielta, niin joku oli juuri kantamassa siihen vaunuja ja turvaistuinta. Ja kun...

Yhteistyössä