Hakutulokset

  1. H

    Silikoniset muffinssivuokat

    Tätä lähinnä halusinkin tietää, että miten hyvin niistä saa muffinssit irti. Suurimmalla osalla tuntuu olevan hyvää sanottavaa. Nyt tarvii vaan miettiä, ostaako niitä yksittäisiä vai semmosen jossa on levyssä monta koloa.
  2. H

    Silikoniset muffinssivuokat

    Onko jollain kokemuksia silikonisista muffinssivuokista?
  3. H

    Paras paikka myydä huonekaluja netissä

    Nyt pitäisi myydä Pikantti hyllystö pois kun sille ei enään ole käyttöä, osia jo ripoteltu mm. lasten huoneisiin mutta mikä olisi paras sivusto myydä niitä netissä. Tuonne kirpputori osioon jo laitettukin.
  4. H

    Helsingin alennusmyynnit

    :attn:
  5. H

    Helsingin alennusmyynnit

    Joko kaikissa kaupoissa on Helsingissä alkanut alennusmyynnit, mm. Stockmann, Zara, Mango?
  6. H

    morsiustaikoja

    Kaverin polttarit on tulossa ja nyt tarvis keksiä erilaisia morsiustaikoja/leikkejä joita hänelle voisi polttareissa tehdä, saunaan liittyvät eivät tule kysymykseen koska emme ole menossa saunaan.
  7. H

    elintarvikeväristä

    Ostin elämäni ensimmäisen kerran ruokakaupasta leivontatarvikeosastolta elintarvikeväriä. Kermavaahdon väristä tuli kyllä kaunis mutta kun ainetta meni myös kädelle niin eipä lähdekään raanan alla pois. Siis onko elintarvikeväri tosiaan turvallista jos on näin "tiukkaa" ettei lähde pesten ihosta...
  8. H

    kermavaahto vai sokericreme?

    Kummalla helpompi pursottaa kuvioita kakun pintaan? Entä kuinka paljon aikaisemmin voi sokericremellä kakun koristella, jos huomenna juhlat, voiko jo tänään ettei mene huonoksi vai pitääkö jättää koristelu huomiseen? :whistle:
  9. H

    Stressiä/masennusta? Muisti pätkii:(

    Täällä kanssa yksi jolla muisti pätkii nykyään pahasti. Joskus kun olen vaikka kaupassa pakannut ostokset kassiin niin tulee yhtäkkiä mieleen, että maksoinko ollenkaan. Kuitti on lompakossa todisteena siitä, että maksettu on. Kaikki mahdolliset omat ja lasten menot on aina kirjotettava...
  10. H

    Osittainen hoitovapaa.. Kokemuksia?

    Kun tekee 6 tunnin päivää niin ruokatuntia ei silloin kuulu.
  11. H

    Osittainen hoitovapaa.. Kokemuksia?

    Teen viitenä päivänä viikossa 6 tuntia eli 30 tuntia viikko.
  12. H

    Osittainen hoitovapaa.. Kokemuksia?

    Itse aloin tekemään osittaista hoitovapaata viime keväänä. Olen ollut todella tyytyväinen.
  13. H

    lahden lastenvaateliikkeet??

    Citybeibissä Hämeenkadulla on Name It (vauvoille) ja Exit (vauvoista ylöspäin) merkkisiä vaatteita. Mutta muita ei tuon jo ketjussa aikasemmin mainitun lisäksi tule. Ainii, Benettonissa on kanssa kivan näkösiä vaatteita ja osa ainakin on ihan kohtuu hintaisia.
  14. H

    Pop Starz Platinum- karaokelaite..

    Me ostettiin viime vuonna lapsille kyseinen laite joululahjaksi, eikä saatu sitä toimimaan. Miehen kaverin stereoissa kyllä kuului kun mikkeihin lauloi, joten ei ilmeisesti rikki ole mutta ei vaan saada kotona kuulumaan.
  15. H

    Mikä oikea paikka alkon lasipulloille?

    Eli vien sitte kaikki tuonne pullopalautukseen. :xmas:
  16. H

    Mikä oikea paikka alkon lasipulloille?

    Eli noista alkon pulloista. Tohon Prisman pullopalautukseen voi laittaa myös alkon pullot mutta mitkä niistä pulloista kuuluu pullopalautukseen ja mitkä lasinkeräykseen? :whistle: Kaapissa on monta vuotta vanhoja avattuja alkoholipulloja jotka meinasin kipata viemäriin ja ne lasipullot tarvis...
  17. H

    Jännitysniska...

    KEISARI onko vyöhyketerapia sitä missä painellaan jalkapohjassa niitä pisteitä? Sitä missä painellaan olen kanssa miettinyt, että kokeilisin. Onko joku sitä kokeillut, ja onko ollut apua?
  18. H

    Jännitysniska...

    Täällä kanssa yksi jännitysniskasta kärsivä. Olen ollut jo lapsena kova jännittämään ja muistan kuinka äitini yritti saada hartioita alas kun jännitin niitä aina ja nousivat ylös. Pahin vaihde oli n. 6 vuotta sitten. Silloin olin ihan varma että minulla on suunnilleen aivokasvain tai jotain...
  19. H

    Hieroja Lahdessa

    Tahtoo kanssa :wave:
  20. H

    Asemantaustan päiväkoti Lahdessa

    Olisi työmatkani varrella. Nykyiseen päiväkotiin joudun tekemään koukkauksen ja aina on autolla mentävä.

Yhteistyössä