Hakutulokset

  1. J

    Kukaan osallistunut lapsen kanssa siihen..

    Aivokalvontulehdus ja vesirokkorokotteen tutkimukseen?? Mietin pitäiskö osallistua.. Millaisia kokemuksia kyseisestä hommasta??
  2. J

    PUUHAMAA vai SÄRKÄENNIEMI?

    Minäkin kysyisin että minkä ikäisen kanssa kannattaa yleensä lähteä esim:puuhamaahan eli minkä ikäisille on suunnattu??
  3. J

    Kp 28 nega, voiko vielä muuttua?

    Ok. Jotenkin aattelin, että siinä ois pitänyt jo vähän jotain näkyä, mutta tosiaan muistin väärin tuon plussausajankohdan edelliseltä raskaudelta. Jännää :whistle:
  4. J

    Kp 28 nega, voiko vielä muuttua?

    Kierto on ollut 28 tai 29 päivää... Harmittaa kun menin testaamaan! Muistin, että esikoisesta olisi tullut todella vahva plussa rv 4+0, mutta nyt tutkin kalentereitani ja tajusin, että tein testin silloin vasta rv 5+0 :headwall:
  5. J

    numeroa muuttaa

    Voit yrittää uusia ip-osoitteesi seuraavasti: Käynnistä valikosta Suorita -> kirjoita siihen cmd ja paina ok. Tämän jälkeen kirjoita avautuvaan komentoikkunaan seuraavasti: ipconfig /release paina enter sitten kirjoita ipconfig /renew paina enter Tuolla tavalla vapauttaa ip-osoitteen...
  6. J

    Neuvoja, piikittäjät!

    Minu pitää sanoa suoraan, etten ymmärrä noista ilmakuplajutuista yhtään mitään. Mutta joka ikinen hoitaja on sanonut, että niin pienillä ilmakuplamäärillä ei saa vahinkoa aikaiseksi. Uskon ammattilaisia ;)
  7. J

    Neuvoja, piikittäjät!

    Tuosta pisarasta puhtaan neulan päässä. Sitäkään ei kuulemma tarvitse tulla. Näin ovat sanoneet niin yksityisen kuin julkisen puolen hoitajat. Sekin ohje on näitä "pilkunviilaus" ohjeita. Eli mulla joskus pisara on neulan päässä ennen pistämistä ja joskus ei ole. Enkä kääntele ja vääntele...
  8. J

    Neuvoja, piikittäjät!

    Ei hätää! Itse mietin samaa asiaa. Kun neulan ottaa "vatsanahasta" ulos, neulan päähän tulee isopisara. Jos pisaran pyyhkii pois, tulee uusi pisara. Näin käy melkein joka kerta. Soitin asiasta hoitajalle, joka sanoi sen olevan täysin normaalia. Moni muukin on kuulemma asiasta soittanut...
  9. J

    PHKS kesätauko?

    Onpas tosiaan mukavaa, kun täällä on muitakin päksissä hoidoissa olevia! Olen ollut oikein tyytyväinen polin toimintaan. Ja henkilökunta on mukavaa. Mulla nyt menossa puregonin pistelyt ja syksyllä sitten ivf:ään. Harmitta tuo kesätauko, mutta hyvää se itsellekin. Missähän vaiheessa syksyksi...
  10. J

    hyvä syy

    Olen menossa ystävieni kanssa laivalle huomenna joten nyt olen pähkäillyt mitä sanon heille kun en juo mitään. En halua kertoa olevani raskaana, kun on vielä niin alussa. Ideoita otetaan vastaan. Niin ja miten teillä muilla on vatsa alkanut näkymään, muistaakseni esikoisesta mulla siinä 15...
  11. J

    PHKS kesätauko?

    Mietinkin justiin milloin tauko mahtaa olla, kiitoksia tiedosta! Minä jouduin käymään 3 kertaa viikossa ultrassa, pientä annosta puregonia pistelin.
  12. J

    Paljon kuluu WC-paperia?

    Ei meidän pojat pyyhi pissan jälkeen muuta kun kädellään \|O Mielummin kyllä voisivat pyyhkäistä paperipalaan... Taidanpa ostaa kaupasta kokeilumielellä jotain laadukkaampaa paperia, jos se 2 palaa riittäisi. Sitä Ballbiggiä ei täältä enää saa :(
  13. J

    Mistä vaaville hyvät kynsisakset?

    Apteekista olen ostanut, ovatkohan YES-merkkiset punaisessa pakkauksessa (muovitaskussa) Tuon merkkiset pinsetit ovat myös TOOOSI hyvät =)
  14. J

    Miten tälläisesta voi ikinä selvitä??

    On ihan liian julmaa yhdelle perheelle, että kahdesti osuu lapsen menetys kohdalle. Ihan kun siinä yhdessä ei olisi jo tarpeeksi :\| :( :'(
  15. J

    Paljon kuluu WC-paperia?

    Aloin miettimään että tulisiko sittenkin halvemmaksi ostaa kallista paperia, jota riittää 2 palaa kuin halvempaa jota tarvii sen 3... Pulmat ne on mullakin, mutta sentissä on miljoonan alku =) :o
  16. J

    Paljon kuluu WC-paperia?

    :attn: :o
  17. J

    Paljon kuluu WC-paperia?

    HS:n kuluttaja-sivuilla oli WC-paperiarvostelu/testi jossa kiinnitin huomiota siihen kun testaajat kommentoivat papereita, että jotain kuluu useampi pala pyyhkiessä. Olenkohan käyttänyt paperia tuhlaavaisesti kun 3 palaa käytän kerralla =) Pienemmän hädän jälkeen siis. Paljon teillä menee...
  18. J

    nukkuukos sisarukset samassa huoneessa?

    Koko viisihenkinen perhe nukkuu samassa huoneessa, lapset omissa sängyissään, mutta huoneen pienuuden vuoksi kaikki liki kylki kyljessä kuitenkin. Hyvä puoli tässä ahtaasti asumisessa on se että lapset ovat ainakin oppineet sikeäunisiksi, eivät herää toisen itkuun tms.
  19. J

    Pitääks muka Ingman Golden kampanjassa ostaa EM:sta tai...?

    Ei mistään elleivät sitten ole teettäneet eri enareilla omaa erää kampanjaa varten ja sitä en usko. Itsekkin ihmettelin ja naureskelin tuolle.
  20. J

    isyystesteistä

    Mitä mieltä olette kun avomieheni haluaa tehdä isyystestin heti kun lapsi on syntynyt.Perusteluna kun edellinen nainen oli pettänyt häntä ja hänen on vaikea luottaa vielä "naisiin".Sanoin että minä en ole kuin edellinen nainen ja että en ole antanut aihetta. Tuntuu todella suurelta loukkaukselta...

Yhteistyössä