Hakutulokset

  1. H

    pellillinen kinkkupiirakkaa

    Moi! ei mulla tarkkaa ohjetta ole, mut tällaista olen itse tehnyt joskus: Kaupan piirakkataikinaa (pellilliseen varmaan ainaskin 2 pkt) Kinkkua Sipuli/purjoa Aurajuustoa tomaattia Ruokakermaa kananmuna (suolaa) pippuria persiljaa (esim. kuivattua) kauli sulanut taikina pellille. Suikaloi...
  2. H

    Kotisinappi

    Moi! Olen ajatellut tehdä jouluksi itse sinapin, ensinmäistä kertaa ikuna!. Olisko kenelläkään tiedossa tuliselle, ei kamalan makealle sinapille HELPPOA ohjetta? Saahan se sinappi tietty vähän makea olla, mutta musta esim. kaupan kotisinapit on liian makeita .
  3. H

    Onko muita 15v?

    Kyllähän sitä aina jotenkin jää miettimään kun 15 v sanoo odottavansa vauvaa. Mietitään et miten voi pärjätä vauvan kans kun itsekin on vielä lapsi. On totta, että 15 vuotias on vielä lapsi (vaikka kovasti muuta väittävät) ja ajatukset ja arvomaailma on hyvin erinlainen kuin kymmenen vuotta...
  4. H

    Muita hiljattain eronneita?

    Täällä on yks 27v eronnu äiti..Itellä erosta kohta vuosi ja sillon tuntu aivan samalta ettei kohtalotovereita ole ja kaikilla muilla menee mahottoman hyvin..Nyt tän vuoden aikana sitä on kyllä yllättävän hyvin selvinny ja aurinko paistaa tähänki risukasaan =) Meillä exän kanssa 3 yhteistä...

Yhteistyössä