Hakutulokset

  1. Ä

    Kauheaa uhmaa

    meillä siis purraan, potkitaan, nipistellään, heitellään tavaroita +äidin kännykkää, mutta mikä on mminusta kaiken huippu: poika sylkee päälle, suoraan kohti, kasvoille. Heittelee ruokapöydässä astioita, sylkee! sanoo välillä että minä haluan lyödä, tiputan telkkarin, sillon kun suuttuu! mitä...
  2. Ä

    Millä puremisesn saa loppumaan?

    poika 1 v ja n 2kk ja puree, mikään ei auta. vinkkejä tarvittais, kiitos!
  3. Ä

    Minkä kokosia 1-vuotiaita muilla?

    Tuoreet 1v mitat : poika, 79cm, 10720g.
  4. Ä

    maitorahkasta

    marjoja ja makeutusainetta(jauhetta) näin mä teen ja on hyvää.
  5. Ä

    Broileripasta vinkkejä??

    haluaisin tehdä broileripastaa, olen tehnytkin mutta kaipaisin uusia herkullisia reseptejä! :flower:
  6. Ä

    minusta myös tuli/tulee yh

    \ Näin juuri meillä!! aina tappelua ja multa rakkaus sitä kohtaan loppunut! nyt paremmin ku ei tarvitse kaikkia päiviä riidellä!
  7. Ä

    minusta myös tuli/tulee yh

    kylläpä lohdutti "makkaraperuna". En hae täältä sääliä vaan muiden kokemuksia ja ajatuksia ja neuvoja miten jaksaa ja jatkaa eteenpäin, miten muut selvinneet.. Olen nainen, sou?! enkä ole sanonut ettei vikaa minussa, minä tätä eroa olen enemmän halunnut. Silti tuntuu pahalle ja jäädä lapsen...
  8. Ä

    minusta myös tuli/tulee yh

    Kiitos että ymmärrätte. On tosissaan mennyt päivät ja illat itkeskellessä :'( Sori, mutta mitä tarkoittaa säpö?
  9. Ä

    suolaa?

    mä laitan suolaa ja teen sen margariiniin (oivariini)
  10. Ä

    minusta myös tuli/tulee yh

    päätimme erota miehen kanssa (emme naimisissa). On mennyt jo pitkään huonosti, kinastellaan joka pv. Ja mua ei enää jotenkin kiinnosta. Nyt sitten mies vei eilen omia kamoja pois. Surullinen ja masentunut olo vaikka tätä olen halunnut. Silti itkettää ja huolettaa miten pärjään ja jaksan pojan...
  11. Ä

    Äitejä 017-alueelta??

    kuopion läheltä :wave:
  12. Ä

    1-v.synttärit lähenee, mitä tarjottavaksi?

    otsikossa jo tärkeimmät! eli mitä kaikkea teillä on ollut tarjottavana?? koristeluja?? vinkkejä 1-v. synttäreille kaivataan!! kiitos! laitoinpa tämän tännekki! :flower: :flower: :flower:
  13. Ä

    Paljonko jäi kiloja raskaudesta

    mulle tuli n. 14 kiloa, 2 viikkoa synnytyksen jälkeen painoin vähän alle sen mitä rupesin odottamaan. synnytyksen jälkeen on lähtenyt muuten laihduttamalla n. 9 kg.
  14. Ä

    En uskalla luottaa

    entäs jos kävisit jollekkin ammattiauttajalle puhumassa huolistasi, ehkä sieltä löydät apua.
  15. Ä

    Ikäero?

    mies 2,5 vuotta vanhempi!
  16. Ä

    Haluan takaisin vapauteni!

    Tosi hyvä kirjoitus Emilyn, Kiitos! Nimittäin itselläni vähän sama tilanne mitä aloittajalla.
  17. Ä

    Tekisitkö toista lasta tässä tilanteessa?

    Kyllä mä tekisin! itsellä 11 kk poika ja olen myös pelkkä yo. Avo töissä, ei vakituinen paikka.. Haaveillaan myös toisesta.. Raha-asioita en pelkää, pärjätty on hyvin vaikka on autolainaa ym.
  18. Ä

    kuolleen lapsen synnyttäminen

    :hug: :hug: olen todella surullinen teidän puolesta! voimia ja jaksamista kaikille! kyllä elämä koettelee siiten turhankin kovasti :'( :'(
  19. Ä

    kohtukuolemasta kokemuksia?

    :hug: todella surullista! luin kertomuksenne ja otan osaa. Itselleni ei näin ole käynyt. Voimia teille kaikille :heart:
  20. Ä

    APUA JA ÄKKII!!!!!!

    syö mansikoita, ananasta, tee kevyitä keittoja, salaatteja ym.

Yhteistyössä