Hakutulokset

  1. P

    onks tääl ketää?

    :wave:
  2. P

    En ole käynyt missään..

    \ pitipä viel lisätä että mullakaa ei o ajokorttia... :whistle: ja tää onneks pääsee tuulettamaan levottomia jalkoja lauantaina.Sitä odotellessa :D
  3. P

    En ole käynyt missään..

    \ Tänne 25.v :D meinasin just kirjottaa lähes samanlaisen alotuksen kun eipä oo täälläkään ilman lapsia mihinkään liikuttu ja sitte on tullu kiukuteltuu ukolle kun "levottomuus" iskeny.Nii ja mulla on kaks tyttöö että läheltä liippas melkein kaikki jutut :o :D
  4. P

    En ole käynyt missään..

    \ juu onnea meille :D paljonkos tulee täyteen jos oltas vielä vaikka samaa "vuosikertaaki" :D ??
  5. P

    Mua ärsyttää miehen syöminen

    \ mä NIIIN tiedän ton tunteen :headwall: Varsinki tänään kun miehessä on ärsyttäny lähes kaikki :kieh:
  6. P

    En ole käynyt missään..

    \ täällä ja levoton kaksosluonne ja mulla ja synttärit perjantaina :D
  7. P

    jollakin tarvetta lasten verhoille???

    :attn: :attn: :attn: :attn:
  8. P

    jollakin tarvetta lasten verhoille???

    \ tämä kiinnostaa :wave: Mittoja saiskos ja mikäs on hinta :D ???? :attn:
  9. P

    kuinka paljon lapsia?

    25 v ja kaks lasta 1.v 9 kk ja 9 kk nämä riittää ainakin toistaseks =)
  10. P

    Onko joku saanut lapset niin että ikäeroa on vain 1v?

    \ vauva nukkui alussa aika paljon eli isommalle oli aikaa ja nopeesti se elämä rytmittyy niin että molemmille on kyllä aikaa.Meillä esim isompi meni aikasemmin nukkumaan ja sitte oli taas vauvalle aikaa jne Kauppa ja kylärissutki sujuu ongelmitta.Hyvät kaksosten rattaat on ehdottomat ( alussa...
  11. P

    Onko joku saanut lapset niin että ikäeroa on vain 1v?

    :wave: meillä tytöillä ikäeroa 1 v 2 viikkoa Ja hyvin on sujunu.Molemmat olleet aina hyviä nukkumaan se auttaa asiaa paljon. Nyt tytöt 1.v9kk ja 9kk Mulla sopi paremmin näin että lapsilla pieni ikäero,kiirettä pitää mut silti hyvä näin =)
  12. P

    Esprit vaatteita netistä

    \ oon tilannu joo,farkkuja en tosin koskaan,mut paitoja ja takkeja ja paaaljon lastenvaatteita :D tutustumisen arvoset sivut :p
  13. P

    Kuka teillä leikkaa nurmikon?

    \ näin meilläkin.Ovat just tossa ikkunan alla ja just sain tytön nukkumaa :headwall: :headwall: niiin maanantaita kun olla ja voi.... :snotty:
  14. P

    Esprit vaatteita netistä

    kyllä vaan saa,tässäpä linkki,oleppas hyvä :D http://www.esprit-online.com/?camp=FI_GG_A1
  15. P

    ootko taikauskonen

    mie oon :ashamed: ja se ei oo kivaa! Miten tästä pääsee eroon???
  16. P

    Miehen krapulakäyttäytyminen

    Meillä ja makais ja nukkuis koko päivän :headwall: ja sitte kun nousee ylös nii menee sohvalle makailemaa :headwall: sit alkaa "tuu kulta tähän sohvalle mun vieree vähäks aikaa" " laitetaan kohta sitä ruokaa,mennää kohta ulos,laitetaa kohta ne pyykit....jne" kaikki on vaan KOHTA ja se kohta...
  17. P

    kertokaahan kokemuksia SUOMISOFFAN sohvista

    \ mitenkäs tällänen on ilmenny ??
  18. P

    kertokaahan kokemuksia SUOMISOFFAN sohvista

    \ no heti huomenna äkkiä kylään naapuriin ja meet koe istumaan sohvaa ja sitte vaikka viikon päästä uusiks ja kyselet samalla vähän että noo onkos uus sohva ollu hyvä :whistle: :D ja sitte tuut tänne mulle kertomaa :D
  19. P

    kertokaahan kokemuksia SUOMISOFFAN sohvista

    onko kellään :wave: Me ollaan sitä op kingiä mietitty....
  20. P

    G: mitä arvostat ystävässä?

    sitä että niitä olisi... :ashamed:

Yhteistyössä