Hakutulokset

  1. E

    Ennakoiva lastensuojelu !

    On se hauskaa kun ihmiset eivät tiedä mistä puhuvat mutta puhuvat silti ja olevat tietävinään. Ensinäkin en silloin tiennyt että olin raskaana kun poltin. Kannabis voi näkyä polttamisen jälkeen yli kuukauden. Neuvolassa silloin sanoin että olin polttanut ja testasivat heti ja positiiviset oli...
  2. E

    Ennakoiva lastensuojelu !

    Joo kerroin neuvolassa ensikäynnillä rehellisesti että olin poltellut kannabista. Sen jälkeen ottivat testit. Pakkokai se on yrittää sitten myöntäillä kiltisti kaikkeen että pääsee helpolla. Joka kerta kun olen sanonut niille oman mielipiteeni niin siitä ei ainakaan hyvää seuraa. Ehkä sitten...
  3. E

    Ennakoiva lastensuojelu !

    Ongelma onkin siinä etten tarvitse / halua apua. Varsinkaan näiltä sairaalan ihmisiltä. Olen kyllä yrittänyt tulla vastaan ym. mutta kaikki mitä mieltä olen tai sanon niille on väärin. Kun kerron niille esim. miltä minusta tuntuu niitten kohtelu niin ei .. tunteeni ovat väärin ja ei ymmärretä...
  4. E

    Ennakoiva lastensuojelu !

    Joo on otettu raskauden aikana. Olen samaa mieltä tupakoinnista se onkin ollut isoin ongelmani tupakoinnin lopettaminen siihen vaan ei mitää apua saa. Niin en tiedä mitä tehdä olisi hyvä tehdä kyllä yhteistyötä ja näyttää että kaikki on ok, mutta hermoni on niin loppu etten tiedä enää mitä...
  5. E

    Ennakoiva lastensuojelu !

    Haluisin tietoa vähän kun minusta on tehty ennakoiva lastensuojeluilmoitus muutaman "kannabis positiivinen" tuloksen jälkeen. Nyt olen saanut ravata koko aika sairaalassa kusemassa purkkiin ja keskustelemassa ym. lääkäri sekä kätilö tädit ovat olleet tosi paskamaisia minua kohtaan ja olen...

Yhteistyössä