Hakutulokset

  1. K

    menkkakipuilu

    Mulla raskausviikkoja tasan 16 ja menkkamainen kipu vaan jatkuu...sitä ei ole onneksi enää joka päivä. Kait se kohtu kasvaa ja siitä johtuu kivut...mut toivon kyllä että ne menis jo ohi.
  2. K

    vastaa tähän

    Eilen paistoin ja maustoin jauhelihan, sekaan purkillisen tomaattimurskaa ja perunasipuli sekoituksen kans uunivuokaan ja päälle vielä ruokakermaa purkki tai kaks. Hyvää oli ja nopeaa. Tänään kai spagettia ja jauhelihakastiketta. Hyvää myös kanasuikalekastike eli ruskista suikaleet ja sipuli...
  3. K

    Pojalle toiseksi nimeksi Mangusti?

    \ huh :D enpä ole aikoihin ääneen nauranut nettijutuille mutta nyt pääsi kikatus :D kiitos!
  4. K

    RAKASTELUN JÄLKEEN (huumoria)

    Onneks mun miehen ammatti on lähimpänä tota markkinamiestä :whistle: :D
  5. K

    paras ikkunanpesu ohje

    \ Mun on "pakko" pestä aina sillä etikkavedelläkin, sillä kun myös pesen harvoin ikkunoita, harmittaa niin vietävästi katsella vuosi sitä samaa likaraitaa, joka on on jäänyt pesussa. Ennemmin sitten kerralla kunnollista... :) Muuten kyllä sinällään hyvä vinkki sinulta - kiitos. Saisi varmaan...
  6. K

    Prinsessamekot tyttöjen huoneen seinälle

    \ No miten sen nyt ottaa, miehen mielestä minä olen outo ja jotenkin maailman sairain ihminen kun tuollainen käy edes mielessä. Hänen kotinsa kun pitää sisustaa samoin kuin oman äitinsä, ryijy seinälle vaan niin siitä se riemu repeää :headwall:
  7. K

    Prinsessamekot tyttöjen huoneen seinälle

    Onko ihan typerä ajatus? Oletteko nähneet missään toteutettuna tuollaista ideaa. Ajattelin laittaa seinälle sellaisen tangon johon ripustan rooliasut. Miehen mielestä maailman typerin idea :'(
  8. K

    Kauneusvinkit, ryppyvoiteet jne.

    Hei! Kyllähän nuo perintötekijät vaikuttavat myös näissä kauneusasioissa melkoisesti. Mutta tokihan jokainen yrittää parhaansa mukaan hoitaa itseään. Tässä muutamia omia kauneudenhoitovinkkejä. Riittävästi nukkuminen (joka ei todellakaan tällä hetkellä mahdollista vähäunisen lapsen kanssa)...
  9. K

    Tehkää tänään jotain, mitä ette ole aiemmin tehneet!

    Joo, suunnitelmissa on tehdä karjalanpaistia. Sitä en ennen ole tehnyt.
  10. K

    paras ikkunanpesu ohje

    Mulla on "vanhanaikainen" tapa eli kahdet vedet: - toisessa vaikka astianpesuainetta tms. mietoa yleispuhdistuainetta, ei tarvi paljon. Tähän sankoon oma rätti. - toisessa, puhtaammassa ns. huuhteluvedessä on etikkaa veden seassa. Ja tietysti oma rätti tähänkin, monesti esim. Viledan...
  11. K

    Mikä on paras siivousniksisi?

    Joo koreja ja laatikoita kannatan minäkin, jos lojuvat tavarat häiritsee. Sitten vaan vaikka illalla järkkäilee paikalleen tavarat koreista. Nopeeseen lattioiden siivoukseen antistaattiset liinat, ei tarvi edes kastella, samoin pölyjen pyyhintään. Rikkaimurilla siivoaa näppärästi...
  12. K

    Minkämerkkiset kodinkoneet teillä on?

    Meillä kanssa mietitään mitä laitettais...Grammista saatiin tarjoukset, koska haluttiin teräksisenä.Onko kellään tietoa kyseisestä merkistä?
  13. K

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    kumpikin kohta 23, elokuussa tulee 4vuotta, kaks viikkonen tyttö
  14. K

    Etelänmatka monen lapsen kanssa?

    Kiva kun vastasit! On mukava lukea toisten kokemuksia :heart: Ehkäpä meidänkin lomamatka tulevaisuudessa käy toteen,kun ensin hyvin suunnitellaan! Onkos muilla kokemuksia kerrottavana?
  15. K

    Etelänmatka monen lapsen kanssa?

    Kokemuksia teiltä jotka mahdollisesti olette reissanneet etelänmaissa kolmen pienen tai useamman lapsen kanssa? Miten lennot ja matka sujuneet,missä huokeimmat hinnat? Mikä maa tai kohde lapsiystävällinen? Oletteko olleet vain perheen kesken vai sukulaisten tai ystävien kanssa? Sillä vanhemmat...
  16. K

    Piippu jälkeenpäin asuntoon

    Meille tulossa lähiaikoina leivinuuni vanhaan taloon ja ei käsittääkseni kummempia ongelmia.Mies kyllä hoitanu nämä asiat mut luulen et riittää kun käypi palotarkastaja tarkistamassa et kaikki ok....
  17. K

    Piippu jälkeenpäin asuntoon

    Meille tulossa lähiaikoina leivinuuni vanhaan taloon ja ei käsittääkseni kummempia ongelmia.Mies kyllä hoitanu nämä asiat mut luulen et riittää kun käypi palotarkastaja tarkistamassa et kaikki ok....
  18. K

    Piippu jälkeenpäin asuntoon

    Meille tulossa lähiaikoina leivinuuni vanhaan taloon ja ei käsittääkseni kummempia ongelmia.Mies kyllä hoitanu nämä asiat mut luulen et riittää kun käypi palotarkastaja tarkistamassa et kaikki ok....
  19. K

    Onko kokoemuksia patapumin taaperorepusta?

    Me ostettiin vaippatalosta taaperoreppu 1,5vuotiaalle ja itse en ole kantanut kuin muutaman kerran, mutta mies kantaa ;-) En kertakaikkiaan jaksa.... olen pieni ja lapsi "iso"
  20. K

    pelkkää suorittamista?

    Minäkin olen ns.suoriutuja.Olen 2 lapsen äitipuoli ja 1 yhteisen äiti ja molemmat olemme mieheni kanssa töissä.(minulla mm.8 vrk:tta töitä putkeen)Harrastamme molemmat paljon ja haluaisimme myös näyttää ns.hyvältä eli ns.pinnallisiakin olemme,.Liikunta on minulle myös rentotumista/oma harrastus...

Yhteistyössä