Hakutulokset

  1. Zowie Bowie

    Tekeekö muiden kumppani ns. "temput" kun nukutte?

    Tää on oikeesti nolo, mutta mulle alkaa ihan oikeasti riittää. Mun kumppani oli kovin yksipuolisesti harrastanut seksiä taas viimeyönä. Mun kanssani tosin. Sillä on joku ihmeellinen kyky tietää koska olen niin väsynyt etten herää siihen. (Tosin otin pari 5mg tenoxia nukkumaan mennessä)...
  2. Zowie Bowie

    Tuttelista valkovenäläisiä?

    :xmas:
  3. Zowie Bowie

    Tuttelista valkovenäläisiä?

    Kysyisin tällasta... Olen voittopuolisesti mielestäni rehellinen ihminen, mutta joskus kun on rahat oikein tiukoilla, on pakko antaa omatuntonsa vähän venyä. Meidän lähikauppa on Sale, ja siellä on töissä yks sellainen Birgitta. Se on tosi ruma ja tyhmä. (Ja vaikkei ihmisiä sais ulkonäön...
  4. Zowie Bowie

    Käsityöhaaste vol 3, äänestys

    No ei saa aikaan kyllä mitään fiboja, saati että tässä nyt käsitöihin alkaisin. Aika oudoksi mennyt touhut täällä. Ei ihme että nuoriso voi huonosti. En äänestä ketään. :xmas:
  5. Zowie Bowie

    Onko tää enterorokkoa?

    En ole lääkäri, mutta mun veikkaus on Kolera. :xmas:
  6. Zowie Bowie

    Kauanko rosolli säilyy jääkaapissa?

    Meille tulee huomenna sosiaalitoimi tarkistuskäynnille. (Käy kyttäämässä aina viikonlopun jälkeen). Lähti vähän ns. "lapasesta" viikonloppuna kun tossa paikallisessa oli karaoke ja meni vahingossa ruokarahat. Mä siivosin jääkaappia ja löysin n.puolikulhollista mielestäni ihan käypäistä...
  7. Zowie Bowie

    Moi!

    En kaveeraa alkoholistien kanssa. :xmas:
  8. Zowie Bowie

    Moi!

    No joo kiitos kysymästä. Juuri palasin huikealta vuorokauden lomalta. Kotiasiat on miten on ja musiikki pelasti minut urheilulta. Ollaanko me oltu joskus naimisissa vai mistä moinen hellyyden puuska? :xmas:
  9. Zowie Bowie

    Moi!

    :xmas:
  10. Zowie Bowie

    Rauhoittuuko karvatuppitulehdus kainalosta kuinka hyvin itsekseen?

    Aika pian sen jälkeen kun alkaa peseytymään ja huolehtimaan muutenkin hygieniastaan. Mahtaa olla ap:n alapää kammottavassa kuosissa? :xmas:
  11. Zowie Bowie

    Jotenkin vaan niin hienoo!

    On niitä varmaan komeampiakin, mutta minä satsaan sisäiseen kauneuteen. :xmas:
  12. Zowie Bowie

    Jotenkin vaan niin hienoo!

    Pimeää ja lämmintä. Sataa vettä tihuttamalla ja ilmassa tuoksuu syksy. Taidan mennä polttamaan yhden niistä viimeisistä tupakeista, joita olen käynyt polttamassa niin kauan kuin jaksan muistaa. Hyvää yötä ystävät. Nukkukaa hyvin, ainakin hetki yrittäkää. Nähkää kauniita unia sieltä, missä...
  13. Zowie Bowie

    Miten pukeutua työhaastatteluun?

    Mielestäni tämä onkin sillä tavalla turvallinen tapa valmistautua, että tekee vaikutuksen sukupuoleen katsomatta. :xmas:
  14. Zowie Bowie

    Pystyykö teidän mielestä ihmisen nimestä päättelemään...

    Feikki? Minäkö? Älä nyt ihan hulluja puhu! :xmas:
  15. Zowie Bowie

    Miten pukeutua työhaastatteluun?

    Jos olet ollut pitkään työttömänä, tämä on todennäköisesti merkki siitä ettei sinulla ole ns. "kaikki inkkarit kanootissa". Suosittelen jotain mekko tyyppistä ratkaisua ilman alushousuja. Jos tilanne nimittäin näyttää vähänkään lupaavalta, suosittelen ihan perinteistä: CV-listan puuttuessa...
  16. Zowie Bowie

    Pystyykö teidän mielestä ihmisen nimestä päättelemään...

    minkälainen tämä on ns. alkovin puolella? Itse en ole ikinä pettynyt esim. näihin: Noora, Sanna, Riina, Anu tai Tuoni. Kaikki reiät ovat olleet käytössä 24/7 ja suussa ollut jokaisella alipainetta kuin kesämökin kompressorissa konsanaan. :xmas:
  17. Zowie Bowie

    kysely

    :xmas:
  18. Zowie Bowie

    kysely

    kysyisinkin teiltä rakkaat kanssaplussailijat: 1) mitä asioita kerrotte ystävillenne? millaisista asioista puhutte? 2) puhutteko ystävien kanssa parisuhteeseen liittyvistä asioista? entäs tuleekos joskus vaikkapa "haukuttua" sitä puolisoa esim ikävän riidan jälkeen ystävälle? 1) Vältän...
  19. Zowie Bowie

    Tiiätteks miks kiinalainen menee polkupyörällä bordelliin?

    P i l l u n takia. :xmas:

Yhteistyössä