Hakutulokset

  1. M

    Tic-oireet ahdistaa...

    Mulla itsenä oli tollasia ainakin ala-alasteella. Esim silmien räpyttelyä, rykimistä ja nenän niiskuttelua. Ihan itsestään ne hävisivät. Enkä muista, että kukaan olisi edes ainakaan pahemmin niistä kiusannutkaan. Joten luulen, että voit olla ihan huoletta!
  2. M

    Taas niistä vaunuista...

    Meillä brion kombit joissa kantokoppa(kova) ja kaverilla emmaljungan classic duo:t ja olen aina luullu et duo-vaunuissa koppaosa ois paljo isompi, mut ei ole oikeestaan ollenkaan isompi ku meidän yhdistelmien kova kantokoppa!! Korkeintaan sentin parin ero vaan leveydessä. Eli ottakaa tääkin...
  3. M

    Ehdottakaa puhelinta

    \ :laugh: :laugh: juu ei oo!!! en lukenut tokaa riviä näköjään ollenkaan!!! :whistle: :whistle:
  4. M

    Jos palkan laskija on ottanut veroja liikaa

    \ Meillä on aina mennyt ja vuosirajakortti meilläki onpa hassua, ei mulla mene kun perus%... mistäköhän moinen johtuu??
  5. M

    Jos palkan laskija on ottanut veroja liikaa

    \ lomarahoista ei mene lisä% jos tulorajat riittää... tästä syystä mulla vuosiraja-verokortti ei kk
  6. M

    Ehdottakaa puhelinta

    riippuu minkäikäiselle... pienelle menee ihan nokian perus 1600, hintaa taitaa olla alle 50e
  7. M

    Itseruskettava rasva?

    \ no Nivealla on kyllä ihan oikeitakin itseruskettavia...
  8. M

    Itseruskettava rasva?

    \ mulla oli tota niveaa viimekesänä ja puolessävälissä purkkia mua alko oksettaa se haju :x :x muuten toimi ihan ok toikin! tossa Dovessa ei oo niin voimakas haju
  9. M

    Itseruskettava rasva?

    \ tämä ei siis perinteinen itseruskettava vaan kosteusvoide jossa "himpunverran" ruskettavaa ainetta mukana, levitetään ihan kosteusvoiteen tavoin annetaan imeytyä ennen pukeutumista, parin käyttökerran jälkeen iholla sellainen normaalin päivetyksen väri, ei tee laikkuja niinkuin normi...
  10. M

    Itseruskettava rasva?

    suosittelen Doven Summer Glow Body Lotionia
  11. M

    Asuntoasiaa, mielipiteitä kovasti kaivataan!!!

    kaupunkiin menisin minä!! palvelut lähellä!! helpottaa montaa asiaa!! ja keskustan lähellä voisi olettaa asunnon arvon pysyvämmäksi jos sieltä pikku-pitäjästä loppuu esim lääkäripalvelut tms hinnat saattaa pudota yms ja putkiremontti vaikuttaa asunnon arvoon nostavasti (siis sitten kun se on...
  12. M

    työpaikka galluppia...

    kokonaisuudessaan mun työnantajalla yli 1000 työntekijää, miehelläni on itsellään muutama alainen
  13. M

    Kaupan monivärjäyspaketit, oletteko käyttäneet?

    \ höh, ei löytynyt valmistajan (Schwarzkopf) sivuilta kuvaa paketista, olikohan siinä sinistä... hitto ei yhtään pkt kotona jemmassakaan...ainakin meidän Sokoksella noi visionin moniväri-pkt on niitten "yksiväri-visionien" vieressä... kysy myyjiltä jos et löydä
  14. M

    Mikä puhelin käytössä?

    \ niin siis 6131
  15. M

    Mikä puhelin käytössä?

    mulla sama luuri mustana ja olen ollut tosi tyytyväinen!!
  16. M

    Kaupan monivärjäyspaketit, oletteko käyttäneet?

    \ kans käyttänyt tota visionia, ja tyytyväinen olen aina ollut tulokseen!! musta hinta ei ole todellakaan kallis, Sokoksella vielä monesti kantiksena, jos ostais tavan värin ja raita-paketin erikseen niin kalliimpihan se olis kuin toi monivärjäys-paketti ja jos taas menis kampaajalle laittaa...
  17. M

    Voihan päikkärit!!!

    Jaahans...eli nyt ei sitten anneta periksi! Vaikka kuinka hermoja kovistaa, pitää ajatella tulevaa. Ja jos tuo unien uhmailu onkin vain mahdollisesti ohimenevää, onhan tämä kestettävä...vaikka hammasta purren. =)
  18. M

    Voihan päikkärit!!!

    No eilen kun jäi nuo päikkärit pois, poitsu meni yöunille puoli ysin maissa. Huomasi kyllä että oli tosi väsynyt, eli taitaa tarvita vielä päikkäreitä. Tänään kävi ihan nätisti taas unille kun päätti herätä aamulla 5.15 :headwall: Muutkin illat menee yleensä siinä 20-21.30 nukkumaan, mutta...
  19. M

    Voihan päikkärit!!!

    Painin tässä juuri ongelman kanssa, että mistä tietää tarviiko päikkäreitä enää joka päivä. Meillä on nimittäin pian pari vuotias poika, jonka päikkäreille laitosta on tullut yhtä tuskaa. Tänään yritin reilun tunnin ja millään ei nukahtanut, hyppi vaan sängyssä ja sieltä edestakas pois...
  20. M

    Lisäaineeton lihaliemi?

    Voikohan noita ostaa jostain vai onko tilattava?

Yhteistyössä