Hakutulokset

  1. R

    Mahtava palkka 1,33e /tunti

    En tee orjatyötä. oikeasta työstä oikea palkka. tuolla palkalla olisin tekevinäni, koska mulle ei makseta palkkaakaan tehdystä työstä
  2. R

    Lapsi satuilee. Vai mitä?

    minun setänikin käytti mua hyväkessn, eikä kukaan olisi uskonut. ei varmaan tänä päivänäkään kukaan uskoatai halua uskoa
  3. R

    Mahtava palkka 1,33e /tunti

    Näin hyvä palkka on kun menee työelämävalmennukseen työmakkinatuella. Normaalistihan saa sen työmatrkkinatuen työttömänä ja kun menet töihin saat näin hyvää palkkaa päälle. Kiinassakinparemmat palkat
  4. R

    pojan kanssa menossa lääkäriin pääsärkyjen vuoksi

    huomasin ja siski poistinkin viestn, mutta ehdit sen sitten laittamaan tähän
  5. R

    pojan kanssa menossa lääkäriin pääsärkyjen vuoksi

    voi se silti joohtua silmistä, käviisn ensin kyllä silmälääkärillä
  6. R

    Entäs sitten: päästätkö nuoresi kaupungille?

    KAsvatus vaikuttaa todella paljonja se että on harrastuksia, ei ehdi käymään kylillä ku on muuta tekemistä
  7. R

    G: Pääsiäissuunnitelmia?

    ei tietoo
  8. R

    pojan kanssa menossa lääkäriin pääsärkyjen vuoksi

    onko silmät tutkittu ? jos silllä on vaan huono näkö
  9. R

    Entäs sitten: päästätkö nuoresi kaupungille?

    kule itse olen ollt kaupungilla nuornea, eikä sillä TOSIAANKAAN olt muuta tekemistä kuin kävellä ympyrää , mitä järkee sinä on? sitten nähssään humalaisten örveltämistä, kun aikusiet tulee pubeista, miski sitä pitää nähdä. elokuviss voi käydä ihan hyvin iltapäivällä, ei yöllä. Arkisin...
  10. R

    Jokohan ihmiset tajuaa

    täälä suomea on hyvä ruoka sairaalassa, Norjassa saa vain voileipää
  11. R

    Entäs sitten: päästätkö nuoresi kaupungille?

    älä yleistä. Ei kaikki tee noin. ja kyllä meisän tytö saa likkua, mutta YÖLLÄ TAI ILLALLA MYÖHÄÄN sinne ei oel asiaa, eihän siellä ole siihen aikaan mitään
  12. R

    Mitä tekisit seuraavassa tilanteessa?

    mie käskisin sen miehen ajamaan kotiin. Kyse on kutienkin omasta lapsesta joak voi kuolla. mun mies ainkin ajasi sen takia
  13. R

    huonon tuurin päivä :(

    mutta öttis asu niin pienellä paikkakunnalaljossa ei oo lasiliikettäja meille ainkin sanottiin että pojan lasit pitää korjauttaa samassa likkessä mistä on ostettu, silloin he korvaavat tai antavat uudet tilalle.
  14. R

    Saako ruuasta sanoa yäk?

    ei, mutta voi sanoa että en pitänt siitä ruuasta.
  15. R

    Entäs sitten: päästätkö nuoresi kaupungille?

    en päästä vielä. vasta 16-17 vuotiaana. ei oo mitään asiaa kaupngile illalla/yöllä
  16. R

    Meidän poika sit aloittaa koulun syksllä Olin ihanvarma että jää "luokalle"ja....

    käy eskarin uudelleen. saa nyt sitten puhe ja toimintaterapiansa siellä ja sen avustajan.
  17. R

    On tämäkin kun kahden ihmisen palkastakaan ei jää mitään elämiseen

    onko pakko osta kaliimpia vaateita? minä saan satasella kolmelle farkut ja hupparit ja ostan uusia.
  18. R

    On tämäkin kun kahden ihmisen palkastakaan ei jää mitään elämiseen

    halvempiakin harrastuksia on olemassa
  19. R

    sanokaas

    onko järkeä antaa lapsen valvoa pitkään?
  20. R

    maksusitoumus

    maksusitoumus pitää hakea sossusta tai ne lähettävät sen. voit myös kysyä apteekista, että satko ne lääkkee tnyt ja tuot siotumuksenmöhemmin.

Yhteistyössä