Hakutulokset

  1. miikuli

    Siis mitä v...a täällä tapahtuu???

    Yhytin teidät...eilen en täällä Turkissa päässyt linjoille :P
  2. miikuli

    pitkästä aikaa :)

    no hyväähän meille,pieniä kuplia lukuunottamatta ;) muutettiin hiljan omaan punaiseen tupaan keski-suomessa <3 keski-suomeen muutettiin jo lokakuussa... poika paraillaan rippileirillä ja jäpikäs 7v ja vintti-iita 3.5v kotosalla :D
  3. miikuli

    pitkästä aikaa :)

    oi-joi-joi...mitenkä onkaan aikaa kulunut,kun viimeksi täällä olen käynyt kirjuuttelemassa :)
  4. miikuli

    Ehdottakaa paikkakuntaa, jonne voisi muuttaa :)

    Kinnula !! erittäin kaunista seutua.. juna ei kyllä pysähdy ihan lähellä,olisko vajaa 100km
  5. miikuli

    Mistä sais halvalla parisängyn?

    mullakin olis joutilaana musta metallinen,erittäin tukeva täysleveä sälepohjainen parisänky.ei hetku eikä natise...80€ :) pohjoisessa keski-suomessa...
  6. miikuli

    KADONNEITA PALSTALAISIA, lista

    miikuli käy vilkuilemassa silloin tällöin :) naamakirjaan liityttyäni se vei mukanaan :D olisi kiva saada sinne kavereiksi tämän palstan tuttuja...:wave:
  7. miikuli

    Mikä on ollut rankinta mitä olet elämässäsi kokenut?

    voi miten rankkoja juttuja ihmisille onkaan sattunut... ittellä tais olla identtisten tyttöjen(kuolleitten) synnyttäminen rv 25,tytön vakava synnynnäinen sairaus,joka johti kuolemaan.nämä vakavimmat asiat...
  8. miikuli

    G: Joululahja palstalaiselle! :)

    oooiiihhh....tää on tosi hyvä <3
  9. miikuli

    Ostaisitko käsitöitä (sukkia,lapasia,villatakke,housuja yms.) näillä hinnoilla?

    mä neulon kans itte paljon.aina kun syksy tekee tuloaan,niin himo lankoihin iskee.yleensä kudon nallesta tai seiskaveikasta.mun teko palkka on ollut jotain 3.5 € hujakoilla.miesten sukista(tai siis yli 40 koon) voisi ottaa kyllä enemmänkin :) lapasiakin ja pipoja tulee tehtyä kiitettävä määrä...
  10. miikuli

    Tänään inhimillisessä tekijässä enkelivauvat

    tää äitee voi oikeestaan ihan hyvin...uudenlaiset tuulet alkavat kohta puhallella pienesti:) toivottavasti uusiakin tuttavuuksia ilmaantuu...ja hyviäkin sellaisia Alavudelle kaavaillaan;)
  11. miikuli

    uudet sivut...

    apuaa....enpä meinannu osata "lukea" tätä koko palstaa.pitkään aikaan käyny ja ihan uudenlainen=)
  12. miikuli

    Kyllä kannatti olla päivä itikoien syötävänä

    herkkuja teillä molemmilla :p
  13. miikuli

    Oletko ollut TV:ssä?

    elämästä vaikeasti sairaan lapsen kanssa :|
  14. miikuli

    villasukat jalassa :/

    heti teki mieli kaivaa puikot esille ja alkaa neuloo sukkia :D
  15. miikuli

    villasukat jalassa :/

    siis mulla...kylmääää :o ajoin nurtsin ja kävin suihkussa,ni tuli vilu :snotty: onneks vielä lämmintä luvattu tulevaksi B)
  16. miikuli

    Oletko ollut TV:ssä?

    harvakseltaan täällä palstalla piipahdan =) ei meille mitään ihmeempiä...muuttoa kaavaillaan.ihan toisiin ympyröihin :D mies pitkäaikaisella saikulla/työkyv.eläk/kuntoutustuella ja mä vielä hoitovapaalla. vanhin kotona olevista menee 7.luokalle,toinen aloittaa ekaluokan ja sit mein...
  17. miikuli

    Nyt äkkiä joku kuvapino pystyyn :D

    missä mun kuski...uimaranta odottaa :D varustus kohdillaan...
  18. miikuli

    Oletko ollut TV:ssä?

    miehen kans oltiin sunnuntaivekkarissa kerran :D
  19. miikuli

    Tanhuvaarassa uusperheloma

    minkä juttujen :o
  20. miikuli

    Tanhuvaarassa uusperheloma

    onko ketään palstalaista lähdössä Savonlinnaan lomalle 4-9.8 =)

Yhteistyössä