Hakutulokset

  1. Metis

    The ketju

    Joo sitä se suattaa olla tääkin :LOL::LOL::LOL::LOL::ROFLMAO::ROFLMAO:
  2. Metis

    The ketju

    mjaaaaa en tiedä mitä se sellanen paheksuttava on mut luultavasti :ROFLMAO:
  3. Metis

    The ketju

    Mä lähen grillaamaan kunhan saan ipanaariot isälleen iltapäivällä, me meinataan eräjormailla kunnolla :ROFLMAO::ROFLMAO:
  4. Metis

    The ketju

    Krhm.. oikein vaan olenkin :notworthy::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::LOL:
  5. Metis

    The ketju

    Sitä samaa sulle :)
  6. Metis

    The ketju

    Ainiin joo, mä lakkasin olemasta "sinkkukin" eilen :love::love::love::love:
  7. Metis

    The ketju

    Jos se sen vaatii niin kyllä :D Kaksonen olen oikeesti ja osaahan nuokin olla... noh, ainaki päkäpäitä ellei aina oikeessa :D :D
  8. Metis

    The ketju

    Se on huomenta, kunnes toisin sanon :D Ei mun päkäpäisyys mihkä oo kadonnu vielä :D
  9. Metis

    The ketju

    Hei vain huomenta!! :) Kahvia kitusiin ku tuli vähän nukuttua :D
  10. Metis

    The ketju

    toki toki, useemmin pitäs, mutta ku oon tämmönen vähän erilainen nuori, ni se ei oo nii helppoo :D
  11. Metis

    The ketju

    Ja huomenta... Ei meinaa herätä ku meni vallan valvomiseks eilen vaikka piti ajoissa nukkumaan mennä!:alien:
  12. Metis

    The ketju

    juu kyllä, monen vuoden kökön jälkee vihdoinki löysin itelleni miehen isolla M:llä :love::love::love:
  13. Metis

    The ketju

    Juu ja on tässä kaikkee hyvääkin, erästä miestä tässä oottelen kainaloon :D
  14. Metis

    The ketju

    Hei hei kaikki hyvin :D Täällä sitä porskutetaan menemään, vähän yrittää elämä potkia takaraivoon, mut kovempaa potkin takasi :ROFLMAO::barefoot: Jätkälle tässä alotellaan risperidon lääkitystä monimuotoseen touretteen ja vähän jännittää mitä se tuo tullessaan, toivottavasti helpotusta pienen...
  15. Metis

    The ketju

    Hei ja iltaa :p
  16. Metis

    The ketju

    Tulin taas kurkkimaan mitä tänne kuuluu :D Kauheesti on kiire joka paikkaan (lue:yh arkea) ettei meinaa joka paikassa keritä.. Mut hei kaiken tän kiireen keskellä oon kyllä ehtiny rakastumaan silmittömästi <3 On se ihanaa <3
  17. Metis

    The ketju

    :barefoot::cautious:
  18. Metis

    The ketju

    ough, palkitsevinta on luoda lunta lumisateessa, mut pal ei auta nimittäin jos ei kolaa, ni koht ei tartte lähtee pihasta. Täytyy alkaa henkisest valmistautuu vanhempainyhdistyksen hallituksen kokoukseen ja vetreyttää kirjotus käsi...
  19. Metis

    The ketju

    Joo seki maistuis khyllä, lämmittäs mukavasti.

Yhteistyössä