Hakutulokset

  1. Rätti Väsynyt

    Mitä hyötyä pataruuissa on laakerinlehdestä?

    Käyn kurkkaamassa ja tutustun myöhemmin paremmin, kiitokset jälleen :)
  2. Rätti Väsynyt

    SOTEen yhä vähemmin rahaa kun taas SOTE-johtajien kultaisiin kädenpuristuksiin enemmän

    Liika on liikaa ja välttäisin sanoja: eliitti ja huijaus
  3. Rätti Väsynyt

    Mitä hyötyä pataruuissa on laakerinlehdestä?

    Ok, en muista kyllä itse törmänneeni koskaan niihin sarjakuviin koskaan ja missään. Kiitokset vinkistä jälleen :)
  4. Rätti Väsynyt

    Mitä hyötyä pataruuissa on laakerinlehdestä?

    Minulla on Pekat ja Pätkät vielä katsomatta, lapsena yritin katsoa niitä, mutta ne tuntui jotenkin raskailta (en muista miksi) niin jäi katsomatta. Täytyy yrittää katsoa niitä uudemman kerran, kun löydän sille aikaa (kiitti vinkistä, vaikka ei ollut varsinainen vinkki (herätys?, ei kuulosta...
  5. Rätti Väsynyt

    RITKEMINEN! PUOLA ALOITTAA SODAN VENÄJÄN KANSSA

    Se on sellaista epäitkemistä jolloin ritkijän lihakset supistelevat ja voi kuulua myös lievä ritkemisen ääni uloshengittäessä, tarkoituksena ei ole varsinaisesti itkeä, vaan yrittää esittää kuulijalle, että nyt itkettää, mutta ei halua näyttää sitä jolloin se on tehokkaampaa kuin "oikea" itkeminen
  6. Rätti Väsynyt

    Mitä hyötyä pataruuissa on laakerinlehdestä?

    Itsellänikin on ollut hieman vaikeuksia ollut ymmärtää miksi sitä on käytetty maustamiseen (antimaustamiseen) ja ainut looginen selitys minkä olen löytänyt on se, että sitä on käytetty säästösyistä, eli kun ruoka on riittävän pahaa, niin se on huomattavasti riittävämpää :geek:
  7. Rätti Väsynyt

    Eikö rahat riitä? Ota vinkki heti käyttöön.

    En pidä sitä ongelmana koska elintasoni on juuri sellainen kun haluan sen olevan
  8. Rätti Väsynyt

    Eikö rahat riitä? Ota vinkki heti käyttöön.

    Kiva kuulla että Sinullakin menee hyvin
  9. Rätti Väsynyt

    Eikö rahat riitä? Ota vinkki heti käyttöön.

    Suuret kiitokset
  10. Rätti Väsynyt

    Eikö rahat riitä? Ota vinkki heti käyttöön.

    En kerennyt lukea sitä loppuun asti. Luen sitten, kun aikaa vapautuu, näillä näkymin kesä- tai heinäkuussa. QUOTE="vierailija, post: 34545077"] Saitko luetuksi sen kirjan "Kun Aurinko seisahtui"?
  11. Rätti Väsynyt

    Eikö rahat riitä? Ota vinkki heti käyttöön.

    Valtiokonttorin valtionvelka, vuoden lopussa 2010 75 152 39,9 % 2011 79 661 40,2 % 2012 83 910 41,7 % 2013 89 738 43,9 % 2014 95 129 46,0 % 2015 99 807 47,2 % 2016 102 352 47,0 % 2017 105 773 46,7 % 2018 104 973 45,0 % 2019 106 368 44,3 % 2020 124 833 52,4 % 2021 128 696...
  12. Rätti Väsynyt

    Eikö rahat riitä? Ota vinkki heti käyttöön.

    Kuva on kiva mutta saisiko tähän vielä lähteen
  13. Rätti Väsynyt

    Eikö rahat riitä? Ota vinkki heti käyttöön.

    Näin mahdollisesti on Kuka sen päättää oletko tyytyväinen vai et Itse yleensä eli aina päätän itse
  14. Rätti Väsynyt

    Eikö rahat riitä? Ota vinkki heti käyttöön.

    Yritän hahmottaa myöhemmin tästä keskustelusta missä oli aloituksen tehnyt vierailija kommentoimassa ja missä kohdin aito vierailija vierailija eli Sinä/Te tässä tapauksessa win - win tilanne antaa saman lopputuloksen kuin lose - lose eli kaikki on tyytyväisiä ja kukaan ei ole
  15. Rätti Väsynyt

    Eikö rahat riitä? Ota vinkki heti käyttöön.

    Tiedät kuitenkin mitä mistäkin seuraa ja kuitenkin haluat itse hankiutua tieten tahtoen tyytymättömäksi Elämä on valintoja eli jos haluat elää tyytyväistä elämää pyri siihen ja jos haluat elää tyytymätöntä elämää niin pyri siihen tarviiko näiden asioiden saavuttamiseen kirkkoa tai rahaa on...
  16. Rätti Väsynyt

    Eikö rahat riitä? Ota vinkki heti käyttöön.

    Ennen kun vastaan niin minun täytyy kysyä oletko tämän viestiketjun aloittaja vai joku muu kirjoittaja joka kirjoittaa nimimerkillä "vierailija" Vastaan kyllä oli niin tai näin mutta väärinkäsitysten vältämiseksi pyydän selvennystä
  17. Rätti Väsynyt

    Eikö rahat riitä? Ota vinkki heti käyttöön.

    Elintason nousun ikävänä kääntöpuolena on sen mukana mahdollisesti kasvava tyytymättömyys
  18. Rätti Väsynyt

    Eikö rahat riitä? Ota vinkki heti käyttöön.

    Mitä tarkoitat elintasolla ja millä se nousee ja millä laskee

Yhteistyössä