Hakutulokset

  1. TäysinHurahtanut

    kotijäätelö , ostatteko jäätelöautolta, ja mitä sorttia?

    Ei osteta jäätelöä jätskiautosta.
  2. TäysinHurahtanut

    Mitä me oikein syötäisiin? :)

    Ehdotelkaas hyviä ruokia ensiviikolle. Kohta kauppaan ja viikon ruokaostokset taas edessä. Viime kauppakerran ruokia on olleet: - kanastoraganofi + muusi - EPÄrisotto - makaronilaatikko - tonnikalapasta - pizza Nyt olen ajatellut että listassa voisi olla jotain lihasta, kanasta...
  3. TäysinHurahtanut

    Vitsi mä tein hyvää ruokaa..

    Oletko varma että ne oli aitoja tortilloja? :stick:
  4. TäysinHurahtanut

    Mikä rotu sopii vahtikoiraksi lapsiperheeseen?

    Meillä on laumanvartija sekoitus ja on mitä parahin perhekoira. Tämä on hyvin koira kohtaista, joten en lähtisi leimaamaan mitään koiraa mikä ei sopisi, koska joka rodussa on erilaisia yksilöitä. Tutustumalla selviää.
  5. TäysinHurahtanut

    Vitsi mä tein hyvää ruokaa..

    Tämä on pommin herkkä aihe täällä. :xmas:
  6. TäysinHurahtanut

    Ihanaa, pian pääsee rannoille nauramaan :D

    Onko tämä jokin maailman huonoimmat provot ilta?
  7. TäysinHurahtanut

    Onko teillä tapana äitienpäivänä...

    Käydään molempien äitien luona. Minun, sekä miehen. Lahjat menen ostamaan huomenna. Ihania ihmisiä molemmat joten haluan heitä "päivänään" ilahduttaa.
  8. TäysinHurahtanut

    Miksi pitää ruveta haaveilemaan

    Lapsi ei todellakaan paranna parisuhdetta, vaan se on yksi koetin kivi parisuhteen kestävyydelle.
  9. TäysinHurahtanut

    Avalla ja canalilla eri selostaja!

    Niin, Mertaranta siirtyi maksulliseksi.
  10. TäysinHurahtanut

    Mitä pidätte pojan nimestä SEIJO?

    Pääasia on kai se että itse pidät siitä. Mitä väliä sillä mitä muut sanoo :) Aina on joku joka ei pidä jostain nimestä. Olkoon.
  11. TäysinHurahtanut

    Mitä pidätte pojan nimestä SEIJO?

    Tuli ensimmäisenä mieleen Seija ja Keijo. Jollekin voisi tulla mieleen kirjoitusvirhe. Ei, en oikein pidä.
  12. TäysinHurahtanut

    Voi tauti, miten hyvää jauheliharisottoa tein!

    Onpas tämä ketju saanut tuulta purjeisiinsa. :D Eipä kuule mitään, toivottavasti EPÄrisotto maistuu. :)
  13. TäysinHurahtanut

    Voi tauti, miten hyvää jauheliharisottoa tein!

    Juu kyllä mää ymmärsin :)
  14. TäysinHurahtanut

    Voi tauti, miten hyvää jauheliharisottoa tein!

    Kyllä se on niin että ainakin meidän lasten tulevaisuus on heitetty kankkulan kaivoon, kun en osaa edes kutsua ruokia niiden oikeilla nimillä.
  15. TäysinHurahtanut

    Voi tauti, miten hyvää jauheliharisottoa tein!

    Tämä palsta ei petä koskaan! :flower:
  16. TäysinHurahtanut

    Voi tauti, miten hyvää jauheliharisottoa tein!

    Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu. Voin kyllä tunnustaa että täälläkin syödään ja tehdään moussakaa ilman munakoisoa, sillä me kauheat barpaarit emme pidä siitä. Mitäs vielä.. Meillä syödään kyllä usein ruokia jotka eivät varmasti ole niiden oikeiden nimien arvoisia, mut ne...
  17. TäysinHurahtanut

    Mitä mieltä ole miehestä joka pettää?

    Ihan samaa mieltä kuin pettävästä naisestakin. Pettäminen on väärin kun eletään/ollaan parisuhteessa/avo- tai avioliitossa. Ensin erotaan ja vasta sitten mennään sinne aidan toiselle puolen.
  18. TäysinHurahtanut

    Voi tauti, miten hyvää jauheliharisottoa tein!

    Hyi sinua! Kuinka sä kehtaat! Häpesithän ainakin viikon itseäsi ja lopetit kaiken ruuan laiton ja leipomisen? :stick:
  19. TäysinHurahtanut

    Voi tauti, miten hyvää jauheliharisottoa tein!

    Joo siis kyllä. Oikeastaan meillä on yhteinen linja auki aamusta iltaan.
  20. TäysinHurahtanut

    Voi tauti, miten hyvää jauheliharisottoa tein!

    Kiva kun sain hymyn húulillesi ja naurun hörähdyksenkin aikaan, muuten niin nuivahkoon elämääsi :) Sillä sitähän se varmasti on kun edes viitsit näin pilkkua viilata. Ei ole minun vikani jos sinä et nyt halua vahingossakaan ymmärtää asiaa.

Yhteistyössä