Hakutulokset

  1. M

    Nykynuoret ovat velliperseitä (liikunta ja laihdutus)

    :laugh: Viittaat ilmeisesti karppaamiseen. Sehän ei ole pelkkää rasvan syöntiä vaan kasvispainotteinen ruokavalio, johon kuuluu runsaasti proteiinia ja kohtuudella hyviä rasvoja. Kyllä se kävely liikuntaa on. Siinähän pistetään tossua toisen eteen eli liikutetaan itseä. :D Hidas löntystely...
  2. M

    Tuossa Rakas, sinusta on tullut pullukka -ohjelmassa

    Niin että kaksosten synnyttäminen ei muuttaisi kroppaa yhtään? Toisekseen mietipä omalle kohdallesi 7 viikossa 20kg:n pudotus. Ei se nahka vaan ehdi pysyä mukana. Musta se mies ei epäillyt suhteen kestävyyttä ylipainon vuoksi sitä ulkonäköä ajatellen, vaan kyseenalaisti asian ylipainon...
  3. M

    Olen huolissani kaverini lapsista:(

    Ei tommonen matka ole mikään este, jos nuori ite haluaa kavereitten luo mennä käymään. Ite pyöräilin 8-vuotiaasta alkaen 5km uimarannalle kavereitten kanssa ja uinnin jälkeen takasin kotiin. 12-vuotiaana tein kaverin kanssa pyörälenkkejä, joille kertyi kerrallaan pituutta 20-30km. Kuumana...
  4. M

    Kuinka pian iltapalan jälkeen lapset teillä menevät sänkyyn?

    Meillä iltapalalle ei ole mitään tarkkaa aikaa vaan sopiva ajankohta katotaan sen mukaan miten väsyny tai pirtee poika on. Lelut siivoo ensin paikalleen ja sitte syö sen verran ku jaksaa. Sen jälkeen vaihtaa yöpyn ja käydään peseen hampaat. Hampaiden pesun jälkeen saa valvoo sen verran, että...
  5. M

    Olen lähdössä leikkaukseen, kotiin jää 4 lasta ja koti pitäisi siivota

    Oon ihan samaa mieltä näitten muitten kanssa. Onnea leikkaukseen ja tsemppiä toipumiseen! =)
  6. M

    Millä saa vatsaläskit pois?

    Viimesestä oon ihan samaa mieltä, mutta kun ruisleipä on niin hyvää. :D Tosi moni muuten luulee syövänsä ruisleipää, mut tuoteselosteen mukaan pupeltaakin sekaleipää. Oon kiinnittäny nyt huomiota kuin törkeesti ihmisiä huijataan. Kattokaa vaikka Vaasan ruispalat... Leivän viljasta on 72 %...
  7. M

    Gallubbi:Minkä ikäisten lasten kanssa olette alkaneet harjoittelemaan yksin pihalla oloa?

    En osaa sanoo minkä ikäsenä päästäsin kerrostalon pihalle, mut rauhallisella rivarin pihalla oon 3-vuotiaan antanu olla yksin vähän aikaa. Käytännössä poika oli tossa "oman pihan" alueella tai hiekkiksellä (suora näköyhteys ovelta ja parista ikkunasta) sen aikaa, että mä laitoin itteni valmiiks...
  8. M

    Kuukautiset ja imetys

    Omaa kokemusta mulla ei tollasesta ole, mut yleensä se vaikuttaa just toisin päin... Eli imetyksen lopettaminen vaikuttaa kuukautisten alkamiseen. Mulla ekat menkat tuli suunnilleen kuukaus imetyksen lopetuksesta. Jos noinkin paljo pystyt imettämään ja menkat on alkanu uudestaan, niin eiköhän se...
  9. M

    Kurkkukivusta eroon, tehokeinoja!! :)

    Strepsils autto mulla ja sit kantsii ottaa vähän lääkettä Alkon valikoimasta. :D Viskipaukku tms tai pari tappaa hyvin pöpöjä. :whistle: Enkä siis tarkota mitään kännien vetämistä vaan ihan paukkua. Jos ei kärsi juua, niin sitte kurlata jollain viinalla ja sylkee pois. Sen vertasen voi kyl...
  10. M

    Sopiiko valurautapannu jokapäiväiseen arkikäyttöön?

    Tietysti sopii... Eihän ennen muita ollukaan. :D Teflonit menee helposti pilalle, jos kapustat naarmuttaa pintaa tai niitä käyttää liian kuumana. Valurautasenki saa kyllä pilalla, esim ahkeralla Fairy-pesulla, rasvaamattomuudella ja muulla vääränlaisella huollolla. Se pitää pestä kuumalla...
  11. M

    G. Mitä eläimiä huushollistasi löytyy?

    Mikä papukaija? :D Meillä on siniotsa-amatsoni ja neljä neitokakadua... Yks kaneli-harlekiini-helmiäinen ja kolme harmaata. :heart: Terkut tutuille. :xmas:
  12. M

    Kirjautumisongelmat, haun ja omien viestien haun ongelmat

    Uudella salasanalla onnistu. :)
  13. M

    Undulaatti väkeä paikalla?

    Meil ei o unduja, mut neitokakaduja on. Sillon ku oli vaan kaks ja toinen kuoli, pidettiin karanteenissa pari kuukautta... Kannattaa varmistaa onko tarttuva tauti ennen ku ottaa uutta kaveria. Tuo jälelle jääny on ollu alkuun ainoona lintuna, joten on kesy ja seurallinen. Olis pärjänny siis...
  14. M

    hääpukeutuminen, sääntöjä?

    Viis etiketeistä... Nimim. yön sinistä ja mustaa. :D Vieraat oli kans pukeutunu enimmäkseen tummaan. Hääkenkinä mulla oli mustat remmikengät, sellaset tosi makeet niittikorkkarit. :kieh: (Nyt viimestään mut tunnistetaan :laugh: ) Mun mielestä ainoita sääntjä on, että juhlan mukaisella...
  15. M

    Menettekö itseksenne jääkaapille/ruokakaapille komuamaan kyläillessäsi äitisi ja/tai isäsi luona? Entä anopin/apen luona?

    Kyllä meen niin omien ku miehenki vanhempien luona. :D Mutsi kyl yleensä kerkee jotain pöytään kattaaki, mut jotenki se syömistilanteen tsekkaaminen on sellanen selkärangasta tuleva tapa. :whistle: Käyn siis porukoiden kaapilla ja jääkaapilla kurkkaamassa, vaikka ei ois ees nälkä tai jano...
  16. M

    Jos sinä ja miehesi olisitte satuhahmoja...

    No ei kyl käytä tennareita (melkein aina maiharit)... Mut joskus on kyl hiukset yhtä pitkät ja pörrössä. :laugh:
  17. M

    Jos sinä ja miehesi olisitte satuhahmoja...

    Mä oon sellanen Pikku Myyn ja Nemin sekotus. :D (En sentään aina ryyppäävä Myy) Miehestä en oikein osaa sanoo... Meni nukkumaan jo, joten en iteltäänkäään voi kysästä. On sellanen asioihin perusteellisesti perehtyvä, kummallisen huumorintajun omaava ja pukeutuu ku Kurt Cobain... Komee naamaltaan...
  18. M

    Ristiäiset muuttuukin nyt nimiäisiksi?

    Lapselle voi pitää nimiäiset, vaikka kuuluskin ite kirkkoon... Mä ja mies kuuluttiin molemmat vielä pojan syntyessä, mut eipä haluttu kirkkoon kastaa. Toisekseen ite sen nimen vanhemmat antaa myös sille lapselle, joka kastetaan... :D Kasteessa ei kukaan saa nimee vaan se julkistetaan ihan samoin...
  19. M

    Markkina-puolen eläin-osioon tulvii epämääräisiä papukaijailmoituksia

    Huijaustahan tuo todennäkösesti on. Asia on nyt sijoitusvastaavan tiedossa eli asiaan perehtyny tekee tarkistuksen. Nopsalla vilkasulla en tosin niitä ilmotuksia markkinoilla enää nähny, joten ylläpito on todennäkösesti poistanu ainaki ylimääräset.
  20. M

    Markkina-puolen eläin-osioon tulvii epämääräisiä papukaijailmoituksia

    Mä laitoin asiasta viestiä lemmikkilintuyhdistyksen puheenjohtajalle. Ei tän foorumin ylläpito pysty määrittelemään onko tuo asiallinen ilmoitus vai ei. Ylimääräset ilmoitukset voivat kyl siivota pois tilaa viemästä. En kyl voi käsittää miten joku raskii lahjottaa kaks rahallisesti arvokasta...

Yhteistyössä