Hakutulokset

  1. H

    Tosi, tosi huono äiti?

    Mielestäni on parempi että tiedostat asian etkä yritä esittää sellaista äitiä tai ihmistä joka et ole. Luulen että se olisi lapsillekin huonompi ratkaisu. Saattaisit katkeroitua ja se varmasti heijastuisi lapsiin. Kun heillä kerran on turvallinen isä paikalla, niin tämä on varmasti teidän...
  2. H

    iloisia joululauluja

    The Irish Rovers - Christmas In Killarney - YouTube Tässähän vilahtaa sanoissa jotain tuttua :)
  3. H

    Tapasin mukavan miehen, mutta hän on minua 9 vuotta vanhempi.. Annanko asian häiritä?

    Mäkin olen harkitsevaista jahkailijatyyppiä, mutta en kyllä antaisi tuon haitata jos muuten kaikki on kunnossa. Eihän sitä koskaan tiedä kuka täältä milloinkin lähtee (iästä riippumatta), joten en tollaisten laskelmien varassa tekis isoja päätöksiä.
  4. H

    Kauneimmat Joululaulut

    Niitä on niin paljon! Esim. Sydämeeni joulun teen Tule joulu kultainen Sylvian joululaulu Tonttu Tietääkö joku muuten sellaista vanhaa joululaulua, jonka nimi on muistaakseni Kellokaupan joulu. Mulla oli lapsena se C-kassulla enkä ole mistään sitä sen jälkeen löytänyt. Kertosäe alkoi...
  5. H

    halloweenin kuvaketju, aihe vapaa mutta pakollinen

    Minkähän takia toi kuva on tummempi tuolla aijaassa kuin mun koneella?
  6. H

    Kutistujat 2012/ 04.heinäkuuta/ viikko 1

    22.8.TULOKSET TÄHÄN ALLE: Lähtöpaino 74,1 kg 1. viikon jälkeen 73,1 kg 2. viikon jälkeen 71,9 kg 3. viikon jälkeen 71,6 kg 4. viikon jälkeen 71,3 kg 5. viikon jälkeen 70,8 kg 6. viikon jälkeen 70,5 kg 7. viikon jälkeen 70,6 kg Oma vika, söin herkkuja kolmissa eri juhlissa viikon...
  7. H

    Kutistujat 2012/ 04.heinäkuuta/ viikko 1

    15.8.TULOKSET TÄHÄN ALLE: Lähtöpaino 74,1 kg 1. viikon jälkeen 73,1 kg 2. viikon jälkeen 71,9 kg 3. viikon jälkeen 71,6 kg 4. viikon jälkeen 71,3 kg 5. viikon jälkeen 70,8 kg 6. viikon jälkeen 70,5 kg
  8. H

    Kutistujat 2012/ 04.heinäkuuta/ viikko 1

    Uhkaa tää ryhmä kutistua aika pieneksi, kun Adiikin on raskaana. Tosin saattaa olla että osa ei ilmoita tuloksia ihan joka viikko. No mä aion kyllä käydä täällä ilmoittelemassa painoani vielä pitkään, kun viimein sain itseäni niskasta kiinni :).
  9. H

    Kutistujat 2012/ 04.heinäkuuta/ viikko 1

    8.8.TULOKSET TÄHÄN ALLE: Lähtöpaino 74,1 kg 1. viikon jälkeen 73,1 kg 2. viikon jälkeen 71,9 kg 3. viikon jälkeen 71,6 kg 4. viikon jälkeen 71,3 kg 5. viikon jälkeen 70,8 kg Kovasti odotan että paino alkais taas piiiitkästä aikaa kutosella. :)
  10. H

    Äidit: Ymmärrättekö (hyvinkin?) naisia, jotka omasta tahdostaan päätyvät lapsettomaan elämään koko iäkseen?

    Ymmärrän, ja arvostan sitä että jotkut pitävät päänsä kovasta ympäristön painostuksesta huolimatta, jos ovat sitä mieltä että lapset ja lapsiperheen elämä ei ole heitä varten. Ja tämä siis siitä huolimatta, että olen aina itse tiennyt että haluan lapsia kun sen aika on. Ja nyt mulla on kaksi...
  11. H

    Liian suuri häpeä. Kertokaa miehet, onko totta....

    Niinpä. Kuulostaa vähän siltä, että näillä kommentoijilla on omakohtaisesti arka asia kyseessä...
  12. H

    Biisivisa

    Formaatti on törkeästi varastettu MolliMeloonilta ja tehty siihen pieni muutos. :D
  13. H

    Cheri

    Poika/mies meinasi palata Lean luo, mutta päätyivät siihen että se juna meni jo. Mies palasi vaimonsa luo, joutui pian sotaan ja lopuksi ampui itsensä, kun tajusi että oli päästänyt elämänsä rakkauden menemään.
  14. H

    Mitä mieltä näin rajusta laihdutuksesta normaaliapainoisena? Sis. kuvia.

    Kuinkahan paljon pitää treenata että tulee noin timmiin kuntoon? Varmaan aika paljon. Itse en tavoittele noin timmiä kuntoa, mutta kiinteytys tekisi hyvää.
  15. H

    Millainen ihminen arvostelee kyläpaikan antimia?

    Mun yksi kaveri aina arvostelee muualla saamiaan tarjoomisia. Ei se mulle arvostele mun tarjoomisia, mutta varmaan sitten selän takana muille. Tulee sellanen olo ettei edes huvita tarjota sille mitään.
  16. H

    AAargh, äiti tuli viikoksi "auttamaan" vauvan kanssa

    Minäkin mietin, että miksi veit taaperon hoitoon jos vain äitisi niin halusi? Jos hän on nimenomaan auttamassa, niin luulisi että hän voisi olla taaperon kanssa sillä aikaa kun sinä hoidat vauvaa.
  17. H

    Onko lasta pakko jaksaa kuunnella?! Kun mun mielestä ei ja monen mielestä teen kauheen virheen.

    Mun mielestä on ihan hyvä, että puhelias lapsi (etenkin jo tuon ikäinen) oppii että aina ja joka paikassa ei tarvitse höpöttää. Ja että vanhemmillakin on välillä oikeus omaan rauhalliseen hetkeen.
  18. H

    Biisivisa

    Aa, toi Danzig olis pitänyt tietää! Se pätkä kyllä kuulostikin etäisesti tutulta.
  19. H

    Saiko kaikkien ekaluokkalaiset lahja-prepaidin DNA:lta?

    Tuli meillekin. Liittymää tuskin tulee käytettyä, mutta poika tykkäsi siitä frisbeestä kovasti.
  20. H

    Kestääkö teidän sohva sitä, että aikuinen mies istuu siihen hyppäämällä?

    Sohva kestää, edellinen sänky ei kestänyt. :D

Yhteistyössä