Hakutulokset

  1. unelmoiden

    Koiranomistajat! Annatteko koiranne kulkea koskaan vapaana kodin ulkopuolella?

    Täällä taajamassa koirat ovat irti vain omalla pihallamme, mutta vanhempieni luona maalla ne saavat juoksennella vapaasti koko tontilla ja monesti lenkilläkin (ei tietenkään autotiellä). Otan ne kyllä aina hihnaan, jos tulee muita koiria tai ihmisiä vastaan. Sielläpäin monilla on tapana pitää...
  2. unelmoiden

    A-talk asiaa abortista, katsokaa tästä

    Kuten tiedämme, abortti voi olla todella traumatisoivaa sen kokeneelle naiselle ja on itsestäänselvää, että ketään ei pakoteta aborttiin, jos sitä ei halua tehdä tai siihen ei oman mielenterveyden tai eettisen vakaumuksen vuoksi pysty. Miksi siis lääkärit pakotetaan siihen? Eihän siinä ole...
  3. unelmoiden

    Mistä te olette teidän miehet löytäneet?

    Hänen kotoaan, on kaverini veli ja menimme iltaa viettämään. Jos kavereilla ei ole sopivia veljiä, niin myös kavereiden miesten veljet ja omien sisarusten kaverit kannattaa tarkistaa :)
  4. unelmoiden

    Läskin Sulattajat, vko 4

    En löytänyt uutta ketjua, oliko sellainen jo tullut? Tässä kuitenkin minun rivini, siirrän sitten oikeaan ketjuun, jos olen missannut sen :) unelmoiden, 162cm....Lähtöpaino: 59,0kg.... NYT 56,1kg .... -0,7kg Kerran tuli käväistyä jo alle 56kg, mutta lauantain juhlat herkkuineen palauttivat...
  5. unelmoiden

    Jos saisit valita; kuolisitko itse mieluummin ensin vai jäisitkö leskeksi?

    Kyllä minun mielestäni tuo että Astro on valmis kuolemaan mieluummin itse kuin katsomaan puolisonsa kuolevan osoittaa vain suurta rakkautta (tai masennusta ja itsetuhoisuutta, mutta tähän vaihtoehtoon en nyt usko :) )
  6. unelmoiden

    Vaikuttaako naapurin tupakointi minun vauvahaaveisiin?

    Mielestäni sikiön terveydestä huolehtiminen ei ole hömpötys.
  7. unelmoiden

    millainen on potilas jolla on alzheimerin tauti loppu vaiheessa??

    En osaa sanoa, missä vaiheessa meidän mummon alzheimer on, hän on sairastanut sitä nyt muutaman vuoden. Tunnistaa äitini (tyttärensä), joka käy häntä katsomassa monta kertaa viikossa. Myös meitä muita hän tuntee, jos hänelle kertoo kuka on kukakin. Hän ei juuri enää puhu, mutta jos häneltä...
  8. unelmoiden

    Vaikuttaako naapurin tupakointi minun vauvahaaveisiin?

    Kiitos vastauksestasi!! :) :heart: Ja te rontit, jotka pilkkasitte: Voin luvata, että tämä ei ollut todellakaan edes hulluin asia, jota tulen vielä kysymään palstalta, ennen kuin uskallan yrittääkään raskautta. :mad: Ja odottakaapa vaan mitä tapahtuu plussan jälkeen..... :vampire:
  9. unelmoiden

    Vaikuttaako naapurin tupakointi minun vauvahaaveisiin?

    Nokun nuo ei ole siis tuuletusräppänöitä vaan ihan sellaisia ilmanvaihtoaukkoja, eli niitä ei saa laittaa kiinni :( Toiselta puolelta ei tule niin paljoa hajua vaikka sielläkin polttavat, mutta tuolta terassin puolelta jostain syystä savu kulkeutuu suoraan meille.
  10. unelmoiden

    Vaikuttaako naapurin tupakointi minun vauvahaaveisiin?

    Olemme nyt valmistautuneet siihen, että alamme yrittää raskautta. Minulla on kuitenkin miljoonia huolenaiheita asiaan liittyen ja tällä hetkellä päällimäisenä naapurin tupakointi. Asumme siis rivitalossa ja seinänaapuri tupakoi pihalla, ja viikonloppuisin pitää bileet, jolloin myös vieraat...
  11. unelmoiden

    Voiko laihdutus aiheuttaa unettomuutta?

    No se on kyllä totta :D Yritän huijata itseäni juomalla kamalasti, mutta se ei kyllä kauaa pidä näläntunnetta poissa, eli jos ei hetkessä nukahda niin kohta on taas nälkä..
  12. unelmoiden

    Voiko laihdutus aiheuttaa unettomuutta?

    Olen ollut nyt muutaman päivän tiukalla dieetillä ja saman ajan olen ollut ihan uneton. Tänäänkin kävin heti puolenyön jälkeen nukkumaan, mutta vielä sitä vaan kukutaan hereillä, eikä nukuta yhtään! Mikähän tuossa dieetissä voisi aiheuttaa tämän?
  13. unelmoiden

    Onko täällä kukaan synnyttänyt kotona?

    Kiitos vastauksista :) Pitää vielä tutustua eri vaihtehtoihin, jos niin onnekkaasti käy, että vauvan saisin. Tekisi melkein mieli soittaa heti tuonne omaan sairaalaan, että millaisia vaihtoehtoja heillä on :D
  14. unelmoiden

    Onko täällä kukaan synnyttänyt kotona?

    Huh, kun hieman luin noita kauhukertomuksia aiheesta niin kysyisin myös, millaisia muita pehmeitä, mutta turvallisia vaihtoehtoja olisi perinteiselle sairaalasynnytykselle? Kuinka helposti polikliinisen synnytyksen saa ensikertalainen?
  15. unelmoiden

    Onko täällä kukaan synnyttänyt kotona?

    Tai tietääkö joku kotisynnytyksestä muuten. Itseäni kiinnostaisi vähän, kun kammoan sairaaloita ja haluaisin vauvalle (joka ei ole siis vielä saanut edes alkuaan..) mahdollisimman rauhallisen ja traumatisoimattoman alun.
  16. unelmoiden

    masentunut äiti

    Työpaikkakiusaaminen on laitonta!! Siitä tulisi ensin kertoa lähimmälle esimiehelle, ja hänen on lain mukaan reagoitava asiaan. Jos se ei auta, niin sitten liittoon, työterveyteen, korkeammalle esimiehelle, jne. Työpaikkakiusaajat voi ihan oikeasti haastaa vaikka oikeuteen. Mutta...
  17. unelmoiden

    Kasvisyöjät joiden muu perhe syö lihaa, kuinka hoidatte ruuanlaiton?

    Samoilla mennään täälläkin. Lapsia ei tosin vielä ole. Kasvis ja kalaruokia pyrin tekemään sellaisia, että ne kelpaa myös miehelle. Välillä teen hänelle myös liharuokia, jos mies ei esim. tykkää jostain kasvispöperöstä. Kun lapsia tulee, niin tulen varmaan tekemään useammin liharuokia erikseen.
  18. unelmoiden

    Toimiiko NUTRILETT-dieetti? Kokemuksia?

    Niin tosiaan nuo makujutut ovat vähän sellaisia, jotka pitää vaan kokeilla. Jos vain löytää niin kannattaa toki kokeilla ensin yksittäispakattuja, eikä niinkuin minä, että heti ekana 25 pussin paketti pirtelöä :D Itse tykkään tomaattikeitosta, patukoista ja suklaapirtelöstä ja Allevon...
  19. unelmoiden

    Toimiiko NUTRILETT-dieetti? Kokemuksia?

    Minä aloitin sunnuntaina nutraamaan ja nesteitä on jo lähtenyt kilon verran. Minulla tosin nuo pirtelöt eivät kauaa pidä nälkää poissa ja olenkin syönyt lisäksi jonkin verran kasviksia ja marjoja. Patukan syön lounaaksi ja se pitää nälkää hyvin, tosin siinähän onkin tuplakalorit pirtelöihin ja...
  20. unelmoiden

    Mistä tietää milloin on valmis lapsen saamiseen?

    Kiitos hyvistä ajatuksista kaikille! :heart:

Yhteistyössä