Hakutulokset

  1. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Kerro parhaimmat vinkkisi raskausarpien hoitamiseen!

    Aika haalistaa arvet. Ja olen myös samaa mieltä: Ne pitää vain hyväksyä :)
  2. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Miten ennaltaehkäiset raskausarpia?

    En usko, että raskausarpia pystyy juurikaan ehkäisemään. Kutinaa ja kiristävää ihoa voi hoitaa ja ehkäistä ruokavaliolla ja rasvauksella.
  3. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Missä vaiheessa raskausarpesi ovat ilmestyneet?

    Viime raskaudessa luulin, että vältyn suuremmilta arvilta, mutta lopussa niitä tulikin ja kunnolla.. En muista tarkkoja viikkoja.
  4. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Häiritsevätkö raskausarvet sinua?

    Arvet eivät varsinaisesti häiritse, mutta eiväthän ne kivoiltakaan näytä. En kuitenkaan niitä häpeä.
  5. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Kutiavatko raskausarpesi?

    Edellisessä raskaudessa arvet kutisivat ja polttelivat ikävästi. Käytin ihoöljyä ja perusvoidetta jotka hieman auttoivat. Nyt käytän siis bio-oilia.
  6. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Kerro Bio-Oil käyttökokemuksistasi!

    Kokemukset positiivisia, mutta minäkään rn muistanut/jaksanut käyttää 2x pv. Tuoksu hieman epämiellyttävä ja voimakas. Muuten tosi tyytyväinen tuotteeseen. Kosteuttaa hyvin ja jättää ihon pehmeäksi ja hyvän tuntoiseksi.
  7. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Ovatko raskausarpesi vaalentuneet käytön aikana?

    Vanhat ovat vaalenneet ehkä hieman, uusia ei ole vielä tullut (22+1) mutta aika myöhään ne tuli viimeksikin.
  8. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Missä vaiheessa raskausarvet ovat ilmestyneet?

    Mulla tuli raskausarvet puolen välin jälkeen. Ja niitä tulikin sitten muistaakseni ihan loppumetreille saakka :/
  9. P

    Bio-Oil ja Kaksplus.fi kysyy: Missä sinulla on raskausarpia?

    Minulla on raskausarpia melkein joka paikassa, tai ainakin siltä tuntuu. Vatsassa, kyljissä, reisissä, lantion alueella ja rinnoissa.
  10. P

    Tervetuloa seuraamaan Bio-Oil-testiryhmän kulkua sekä osallistumaan keskusteluun!

    Nyt jonkin aikaa tuotetta käytettyäni tuoksu ei onneksi ole enää niin häiritsevä kuin alussa. Levittäminen on tosiaan kuivalle iholle hankalaa ja tuotetta kuluu aika paljon, uskon sen kuitenkin riittävän testiajan loppuun. Välillä on vaikeuksia muistaa käyttää öljyä 2 kertaa päivässä, mutta aika...
  11. P

    Tervetuloa seuraamaan Bio-Oil-testiryhmän kulkua sekä osallistumaan keskusteluun!

    Täällä myös yksi testaaja! Olen 29-vuotias 2 vuotiaan tytön äiti ja toisen la marraskuussa. Ensimmäisen raskauden aikana mulle tuli paljon raskausarpia niin mahaan, kylkiin kuin reisiinkin... Myös rintoihin, mutta ne eivät ole niin näkyviä. Odotankin nyt innolla josko bio oil hieman...
  12. P

    Marraskuun mussukat <3

    Equus mulle ei lääkäri suositellut mitään suihkeita tässä vaiheessa raskautta, ei myöskään neuvolassa tai apteekissa. On kyllä niin paikallisia vaikutukset, mutta riskiä ei kannata ottaa. Ab ja nenäkannu onneksi vähän jo auttaneet. Esikolle ja tälle tulisi ikäeroa n. 2v6kk :)
  13. P

    Marraskuun mussukat <3

    Mieki voisin pikkuhiljaa liittyä mukaan. Mulla menossa nyt n. 6+4 eli la ois 15.11. Meille tämä on toinen. Oireita on ollu järjetön väsymys ja 24/7 etova olo, mutta kaikesta tekee montakertaa pahempaa pitkittynyt flunssa joka eteni sitten poskiontelontulehdukseksi! Tosi kiva kun ei voi mitään...
  14. P

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mauh oot ihan varmasti raskaana. Ovis voi näkyä tosiaan ihan haaleana viivana, ei koskaan nuin vahvana r testissä :)
  15. P

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    panzkus & toukka 38+0 :heart:
  16. P

    -2012 yrittävät pinosta plussanneet-

    Täällä alkaa oleen elämä pakattuna pahvilaatikoihin ja jätesäkkeihin, lauantaina muutto. Hurjan nopeaa on aika menny, ens viikolla mullaki on vaavi sylissä. Vähän kauhistuttaa tuo sektio, mutta kaikki on vakuutellu et kaikki menee varmasti hyvin..Toivotaa :) Tsemppiä ja jaksamista kaikille...
  17. P

    -2012 yrittävät pinosta plussanneet-

    Kiitos tsempeistä! En miekään aio mitään kannella ja pakkaillakkin oman jaksamisen mukaan. Tää muutto johtuu miehestä niin se sen hoitakoon :D Ei siis ollu ihan suunniteltu juttu alunperin, mut eiköhän tää tästä! unikettu mulla ei tosiaan aamupalan sokerit meinaa pysyä millään kurissa. Inskat...
  18. P

    -2012 yrittävät pinosta plussanneet-

    Päivitämpäs jotain kuulumisia tännekin. Mulla nuo sokrut ei oikein pysyny kurissa joten alotin helmikuussa ateriainskat aamupalalle ja useaan kertaan oonki käyny kokokontrollissa äitiyspolilla. Ja ihan hyvä niin, sillä neuvolan th käsikopelo rt onki pt ollu kokoajan ja nyt onki sit sektioaika...
  19. P

    "Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014" - pinosta plussanneet

    Voi ei :'( en edes yritä sanoa mitään, sanat ei riitä :hug:

Yhteistyössä