Hakutulokset

  1. Hiltsu21

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Heippa kaikille masuille! Ajattelin taas vähän kirjoitella, kun meinaa aina unohtua. Täällä maha kasvaa ihan kauheeta tahtia ja vaatteet käy pieniks, mutta mitään vaivoja ei ole ollut. Taitaa olla ensisynnyttäjän ihanuutta, ettei kauheesti noita vaivoja. Lenkillä käydään mahan kanssa ja noin...
  2. Hiltsu21

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Synnytyssairaalan voi päivittää eli synnytän nyt KOKS:ssa
  3. Hiltsu21

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Moikka moi. Täällä poksui eilen 23. Saatiin nyt muutettua perjantaina isompaan asuntoon ja nyt on se lastenhuonekkin niin pääsee jo hamstraamaan vauvalle tavaroita sekä sisustamaan huonetta. Maha on alkanu kasvaa hurjaa vauhtia ja oltiin rakenne uä :ssä pari viikkoa sitten ja kaikki oli...
  4. Hiltsu21

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Moikka! Meille tuli sitten vihdoinkin muutto takasin kotipaikkakunnalle! :) Päästään tuplasti isompaan kämppään ja siinä vielä halvempi vuokra, kun tässä meidän nykyisessä yksiössä. Ihanaa päästä lähelle sukulaisia, siskoa ja ystäviä. Sitten on niitä lastenhoitajia kun äiti on väsynyt. Mulla...
  5. Hiltsu21

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Meillä rakenneultra ens viikolla, mutta kun toi sukupuoli on katsottu kromosomeista niin voiko olla mahdollista, että masussa kasvaisikin poika?? :confused: Hiltsu ja pallomasu 20+1
  6. Hiltsu21

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Ja tänään poksahti just vk 20+0!! :D
  7. Hiltsu21

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Hellou. Kirjottelen tooooosi pitkästä aikaa kuulumisia, kun olen ollut mukamas niin kiireinen. Elikkäs viimeksi kirjottelin siitä, kun kuuluin Down-riskiryhmään ja menin naistenklinikalle otattamaan istukkanäytteen. Sieltähän tuli aivan erinomaisia tuloksia ja samalla saatiin miehen kanssa...
  8. Hiltsu21

    Miksi niin monet naiset ottavat renttumiehiä?

    Mulla on renttu kotona ja en tiedä sitten olenko kouluttanu sen niin hyvin, mutta se tekee ihan oikeita kotitöitä. Ja ootan myös tälle rentulle vauvaa. Tää mun renttu ei kyllä juo. :heart: Miten muuten määritellään renttu ja ei-renttu?:D
  9. Hiltsu21

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Mie unohdin tulla poksumaan no, mut nyt mennään vikkolla 14+2. Pokspoks jälkikäteen! :heart: Tänään pitäis tosiaan tulla down tulokset ja mie toivon niin et saisin terveen vauvan.. :ashamed:
  10. Hiltsu21

    HuOmenta !

    Huomenta kaikille!:wave: Täälläkin pilvinen ilma ja taitaa kohta sataa, mutta ei anneta sen masentaa. Tänään pitäis tulla vauvan down tulokset, vähän jännittää.. :ashamed:
  11. Hiltsu21

    HuOmenta !!

    Huomenta. Marabou Tuun aina hyvälle tuulelle sun ihanista aamun toivotuksista! :D
  12. Hiltsu21

    Huomenna!

    Paljon paljon onnea ja rakkautta!!! :heart:
  13. Hiltsu21

    Kertoisitko kaikille jos olisit VASTA 6viikolla paksuna

    Ihan älytöntä alkaa lehdille kertoilemaan tuossa vaiheessa raskautta. Ite olen 14+0 viikolla ja ei oikein vieläkään tunnu olevan aika kertoa IHAN kaikille. Jokainen taaplatkoon tyylillään!
  14. Hiltsu21

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Adora Kiitos! :heart: Magicarnie paljon voimia ja jaksamista! :hug:
  15. Hiltsu21

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Unohdinpa ton lasketun ajan laittaa kokonaan: LA 19.1.2013:heart: Hiltsu21 ja bauamaha 13+6
  16. Hiltsu21

    Pääsin eroon miehestä!!

    Jes! :D
  17. Hiltsu21

    Onko normaalia menkkakipua?

    ..en ole tuollaista kipua kokenut ikinä!
  18. Hiltsu21

    Onko normaalia menkkakipua?

    Ei kyllä kuullosta normaalilta, kannattaa varmaan soittaa lekuriin. :O Itse olen kärsinyt aina kovista menkkakivuista ja joudun joka menkkojen ajan olemaan vähintään 2 päivää petipotilas, mutta
  19. Hiltsu21

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Peikko89 Mulla maha suurinpiirtein samanlainen kuin ennen raskautta, mutta pikkasen on sellasta turvotusta ja pinkeyttä. :D Paino ei ole noussu yhtään, mutta johtuu kait siitä kun alussa oli sitä oksentelua sekä ruokahaluttomuutta. Hiltsu21 13+4
  20. Hiltsu21

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Nöhveli Toivotaan, nyt se tulos on onneks 100% varma onko down vai ei.

Yhteistyössä