Hakutulokset

  1. A

    Minä pelkään asua tässä talossa!

    Hmmmm... mielenkiintoista. Merkkaan...
  2. A

    Menkkojen alkamisesta (synnytyksen jälkeen)

    mulla alko menkat 10kk synnytyksestä, imetin vuoden. Mä sain myös jälkitarkastuksessa minipillerit ne olis saanut aloittaa heti silloin, mutten halunnut niitä.
  3. A

    Mitä hyötyä asumisoikeusasumisessa?

    en mäkään ole koskaan ymmärtänyt tuota asumismuotoa. Maksetaanko se iso aluksi maksettu summa takaisin, kun/jos muuttaa pois?
  4. A

    Hinnoitteluapua! Onko lähes käyttämättömästä, alkujaan 90e maksaneesta takistaa liikaa pyytää 65e?

    Jos painaa alle 2 kg n 8,50€ on postarit. Huutopakettina olis halvempi ja 5 kg:n asti.
  5. A

    Pakastin vahingossa kuumat joululaatikot, menikö ne nyt pilalle?

    Miten voi pakastaa vahingossa laatikot kuumana?
  6. A

    postipaketista

    Pakkaat hyvin! Sanomalehteä tms. ympärille reilusti. Postissa täytät pakettikortin ja kerrot, että lähetät helposti särkyvänä. Ne sitten liimaa niitä tarroja siihen.
  7. A

    Paljonko saatte kotihoidontukea + mahdollisia paikkakuntalisiä?

    Mulla netto 470€. Pitäis vielä laittaa hoitolisä hakemus, sitä tullaan saamaan myös.
  8. A

    Minkä merkkiset ensiaskelkengät teidän lapsilla on/on ollut?

    SuperFitit ja Eccot on nyt kuopuksella.
  9. A

    Mitä mieltä tästä vaatetuksesta 1 vuotiaalla ulkona nukkuessaan? Tarkeneeko? -13 astetta pakkasta.

    Meillä muuten sama, mutta villapuku vielä välissä. Ja toppapussina paksu untavapussi.
  10. A

    Minkälainen koirarotu (keskikokoinen/vähän isompi, ei "jätti") liikkuvaan perheeseen?

    Ulkotarhassa oleminen ei ollutkaan välttämätön. Trimmata ei tarvi itse, eikä turkkikaan kovin vaivalloinen ole vrt. cockeri. Tiedän paljon sprinkkuja eikä kovinkaan monella ole korvatulehduksia ollut... Yksilöllistä. Kuten kaikki terveysjutut.
  11. A

    Äitiyspakkauksen toppa-asun koon sopivuus tammi-helmivauvalle

    Meillä on jouluvauvalla käytössä tuo puku tällä hetkellä. Mutta ei kyllä kauaa enää mahdu.
  12. A

    6kk ei vielä käänny

    Älä ole huolissasi :) meidän kuopus kääntyi ekan kerran 6,5 kk:n ikäisenä ja sen jälkeen kehitys on ollut HURJAA :) Kyllä sä ehdit vielä perässä juosta, ole tyytyväinen, että on paikoillaan ;)
  13. A

    Miten tälläisessä tapauksessa 'kuuluis' toimia?

    Eilen klo 16 olin hakemassa lapsiani harkoista koulusta. Siinä koulun nurkilla pari 14-16-vuotiasta poikaa joi kaljaa(tai ainakin jotain kaljapulloista)! Pullot tyhjäksi juotuaan heittivät ne kaaressa pihalle, varmaan meni rikki sitä en nähnyt. Mua niin jurppi niiden käytös ja, jos omat...
  14. A

    Jos olet ollut ylipainoinen raskauden alkaessa niin mitä olit lapsen syntymän jälkeen?Saa vastata muutkin

    Painoin sairaalasta lähtiessä vähemmän kuin odotuksen alkaessa kaikissa muissa raskauksissa paitsi ekassa. Mutta siihen se painon laskeminen on sitten jäänytkin : /
  15. A

    NYT APUA!!! Vanhempain vapaa ja sen jälkeen kesäloma..

    Soita Pamiin, jos kuulut liittoon. Mutta kyllä mäkin sain kummatkin viime kuussa, kun vanhempainvapaa loppui...
  16. A

    Edullinen, mutta hyvä...

    Olisko sulla reseptiä antaa..?
  17. A

    Muilla 7 kk ikäisiä vauvoja jotka ei vielä osaa...

    Mun 10 kk ei osaa vielä istua itekseen, eikä nousekaan istumaan. Kuitenkin osaa paljon muuta: nousee seisomaan, kävelee tukia pitkin, ryömii... Ei vaan ole aikaa jäädä paikoilleen istumaan, koko ajan pitää mennä joka suuntaan. No panic siis :)

Yhteistyössä