Hakutulokset

  1. Kitiara Uth Matar

    Mitä 25-30-vuotiaana mielestäsi "tulisi olla" saavutettuna?

    Olen 28v. Nyt on mies,pari lasta ja omistusasunto. Ammattia parhaillaan aloin opiskella. Tulevaissudelta vielä odotan uusia harrastuksia, töitä, töiden ja paremman rahatilanteen toivossa matkustelua (en oo koskaan käynyt ulkomailla). Uusia ihmisiä, paikkoja jne.. Paljon vielä kokematta ja...
  2. Kitiara Uth Matar

    rehellinen mielipide..

    Kutsuja mihin???
  3. Kitiara Uth Matar

    Merkkivaatteet lapsella

    Mä asun jossain junttilassa kun en nää juuri koskaan lapsia pukeutuneina mitenkään erikoisesti..
  4. Kitiara Uth Matar

    Kysymys tupakoivalle äidille

    Poltin 12veestä 22 veeksi asti. Olin jo kolme vee polttamatta ja repsahdin uudelleen. Tupakasta tulee kaveri. KAveri suruun,stressiin,iloon,uusien ihmisten tutustumiseen,yksinäisyyteen,tylsyyteen,aamukahville, ruuan päätteeksi, nukutus aineeksi (että saa unta) ja vaikka miksi! Vaikka nikotiinin...
  5. Kitiara Uth Matar

    Hei nuoret opiskelijaäidit!

    Sain lapset 21v ja 24v ja nyt opiskelen ensimmäistä ammattia 28veenä..
  6. Kitiara Uth Matar

    Koira vahtii aggressiivisesti taloa,

    Meillä kans metsästyskoira (jossa ehkä saksaria kans) vahtii. Koira on 7v narttu. Kerran esim.huoltomies soitti et hän ei uskalla mennä asuntoomme koska koira murisee ja yrittää näykkiä hampailla oven raosta (emme olleet silloin kukaan kotona). Yhden kaupustelijan se säikytti pois kun yritti...
  7. Kitiara Uth Matar

    hyvät miehet ja mistä niitä löytää??

    Baarista löytyi kunnollinen urheilullinen mies. Melko tuuria oli mukana, koska mies käy baarissa 1-2 krt vuodessa.. Sattumaa tai kohtaloa :)
  8. Kitiara Uth Matar

    Mitä turhaa haluaisitte ostaa juuri nyt?

    Uudet tapetit (ihan turhaa kun entiset on ehjät), sohvan (entinen on likainen) ja vaatteita, ajan parturiin ja manikyyriin ja lapsille kaikkee kivaa kouluun, siis vihkoja,geelikyniä jne..
  9. Kitiara Uth Matar

    Perheenäidit ovat nykyään kauhean kireitä, kärttyisiä ja äkäisiä ihmisiä

    Jos se oli täydellinen äiti. Äiti joka herää aamulla niin aikaisin että ehtii lenkille,suihkuun ja meikata ja laittaa perheelle aamiaista. Äiti joka herää niin ajoissa ettei tarvitse hoputtaa lapsia. Äiti joka vie lapset tarhaan ja tekee töitä ettei ole yhteiskunnan elätti! Äiti joka paahtaa...
  10. Kitiara Uth Matar

    Saako lapsen pään uittaa vesiämpärissä?

    En tekis rikosilmoitusta, mutta säikähtäisin itsekkin tommosta ja sanoisin suorat sanat mitä mieltä oon tommosesta. Varmaan tarkoitettu vitsiksi ihmisen taholta joka ei vaan oo tajunnut että lapsi säikähtää tuollaista ja tilanne ois voinut olla vaarallinen.
  11. Kitiara Uth Matar

    Meillä sinisilmäisillä vanhemmillapas onkin ruskeasilmäinen lapsi!

    Kaverilla on toinen silmä sininen ja toinen vihreä :D Minulla ja miehellä on molemmilla vihreät, mutta lapsilla siniset..
  12. Kitiara Uth Matar

    mikä näistä olisi ihanin nimi tytölle..

    Sitten on vielä tuota sarjaa vilhelmiina joka on kans kiva.
  13. Kitiara Uth Matar

    mikä näistä olisi ihanin nimi tytölle..

    Adalmiina on ihana ja muut kakkosena..Janniina on kauhea.
  14. Kitiara Uth Matar

    Terveellistä, mutta HALPAA ruokaa??

    Minä olen pihistelyn mestari. Teen leivänkin itse (hiiva maksaa 20snt ja jauhot euron pussi, näistä saa 3-4 pss sämpylää).. En ostele jugurtteja yms.valmiita välipaloja, vaan teen itsepoimituista marjoista kiisseliä, joskus rahkaa (rahka on kallista) ja erilaisia piirakoita ja puuroja...
  15. Kitiara Uth Matar

    Vaihdetaan rekkakuski säännöllistä päivätyötä tekevään!!

    Pelottava ajatus että tuolla liikenteessä ajaa ISOJA autoja noin univelkaiset ihmiset..
  16. Kitiara Uth Matar

    Lopetin säännöllisen tupakoinnin melkein 2 vuotta sitten *sis. ruikutusta painonnoususta*

    Lopetin röökaamisen noin neljä vuotta sitten ja lihoin 30kg sinä aikana.. Olen alkanut syödä.. Välillä poltin useemman kuukauden ja huomasin et tupakoivana ei ruoka maistu ja maha toimii joka päivä.. Niin, ei mitään niin huonoa, ettei jotain hyvääkin.. Nyt pitäs saada nuita kiloja pois urakalla...
  17. Kitiara Uth Matar

    Sanokaa jotain ruoka vinkkejä.

    Viimepäivinä meillä syöty maksalaatikkoa,riisipuuroa,kalakeittoa ja spagettia tomaattikastikkeessa
  18. Kitiara Uth Matar

    Jos eroaisitte

    Puolivuotta asuttu tässä vasta joten yritettäs keksiä joku järjestely että tulis tässä asumista kaksi vuotta täyteen ennen myyntiä.. Varmaan mies asuis mökillä sen aikaa koska hällä auto ja pystyy sieltä käsin käymään töissä tai jotain..
  19. Kitiara Uth Matar

    Kysymys: Tulet vastaan kun olen koirieni kanssa lenkillä...

    Tuollainen Bella on purrut minua (saman näköinen, ei tuo koira), joten käveltäs vaan ohi, ei saa silittää..
  20. Kitiara Uth Matar

    Paljonko kuluu säästeliäillä rahaa ruokaan ja päivittäistavaroihin kuussa?

    Heräteostokset ja lasten pikkunamit syö jo paljon rahaa kuussa. Ne on karsittu pois. Joskus kävin joka päivä kaupassa. Ostettiin lapsille purkkapaketit kauppareisulla (yhden paketin hinta 50snt, ei paha. Kahdelle euron päivä=30€/kk) ja äidille pastillirasia (euron rasia=30€/kk). Jo pelkästään...

Yhteistyössä