Hakutulokset

  1. Tigerina

    Maalismammat 2013 :)

    Heipsan! Pikapäivitystä, tänään ollaan siis tultu kotiin prinssinpoikasen kanssa, joka syntyi kiirellisellä sektiolla 30.3. klo 23.11, pituutta 52 cm ja paino 3730 g, pipo 32,6 cm. eli säännölliset supistukset alkoi 29.3. neljältä aamulla ja niitä sateli koko päivän. 5 min välisiksi...
  2. Tigerina

    Pikagallup: Jos nyt lähtisit kauppaan, mitä herkkuja ostaisit?

    Kuulostaa ihanalta, mistä sitä saa? :D Ite ostaisin Daim-jätskii ja Kindereitä :)))
  3. Tigerina

    Kirurginen hampaanpoisto

    Mulla poistettu kummatki alaviisurit kirurgisesti Kirurgisessa sairaalassa samalla kertaa. Jäi ihan mukava kokemus toimenpiteestä, tosin mulla oli vähän hankalaan suuntaan kasvaneet viisurit eikä tullu yhtenä kappaleena ulos, lääkäri joutui vähän naputtelemaan että sai rikottua toista viisuria...
  4. Tigerina

    Maalismammat 2013 :)

    Moikka! Odottajia on jäljellä enää neljä, joista minun lisäkseni yksi on mennyt yli la:n. Kahdella muulla on la vielä tulossa. Facebook-ryhmässä on ehkä enemmän ihmisiä kuin ketä tänne on kirjoitellut, mutta päivitänpä nyt että syntyneitä facebookissa on 13. En nyt jaksanut laskea tyttöjen...
  5. Tigerina

    Kuinka helposti saa pelkosektion OIKEASTI?

    Saanko olla utelias? Minua kiinnostaisi tietää, että mikä se on siinä alatiesynnytyksessä sellaista, mikä sinua pelottaa? Ihan mielenkiinnosta kyselen, en siis kenenkään pelkotiloja tai muita tässä tuomitse. Ja muistanko oikein että olet mahtanut tätä samaa aihetta tiedustella ennenkin, ainakin...
  6. Tigerina

    apua kummiasiaan!

    Meillä pyydetty kolmea kummia, jokainen on meidän kavereita, miehen sisko yritti itseään tuputtaa monesti, nosti itseään alustalle ja kehui kuinka hyvä kummi hän olisi ja kysellyt kovasti että joko ollaan kummit päätetty ja varmaan on vetänyt herne-maissi-paprikat nenään kun sanottu et on...
  7. Tigerina

    Toimiiko teillä facebook?Minä en pääse millään..

    Hui, ei kai vain tiliäsi ole "kaapattu" eli joku tuntematon mennyt sisään tunnuksillasi ja vaihtanut salasanan???
  8. Tigerina

    Maalismammat 2013 :)

    Jepjep... yli mentiin niin että paukku mut edelleenkään ei mitään viitteitä siitä et lähtö olis lähellä (ainakaan juuri nyt tällä hetkellä tätä kirjoittaessani, mistäs sitä tietää...). Ajattelin vain tulla päivittelemään kuulumiset: viimeisen viikon aikana siis 4 kertaa käyty synnärillä, 2...
  9. Tigerina

    Nyt haukun mäkin ex-än!!!

    Ja mikähän pakko sen lapsen on keskeyttää mielipuuhana vaan koska iskä käskee puhelimeen? Kyllä aikuisen ihmisen pitäis osata ymmärtää et 3,5-vuotias tykkää ehkä just sillä hetkellä enemmän kattoo telkkaa ku vaihtaa sanan, pari iskän kanssa?
  10. Tigerina

    Tytär ei halua muka opiskella lähihoitajaksi, kun on niin huono palkka ja rankkaa työtä:O

    Anteeks nyt kovasti mut aika pahasti kalskahti korvaan että äiti on itse tyttärelleen suositellut ehkä yhtä rankimmista aloista jota voi vaan ajatella. Se, että hoitoalalla löytyy aina töitä, ei todellakaan jyrää yli sen perusteen, että tytärtä, jolla pitäisi olla ihan täysi vapaus valita itse...
  11. Tigerina

    Maalismammat 2013 :)

    Heipsan! Vähän oon kuulumisiani panttaillut että olis sit enemmän kerrottavaa :D Liitoskivut on kamalia, niiden takia nyt kaksi kertaa ollaan käyty synnärillä, ekana yönä päästiin viel kotiin mut heti seuraavana iltana ku menin uudelleen ni ottivat sisään ja olin yhden yön ja sitten...
  12. Tigerina

    Minkälaiset työvaatteet S-marketin myyjillä on?

    Aika jännä muuten, miten onkin joku voinut välttyä käymästä kaupassa ja näkemästä henkilökunnan työvaatteita?
  13. Tigerina

    Minkälaiset työvaatteet S-marketin myyjillä on?

    TeeTeen kanssa erittäin samaa mieltä. Miksi vaivata päätään tuollaisella ajatuksella. Vaatteet on joo kankeat, ei mukavimmasta eikä istuvammasta päästä, mut pakollinen asukokonaisuus. Minäkin olen samoihin pukeutunut aikoinani monta vuotta.
  14. Tigerina

    Maalismammat 2013 :)

    Faelivrin, täällä ollaan edelleen vain yhtenä kappaleena. Samanlaisia kipeitä supistuskohtauksia ei oo enää tullut, mutta eilisestä illasta lähtien selvää epämiellyttävää menkkamaista jomottelua, joka säteili selkään ja pyrstöpuolelle, ja samanlaisena jatkunut ihan nyt tähän asti, otin illalla 1...
  15. Tigerina

    äitiysloma ja verokortti

    Voin kertoa ainakin mitä itse tein, eli laskin netissä verokortin itselleni erikseen palkkatuloa varten ja erikseen etuutta varten, ne tulevat samalle verokortille mutta verokortti lähtee automaattisesti Kelan palveluun, ja paperiversio tulee itselle. Kelan sivuilta näet, mitä Kela maksaa...
  16. Tigerina

    Kamalimmat facebook päivitykset

    Yleisesti ottaen päivitykset tyyliin: "sain tänään ihanan tiedon!" "onpa jännät paikat!" " :'(" "jälleen pettymyksiä" "jaaha, kohta tapahtuu ;)" tämän tyylisiä voisi jatkaa loputtomiin, mutta ärsyttävintä yllä listatuissa erityisesti se, että kun päivityksen julkaiseelta tiedustellaan...
  17. Tigerina

    vesirokko rokote

    http://rokotetutkimus.fi/rokotteet/tutkittavat_rokotteet/Vesirokkorokote.html Vesirokkorokotukset - Rokottajan käsikirja - THL Saisiko näistä linkeistä mitään irti? :)
  18. Tigerina

    Mihin aikaan tilillä pitäisi näkyä tullut maksu?

    Muistanko oikein et uutisissa oli joku aika takaspäin et tilille siirtyvät rahat näkyy yleensä vasta klo 3-6 välissä aamuyön aikana, eli ei heti puolenyön jälkeen?? Muistaako muut tällaista uutisointia? Vai oliko niin et koskee vain jotain tyyliin palkanmaksuja?
  19. Tigerina

    oletko ikinä hämmentynyt lääkärikäynnillä sanattomaksi?

    Joo! Menin lääkäriin masennusoireiden takia, ja samalla kyselin et voiskohan allergiatesteihin saada lähetettä ku tuntuu et jolleki oon allerginen. No lääkäri tohon masennusasiaan: "juoko sun mies? Lyökö se sua tai onko muuten väkivaltainen?" Sanoin hämmentyneenä et ei tee noista mitään, lääkäri...
  20. Tigerina

    Vatsatauti ei ole aina noroa!

    Tarviiko kaikille taudeille olla joku nimi? Ei se sitä tautia muuta miksikään, kärsittävä se silti on, rajuilla oireilla tahi ei. Ihmisillä tuntuu vaan nykymaailmassa olla kauhee tarve diagnosoida itse itsensä, kuten olen valitettavasti vastaanotoilleni tulleiden ihmisten kohdalla huomannut...

Yhteistyössä