Hakutulokset

  1. V

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Mulla oli tänään taas ultra. Nyt siellä näkyi pieni alkio, mikä vastasi viikkoja 6+6. Sykekin näkyi. :) Eli hedelmöittyminen olisi ollut myöhempään kuin kaksi viikkoa menkoista. Aloin kuitenkin nyt miettimään, että miksi silloin kaksi viikkoa sitten ultrassa näkyvä pussi (sikiöpussiko?) oli...
  2. V

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Tiiataina tuli vähän veristä valkovuotoa, en sitä edes säikähtänyt enkä miettinyt kummemmin kun ei enempää tullut. Nyt kuitenkin tuli enemmän verta. Taitaa tämä raskaus olla tässä. :/
  3. V

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Mun ultrassa ei eilen näkynyt kuin yksi pussi (sikiöpussi tai joku, en näitä nimiä muista) ja oli 4 päivää pienempi kuin olin laskenut menkoista. 6+4 piti olla mutta oli 6+0. Kahden viikon päästä uusi käynti. Jännittää nyt vielä enemmän kuin aiemmin. Mulla on oireitakin todella vähän ollut...
  4. V

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Minä voisin tulla mukaan. Plussasin maanantaina, siitä asti kauhee jännitys päällä! Listaan voi lisätä LA 5.1 / Varjonkutoja / 20 / esikoinen / TAYS Mulla olikin tässä kuussa sopivasti aika gynelle, niin sitten katsotaan onko masussa ketään kotona. Aika on ensi viikon torstaina eli 16.5...
  5. V

    Heinäkuussa hoikistuvat

    Pääseekö mukaan? :) Painan 85 kg, pituutta 164 cm. Tavoitteena päästä nyt edes alle 70 kg. Heinäkuun tavoite laihtua 4-5 kg.
  6. V

    19 v tyttäreni yövieras oli luokkakaverini yläasteelta!

    Oho :o mitäs sanoit tytölle? sanoitko miehelle mitään?
  7. V

    jos en päässyt opiskelemaan lähihoitajaksi voinko yrittää päästä oppisopimuksella johonkin?

    En päässy minäkään. Todistuksen keskiarvo 8,3. Ehkä se on sitten surkea, minun mielestäni kuitenkin hyvä. Soveltuvuuskokeet hylätty, eikä kyllä voinut johtua muusta kuin psykologin haastattelusta, ne tehtävät oli mielestäni kuitenkin helppoja. Ellen sitten ole vahingossa esim. ympyröinyt kun...
  8. V

    -30% ruokatuotteet

    Joo kyl se säilyy sitten, kun oot sen paistanu :)
  9. V

    Onko kukaan muu koukussa tuohon lintukameraan?

    mä en oo nähny kun toisen aikuisen! tulispa ne molemmat kohta takas :D oon koukussa :D
  10. V

    Onko kukaan muu koukussa tuohon lintukameraan?

    Voi ei kuinka pieni tuo kolmas! :o Selviääköhän se...
  11. V

    Siitä kyl vähän jupisen että Jussina ko täällä kyseltiin mitä teen, olen yksinäinen jne ja tarjosin seuraa

    :hug: juuri tänään mietinkin sitä ketjua ja että tuliko kukaan paikalle. Hö, harmillista. :( Harmi, kun itse asun kaukana sieltä, olisin mielelläni tullut. :)
  12. V

    Sattuiko kukaan olemaan Tampereen ammattiopiston lähihoitajan soveltuvuuskokeissa keväällä?

    Tosi selvä otsikko. Mutta oliko kukaan Tampereella lähihoitajan soveltuvuuskokeissa keväällä? Olen hävittänyt sen lapun, missä luki sen soveltuvuuskokeiden järjestäjän puhelinnumero. Huomenna muistaakseni olisi mahdollisuus soittaa kokeiden tuloksista, nyt on vaan numero hukassa. Muistaakseni...
  13. V

    Nyt en kyllä googleta

    Garnierin oli ainakin ihan kuraa. Tai luulin sitä erilaiseksi kuin mitä oli. Niin ja siis bb-voiteessa tavallaan yhdistyy meikkivoide ja kosteusvoide. Vähän niinkuin sävytetty päivävoide. :D Oon surkea selittämään..
  14. V

    Kokeiltiin parinvaihtoa

    :laugh: no, mites nyt sitten itse ajattelit tyytyä siihen miehesi pikkupippeliin ison jälkeen? :D
  15. V

    Sain tekstarin, että mieheni pettää minua....

    Siis hä? Sait joltain tekstarin, että miehes pettää? Ja ajattelit ilmottaa poliisille :D Mikset katso salaa miehesi puhelimesta kenen numero se on? Kyllähän hänellä luulis se numero olevan, jos viesteissä on jotain perää edes. Mitä viesteissä luki sitten? Älä nyt poliisille ilmoita, ei ne...
  16. V

    Olen paikalla. Haluatko kysyä jotain?

    Onko lasi puoliksi tyhjä vai täysi? Näkkileipä vai hapankorppu? Jaffa/Fanta vai Cocis? Kissa vai koira? Nokia vai Samsung? Pulla vai munkki?
  17. V

    Mitäs suunnitelmia palstalaisilla on huomiseksi?

    Okei! Monelta tuun ja minne? :D

Yhteistyössä