Hakutulokset

  1. E

    Luettele keitä julkkiksia oot nähny livenä?

    Olen istunut samassa henkilöautossa Jasper Pääkkösen kanssa. Jesse Kaikurannan olen nähnyt useastikkin. Nyt en muita muista.
  2. E

    Raskausoireet keskeytyksen jälkeen

    Kyllä jatkuvat hetken. Itsellä kaksi keskenmenoa jotka tyhjennettiin lääkkeillä. Raskaushormoonien laskuun menee jonkin aikaa, ja ainakin tällä paikkakunnalla verikokeilla tarkistavat kuukauden päästä onko laskenut tarpeeksi, eli kaikki tullut ulos.
  3. E

    Eikö noilla Jehovantodistajilla ole mitään käytöstapoja

    Keskustassa on joku pappa joka päivä jakamassa niitä vartiotorni lehtisiä. Tyrkyttänyt mullekkin ties kuinka monesti. Viimeksi meni hermo ja sanoin, että voi tunkea perseeseensä sen lappusen!
  4. E

    Pakkoko kestää vaikka pelkään lasten puolesta:(

    Mun mummo on samanlainen :( käyn siellä 2-3 kertaa vuodessa kun en vain jaksa kuunnella. Sinuna en veisi lapsua anopille enää, ei tee lapsille hyvää, eikä sinullekkaan.
  5. E

    kysely: perjantai -illan herkkunne (jos sellaista on)

    Iltaruoaksi syötiin kaalilaatikkoa, juu lasken sen herkuksi. Ja nyt iltapalaksi söin mandariinin ja jacky malupalan.
  6. E

    Kuinka pitkällä olette, odottajat?

    Tänään tasan 15 :)
  7. E

    Tyypillisimmät kirjoitusvirheesi? :)

    Launataina = lauantaina Vana = vaan
  8. E

    Kissanpennun ottaminen ja raskaus

    Minä olen raskaana ja meillä on kissa. Mies hoitaa laatikon siivouksen. Kissa siis sisäkissa joten toksoplasmoosista tuskin on vaaraa. Kissalta on pääsy kielletty pöydille, mutta työtasot keittiössä ja keittiönpöydän pyyhin päivittäin aineen kanssa. Ennen syömistä ja ruoanlaittoa pesen kädet...
  9. E

    Bangladeshiläinen tekstiilityöläinen tienaa 28€/kk ja tekee jopa 80 tunnin työviikkoa.

    Suurin osa ketjuista käyttää sanoja tehtaita. Silti toisissa farkut maksaa 40 € ja toisissa 100 € . Itse kuitenkin mielummin tuen tehdastyöntekijöitä, ilman sitä työtä he luultavasti myisivät itseään kadulla tai heillä ei olusi työtä ollenkaan. Työolisuhteet pitäisu kuitenkin saada paremmiksi.
  10. E

    Erilaiset äidit, nyt!

    Niillä on kahvi ja tee kielletty. Tekikös se äiti nyt syntiä kun jalkahoidossa käytettiin kahvia? :D lapsiparat ihan aivopestyjä :(
  11. E

    sunnuntain ratoksi: mitä yllä, lasissa & lautasella?

    Yllä villasukat, haaremihousut ja miehen t-paita. Lasissa kohta vettä ja lautasella oli äsken mansikka-vadelma vispipuuroa.
  12. E

    Milloin olet viimeksi tehnyt raskaustestin?

    Heinäkuussa, plussaa näytti. Nyt menossa rv 15 :)
  13. E

    VOK Krista!!V*TUN ärsyttävä!!!

    Mistähän se tiesi että se Benjamin puhuu ruotsia? ( aika sekalaista sakkia koko perhe kun, täti puhui suomea, isä ruotsia ja äiti englantia... )
  14. E

    Purkkihernekeitosta

    Jalostajan! Lautaselle sekaan oltermannin siivuja ja sinappia NAM! :)
  15. E

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Syosuttelen kyllä tuota karpalomehua! Ja jos ei marketista löytdy, niin kannattaa käydä luontaistuite kaupassa, niissäkin saattaa olla :) Mesimarjaana: minäkin oken yrittänyt pestä käsiä vähän väliä. Keittiössä olen lähes hysteerinen, pesen leipäveitsetkin heti kun en tiedä jos se on...
  16. E

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Babytwo: kiitos vinkistä! Googletin heti ja terveyskirjaston tms sivuilta löytyi lisää oireista ja mulla on myös valkovuotoa. Ajattelin että se olisi normaalia raskausaikana. Pitää heti maanantaiksi varata aika lääkärille.
  17. E

    Eikö muka raskaana saa ajaa polkupyörällä?

    Minä poljen työmatkat pyörällä vielä niin kauan kun tiet eivät ole liukkaat. Olen tuplasti varovaisempi risteyksissä ja poljen normaalia hitaammin. Pyörä jää varastoon kun tulee mustaa jäätä. Nyt rv 14
  18. E

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Cassyput: olen karpalomehua ostanut ihan marketin mehu hylltstä. Lasipullo Aten -merkkistä, 100% karpalomehu makeuttamaton säilöntä aineeton ja lisäaineeton, tujun maluista kyn ei ole sokeria mutta kyllä sitä lasillisen alas saa päivässä :D Saaju: mulla oireet on pissatessa, tuntuu vähän kuin...
  19. E

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Tyntti: itku tuli.. :'( paljon voimia :hug: itse olen huomannut että elämä ottaa, mutta kyllä jossain vaiheessa antaakin <3 (vaikken itse jumalaan usko). Mulla on ollu silloin tällöin sellainen olo kuin olisi virtsatieinfektio :( vein viikko sitten torstaina labraan pissa näytteen ja vasta...
  20. E

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Cassyput: aloin syödä siksi taas hiilareita kun en meinannut, enkä vieläkään meinaa, saada muuta alas kuin ruisleipää, riisifruttia, perunaa.. ei puhettakaan että saisin alas esim. Kurkkua tai lihaa. Onneksi porkkanat ja tomaatti sekä hedelmät maistuvat.

Yhteistyössä