Hakutulokset

  1. H

    Mistä voisi ostaa käytetyn hääpuvun?

    mitä haluat? mulla on puku kaapin päällä...
  2. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    POJAN KANSSA KOTONA! Poikahan sieltä tuli 40+1 luomuna 12.10. klo 20.11, 50 cm ja 3.970kg. Eilen illalla tultiin kotiin ja nyt opetellaan. Isoveli on innoissaan, niin kuin äiti ja isi myös.
  3. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Adett e; Saas nähä ollaanko sit yhtäaikaa synnyttämäs..:) Samassa talossa käydään, olin tänään just polilla ja ihmeteltiinkin, että miksi siellä hiljeni, mutta tuo hlökunnan koulutus selittää.. Täällä hieman samoja tuntoja, vauva ei oo mikään hirmu pieni, l.a on huomenna ja käynnistystä ei...
  4. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Jasmara jee! Just yks päivä ajattelin samaa, ku ihmettelin täälläkin, että miksi ihmiset ennakoi synnytystä monta viikkoa etuajassa, kun aikaa voi mennä vielä ylikin. Mua ainaki ärsyttää, ku nyt viikko jäljellä, ja kaikki kyselee, että eikö yhtää tunnu, ja mitäs neuvolassa sanottiin yms...
  5. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    39 ja nolla! Viikko jäljellä.. Mutta näillä fiiliksillä, mitä täällä kotona tällä hetkellä on, ei kauheesti huvita lähtee synnyttään.. Taitaa vähä kaikkia jännittää jo. Poitsu on väsyny ja pahalla päällä eikä äitin ja isin keskustelu oo mitään järkevää. Jotain ku sanoo, niin on just sellasta...
  6. H

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Tervehdys! Täällä on siivottu koko päivä ja sit kunnon päikkärit päälle. Flunssa meinaa ottaa ohjat käsiinsä, ei kiva, aamulla ku herää ihan ilman ääntä ja kurkku kipeenä, rägää tulee jostain pohjattomasta kuilusta.. Olo muuten hyvä, huomenna taas neuvola. Kankeutta alkaa kyllä kiitettävästi...
  7. H

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Ensimmäinen äitiyslomapäivä! toki viikon saikku takana, mutta olikin ainut sairasloma yli vuoteen. Ja ensimmäinen huono vaiva tästä raskaudesta. -kyselinkin viime viikonloppun, onko muilla samaa vaivaa, mut jäi ton kuun vaihteen alle, niin ei monikaan varmaan ehtinyt lukea.. Eli mulla on...
  8. H

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Heip! Onko kelläään vaivoja vatsalihasten venymisestä? Mä jäin sairaslomalle äippälomaan, eli ens perjantaihin asti sen takia. Mulla tulee navan ympäriltä mahan "pinta" tosi kipeeksi, ku oon pystyssä. Ja vaiva kestää tosi kauan ennen ku menee pois. Sitä alkoi pikkuhiljaa olla tuossa pari...
  9. H

    ***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

    Hip hei pitkästä aikaa! Niin ne viikot poksahtelee ja alkavat olla vähissä. Tänään tasan 33+0 ja äippäloman alkuun tasan 2 viikkoa! Kaikki hyvin. Pikkuinen liikkuu kovasti ja alkaa jo ahdistaa kovinkin korkealla tuossa tizzien alla, vaikkakin on jo laskeutunut niin, että pitkään ei enää pysty...
  10. H

    Onko teillä graco mosaic-matkarattaat?

    Haluaisin tietää, mitä peitteitä/suojia kuuluu mosaic-rattaiden mukaan? Kun ohjekirjan kuvassa olisi 4 eri peitettä/suojaa, mutta silti siitä ymmärtää, että ne kaikki ei välttämättä kuulu automaattisesti mukaan? Eli meille tuli mukaan 2 eri jalkapeitettä - lyhyempi ja pidempi, ja myös iso...
  11. H

    Tampereella hyviä paikkoja?

    Halutaan tällä kertaa jotain muuta, kuin särkänniemeen. Muuten hyvä. Nimenomaan siksi, että hyvien kaupunkien kohteet jäävät isojen huvipuistojen varjoon.
  12. H

    Tampereella hyviä paikkoja?

    Ollaan alkuviikosta menossa treelle. Missä kannattais käydä? Onko Viikinsaari nähtävän arvoinen? Entäs, olisko jotain kivoja kauppoja jossa hyvät alet tms?
  13. H

    ¤¤LOKAMASSUT -08 Heinäkuussa¤¤

    Hei pitkästä aikaa taas! Katiapatia, mä en ottanu pakkausta, otin rahan ja ens viikolla tuhlaan ne kaukaloon ja matkarattaisiin. Tai ikävä kyllä, eihän ne riitä ku osaan yhteissummasta, mutta kuitenkin. Mun mielestä se raha vois olla vaikka 200 euroa, koska tänä päivänä 140 euroa ei oo enää...
  14. H

    Viettekö hoitopaikkaan jotain hyvää lapsen syntymäpäivänä?

    Mä oon välttynyt varomasta allergioita sillä, että poika on vienyt 3-vuotiaana kavereille ilmapallot ja 4-vuotiaana vei Tiimarista ostettuja "synttärileluja", eli samanlaisia, mitä tulee suklaamunista, myytiin Tiimarissa 3 kpl:n pusseissa ihan siihen tarkoitukseen, kun nykyään synttärivieraille...
  15. H

    *LOKAMASSUT -08 Kesäkuussa*

    Jussia vaan kaikille! KOtosalla vain ollaan. Olohuonetta ollaan muokattu uuteen uskoon ja retkeiltiin tänään lähimetsissä. Pian pitää mennä sämpylän leivontaan. Vointi ennallaan, eli tosi hyvä. Liikkeet tuntuu selvästi ja isikin sai ekan tuntumansa; potku tuli päähän..mitäs makas mahan...
  16. H

    *LOKAMASSUT -08 Kesäkuussa*

    Heippa pitkästä aikaa! Ultrasta tultiin juuri. Hoitaja tai mikä nyt ikinä onkaan, pilasi omalla olemuksellaan meidän odottavan innokkaat fiilikset. Se komenteli jotenkin tylysti ja kielsi heti kättelyyn kuvaamisen. Mies kuvasi puhelimeensa nt-ultran, eikä silloin sanottu mitään ja nyt sanoi...
  17. H

    Listataanko raskaus-aiheisia lastenkirjoja?

    Olis kiva tietää hyviä lastenkirjoja tästä jännittävästä aiheesta. Meillä ainakin tuo 4,5-vuotias pohtii ja miettii kaikenlaista. Siis mitä kirjoja suosittelet luettavaksi? Itse tiedän Vallaton vauva-kirjat
  18. H

    ***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

    En oo varma, joko täällä on pohdittu, otatteko äitiyspakkauksen vai ette? Minä en oo vielä ihan varma. Vaatteita on kyllä vaikka kuinka paljon entuudestaankin. Toisaalta tämän vuotinen haalari laadultaan ja väriltään kiinnostaa, kun edellinen on vm-03, joka oli se pastellin lila, joka ei...
  19. H

    ***LOKAMASSUT -08 toukokuussa***

    Äitienpäivää! Ilmakin on suosinut melkein koko päivän. En ehtiny kun tämän viimeisen sivun lukaista läpi ja huomasin, että kesäsuunnitelmista kyseltiin. Mulla on ensinnäkin kesäkuu lomaa, heinäkuu lomautusta ja elokuun työssäolon jälkeen äippälomalle. Monen yhteensopivuuden vuoksi...

Yhteistyössä