Hakutulokset

  1. T

    Odottaako mies kanssasi, entä miehen suku?

    Ei odota. Nytkin lähti omille teilleen ja jäin yksin siivoomaan, vaikka ties et supistelee aikalailla. Eilen just sanoi, et haluis elää yhdessä poikamieselämää??? Jaa, aikamoinen yhtälö
  2. T

    vauvan pää-perämitta ekassa ultrassa.

    rv 12+0 50,7 :)
  3. T

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Uskaltaisikohan sitä jo nyt itsekkin tänne =) Elikkäs esikoinen olisi tulossa 04.12 ja ikää minulla on 20vuotta. Äsken tultiin np-ultrasta. Kaikki kuulemma vaikuttaa sen perusteella oikein hyvältä :) Siellä se pikkuinen heilutteli käsiä meille :heart: Aluksi jännitti kun ei ole ollut oikein...
  4. T

    kivoja vinkkejä raskaudesta kertomiseen?

    Hih =) Jos vaikka laittais ultrakuvan mummo tai pappa mukiin ja veis semmosen =) Missä vaiheessa olette yleensä kertoneet.. Vikkoja ois nyt 12+0 ja huvittaisi jo hirmuisesti kertoa ainakin vanhemmille :)
  5. T

    Auttakaa :'(

    Kiitos, kun olette jaksaneet vastailla!:) Itsekin olen jo jonkin aikaa ollut sitämieltä että ei tämä voi näin jatkua. Se on vaan niin hirmusen vaikeata laittaa vaan kamat kasaan ja lähteä lopullisesti. Kai sitä toista vaan rakastaa sitten niin paljon. Kyllä uskon et pikkusen kanssa...
  6. T

    Auttakaa :'(

    Antakaa neuvoja ystävät hyvät! En tiiä enää et mitä tekisin. Kaikki tuntuu menevänpäin pe*****ä! Ollaan miehen kanssa aika varmasti eroamassa. Raskausviikoja miulla on nyt 11+1. Ja pelottaa että miten tää kaikki stressaaminen ja muu vaikuttaa lapseen. En osaa nykysin muutakun itkee. Miehestä...
  7. T

    Milloin suolaa ja minkä verran?

    Hip! Pitipä tulla täältä viisaammilta kysymään, että milloin lapselle voi antaa sellaista ruokaa, missä on suolaa esim. kiusaukset (lohi, kinkku)? En tarkoita, että pitäisi syödä vielä 1-vuotiaana samaa ruokaa, kuin muu perhe, mutta että milloin sitä voi alkaa siihen pikku hiljaa totuttelemaan...
  8. T

    mutismi

    Minulla on ekaluokalla oppilaana lapsi, jolla on valikoiva mutismi. Eskariin asti oli ollut kotona, eikä perhekään käynyt juuri missään. Eskarissa ei sitten sanonut sanaakaan. Syksyllä koulussa kuiskaamalla sanoi vain yhden sanan. Tällä hetkellä sanoo ääneen yhden sanan, mutta ei koskaan...
  9. T

    turvaistuimista

    Heitämpä kuivoihin vileä yhden vaihtoehdon, miten olisi HTS.n Be Safe combi? Käännettävä isuin, asentoa helppo säätää ajonkin aikana, kiinnitys todella tukeva, ilmastoitu istuinosa... Mietittiin Cosmicia tai tota, mutta väähn mietitytti se Cosmicin hylkäys testeissä. HTS ostettiin ja tyttö...
  10. T

    Emmaljungan ceroxit vai duo edget?

    Moi! Meillä on Duo Edget ja olllan tykätty tosi paljon. Tyttö on nyt 9kk ja ratasosa on "liikenteessä" käytössä, mutta nytkin nukkuu päiväuniaan koppaosassa ulkona, ja hyvin nukkuukin. Ratasosassa nukkuu kyllä kans tarvittaessa, kun selkänoja saa ihan makuuasentoon, mutta usein matkalla on niin...
  11. T

    Kuinka monta lasta, kuinka monta keskenmenoa?

    Kaksi lasta ja yksi keskenmeno viikolla 13. Toista keskenmenoa epäilen n.5 viikolla. En ollu testannu, mutta oireet vähän sellaset.
  12. T

    Ksnk ja kuntaseitsikon alue!

    Tässä kolmekymppinen pojanvesseleiden äiti kaipailisi uusia tuttavuuksia kyläilyn, ja viihteellä käynnin merkeissä. Jos oot avoin,hauska ja iloinen luonne, niin otahan yhteyttä.
  13. T

    hatarat muistikuvat synnytyksestä

    Olen jostain joskus lukenut, että synnyttäessä naisen ajatteluälyllinen kyky taantuu ja nainen vaipuu johonkin "alkuvoimaiseen" tilaan. Voisiko sekin vaikuttaa tohon muistamattomuuteen. Mielestäni minäkin muistan vain sellaisen tunnetilan ja konkreettiset tapahtumat ovat unohtuneet.
  14. T

    Imetys heti synnytyksen jälkeen.

    Minä en ole tarvinnut kummallekaan lapselleni lisämaitoa. Lapset olivat tyytyväisiä. Minua oikeastaan ärsytti eräs kätilö, joka tuli sitä turhan takia tuputtamaan toisella kieroksella. Lapseni ovat olleet syntyessä 3,5 ja 4 kiloiset ja virkeitä syömään. Tapauskohtaisesti tilanteita kantsii...
  15. T

    Ihania ajatuksia synnytyksestä

    On ihanaa kohdata oma lapsi. On ihanaa saada hänet syliin ja rinnalle. Vaikka ensimmäisen kerran katsoo pienen silmiin niin heti tietää, että tätä ihmistä minä rakastan ja hyvä haluan olla. Hyvyys ja rakkaus kasvaa syntymässä, pienen käärön tuoksussa ja tuhinassa. Sen me äidit osaamma, se on...
  16. T

    Ihania ajatuksia synnytyksestä

    Ihanan pinon olette kehitelleet. Synnyttäminen on niin ihanaa. Minulla on kaksi synnytystä takana. Nuorimmaisemme on viisikuinen ja vieläkin ajattelen onnelliseni sitä ihanaa synnytystä. Jos jotain olen elämässäni tehnyt täydellisesti niin se meni niin. Se oli niin alkuvoimaista. Opin elämältä...
  17. T

    jos maito ei irtoa pumpulla..

    Minäkään en ole saanut koskaan juuri pumpulla mitään irti. Kuitenkaan en ole tarvinnut lisämaitoa missään vaiheessa. Minulla on kaksi lasta. Nuorimmainen nyt 5 kuukautta. En ole siis imetysvaiheessa voinut jättää vauvaa kenellekään pitemmäksi aikaa. Vauvat ovat parhaita heruttelijoita. Siihen...
  18. T

    Vauvan odotusajan nimi?

    Meidän esikoista kutsuttiin toukaksi, ku myllersi niin paljon massussa. Tätä seuraavaa kutsuttiin "Pinniksi". 3-vuotias isosisko leikki mielikuvitus kaverinsa kanssa jonka nimi oli pinni. Kerran matkalla kauppaan hän tokasi et: " Äiti tiiätkö kuka Pinni on? Pinni on se vauva siel sun massussa...
  19. T

    Kokeneimmilta apuva

    Minulla oli mukana myös omia vaatteita. Verkkareita ja paitoja. Viihdyin paremmin omissa vaatteissa. Villapaita ja villasukat. Vauvan puin myös omiin vaateisiin. Sairaalan vauvanvaatteet oli mielestäni omituiset. Hattu esimerkiksi ei pysynyt päässä. Omat tuntuivat kivemmilta. Vauvalle kantsii...
  20. T

    Kukaan käynyt kattoon Tiitiäisen satupuun?

    Kansallisteatteri Tiitiäisen satupuu. Onko kukaan käynyt kattoon 2 vuotiaan kanssa? Soveltuuko? http://www.nationaltheatre.fi/ Willensauna, Tiitiäisen satupuu

Yhteistyössä