Hakutulokset

  1. Morrigan

    Helteet

    Ihan normaali about 32 astetta täällä on, varjossa. Ilmastointia ei viitsi viilennyksellä pitää, sillä yöllä tulee kylmä. Kesälämpötiloja odotellessa... Sadekausi pukkaa päälle, niin joskus sateen jälkeen on ihan älyttömän kylmä, alle 30 astetta. tosin ei yhtä paha, kuin talvella. Kaupungilla...
  2. Morrigan

    Historian siipien havinaa...

    No joo, ei adhd jaksa Josko vaan nukkumaan, täällä kello on jo melkein yksi yöllä. Minulle aika aikainen aika yrittää nukkua, mutta aamulla on tankotanssitunti, ellei sade estä lähtemästä liikkeelle.
  3. Morrigan

    Mikä näistä kalenterijuhlista tai kalenterin kohdista on sulle rakkain?

    Oikea juhannus, joka siis oli viime tiistaina. Kekri on myös tärkeä,
  4. Morrigan

    Historian siipien havinaa...

    Morrigan kääntymässä. Jokunen vuosi edellisestä kerrasta. Onko mikään pysynyt samana, kuin kauan, kauan sitten?
  5. Morrigan

    Tulinpahan vain valittamaan

    Tule kylään! Taitaa kohta olla Morriganin annos palstailua kasassa tältä kertaa.
  6. Morrigan

    Tulinpahan vain valittamaan

    :LOL: Tasainen lämpö on hyvä. Saunakin yleensä, mutta ei näköjään tänään. Mitä Algoman elämään kuuluu? Tunnistin kyllä vihjeistä...
  7. Morrigan

    Erittäin hyvää iltaa vaan kaikille!

    Sitäpä. Iltaa, siis.
  8. Morrigan

    Tulinpahan vain valittamaan

    Töitä olisi tarjolla. Ja olen trooppinen eläin, suht kivuttomana pysyy, kun on tarpeeksi lämpöä.
  9. Morrigan

    Tulinpahan vain valittamaan

    Mutta valittaahan nyt oli tarkoitus! :LOL:
  10. Morrigan

    Tulinpahan vain valittamaan

    Kolmatta vuotta naimisissa... Ameriikan ihmeen kanssa. Niin se aika vaan kuluu. Olisikohan ollut heinä- elokuun vaihde 2014, kun treffeillä kävin ja syyskuussa Suomessa mentiin naimisiin.
  11. Morrigan

    Tulinpahan vain valittamaan

    Hah,kelpaa! Kaikki aiheet hyväksytään. Ja siitäkin saa valittaa.
  12. Morrigan

    Tulinpahan vain valittamaan

    Ei kai se valituksen aihe ole? Varsinaisesti.
  13. Morrigan

    Tulinpahan vain valittamaan

    Itäisemmässä Suomessa tällä hetkellä, suunnitelmissa on Aasian suunta seuraavaksi, Kalifornian poika kaipaa enemmän valoa ja aurinkoa
  14. Morrigan

    Filosofiaa - "Avoimien rajojen vaatijat tekopyhiä"

    http://www.penttilinkola.com/pentti_linkola/ecofascism_writings/humanflood/ Tuota... nih.
  15. Morrigan

    Tulinpahan vain valittamaan

    Sattuu vähän joka paikkaan saunan jäljiltä. Miksei voi etukäteen tietää, auttaako se kipuihin vaiko pahentaa niitä? No, kokeilemallahan se selviää ja tällä kertaa näin päin. Mitä muita valittamisen aiheita palstalaisilla on tälle illalle?
  16. Morrigan

    Mistä tulee outo nykyajan käsitys että vainajat muuttuvat (suojelus)enkeleiksi?

    Mannun väki on aina katsellut elävien perään ja esivanhemmat ovat suojelleet nykyistä polvea. Kristinuskon pakottaminen kansalle ei ole muuttanut tätä uskomusta, on vain muokattu asiaa enemmän kristinuskoon sopivaksi. Molempiin suuntiinhan tuo toimii, ajatellaanpa vaikka joulua. Ei se ollut...
  17. Morrigan

    Miksi minulle on niin tärkeää että kuulumme johonkin porukkaan?

    Huono itsetunto? (sanoo se, joka ei koskaan ole ymmärtänyt aihetta)
  18. Morrigan

    Voinko estää miestäni ottamasta minun sukunimeäni?

    Älä mene naimisiin. Yksinkertaista. Nykyaikana ei ole oikeastaan yhtäkään kunnon syytä avioitumiselle (paitsi oleskelulupa)
  19. Morrigan

    Onko mitään uutta auringon alla?

    Aika harvakseltaan täällä tulee käytyä... hmm... mitäpä tässä. Vaihteeksi olen muuttanut, Kainuun korpiin, yhä naimisissa, vaikka vannoin, etten ikinä mene. Elämä hymyilee, tosin haasteitakin välillä on - kuten tuo lumi pihalla, mutta saa tuo Manchild sen käydä tuuppimassa sivuun ja siskonsa...
  20. Morrigan

    SLE eli lupus

    Okei, kirjauduin, josko paremmin tulisi vastauksia :)

Yhteistyössä