Hakutulokset

  1. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Toukokuussa*

    Pioni ja Henttis, mullakin oli noita ihme hermokipuja loppuraskaudessa. Ne oli kyllä kivuliaat! Tsemppiä loppumetreille, lopussa kiitos seisoo! Jenskulle paljon onnea vauvelista! Meillä päästiin syntymäpainoon just 2viikkosena. Huh! Vaikka en herättänyt yöllä syömään.... Mutta sitä en...
  2. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Toukokuussa*

    Heips! Kuplasta tervehdys. Oltiin neuvolassa tiistaina, ja pojan paino oli tippunut 100g kotiinlähtöpainosta ja keltaisuuttakin oli, joten käytiin synnärillä kokeissa. Onneksi ei jouduttu lampun alle, mutta minut ohjeistettiin ruokkimaan joka toinen tunti 24/7..?! Ja väkisin antamaan lisämaitoa...
  3. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Toukokuussa*

    Heips! Onnenkuplasta nopea piipahdus - meidän ihana pikkumies tuli sektiolla 10.5 suunnitelman mukaisesti :) 3580 ja 49cm. Aivan ihana. Leikkaus meni yli odotusten, ja oltiin 2 yötä Jorvissa. Hän syö, nukkuu ja kakkaa niin kuin pitää. Olen niin onnellinen :love: Rintakumilla mennään kun on...
  4. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Toukokuussa*

    Hyvää äitienpäivää kaikille! Ja uusille äideille <3 Odes ja Cristal!!! Täällä juhlitaan sitä ihan olan takaa limatulpan lähdöllä :). Saas nähdä nyt jos täytyy aikaistaa sektiota tai jos pysytään kasassa vielä tiistaihin. Zenmama, mulla on rakennekynnet, enkä luule että ne tänäpvnä pitäisi...
  5. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Toukokuussa*

    Ohhoh Monaelena!!! Hurja kokemus. Onneksi hyvin nyt. Nauti nyt vauvasta ja kerää voimia!
  6. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Toukokuussa*

    Moi! Mä kävin tänään sektio infossa, ja kysyin tuosta pumppaamisesta ennen synnytystä. Kätilö oli sitä mieltä ettei suosittelisi sitä. Vauva hoitaa asian sitten, ja siinä kohtaa voi sitten helpottaa oloa kun maidonnousu tapahtuu just pumppaamalla. Otan mukaan mun Aventin, sillä lähtee - käsin...
  7. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Henttis - mulla ihan samat ristiriitaiset fiilikset! Eivissa - tuo kutina kuulostaa ihan kauhealta. Mulla on ollut jotain pientä sellaista, ja jo se on inhottavaa. Toivottavasti saat apua siihen!!! Lieventäisikö kookosöljy..? Pirpana - aivan loistavat vappupallokuvat :) AI että mua ahdistaa...
  8. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Ooooh Pirpana, teidän vauvat tietävät miten kannattaa elää mahdollisimman iisisti! Kyllä se varmasti jatkuu samaan rataan - ihanalta kuulostaa! Suloinensalaisuus - mulla oli silloin muistaakseni myös kutinakohtauksia. Etenkin iltaisin ja yöllä. Tsemppiä! Rudebox ja pikkumies
  9. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Hello! Pirpana - ihanalta kuulostaa teidän vauva-arki! Tuollainen tapaus meillekin kiitos! :) Henttis - suosittelen Aventiksen pumppua. Kokeilin pikaisesti sitä eilen, että pelittää ja kyllä vain! Aivan loistovehje(y) Maisakaarina - ihana synnytyskertomus. Ja nopeeta toimintaa! Just...
  10. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    No toivottavasti Mimmi pääset kotiin nukkumaan, ja tilanne rauhoittuu muutamaksi viikoksi! Täällä pidetään peukkuja! Kauhee tuo teidän oksis kyllä :(
  11. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Mimmi - tsemppejä sinne! Kyllä kaikki hyvin menee, mutta kurjaa että jouduit kokemaan tuollaista :( Onnea vielä Pirpana ja Starr! Ihana lukea teidän kertomuksia :) Henttis, aivan loistavaa että tyyppi kääntyi itsekseen! Yeah! Kyllä hän nyt varmasti on pyörinyt tarpeeksi ja rauhoittuu sinne...
  12. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Sairaalakassista löytyy mulla ainakin tyyny, se on mulle tärkeä. Ja omat pesuun liittyvät aineet - tuntuu paremmalta kun tuoksuu itselle :) Ja iPad, puhelin ja laturi, sekä kotiinlähtövaatteet. Myös hyvät siteet jotka ei ole 5cm paksut, kuten sairaalan siteet ;). Muuten hyödyntänyt kyllä...
  13. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Tsemppiä sinne Starr - ei siinä enää kauan mene kun sinäkin pääset tuoksuttelemaan pientä nyyttiä!!!
  14. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Oiiiih!!!! Wohooo - onnea hurjasti pirpanalle!!!:love::LOL: Aivan mahtavaa. Eka toukovauva tupsahti jo maailmaan!!! Hyvä hyvä!
  15. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Starrille tsemppiä!!! Jännää!!!
  16. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Mimmi, kokeile käydä saunassa ja hiero kevyesti rintoja? Itselläni on ollut pari kertaa kunnon tulehdus, ja kokemus oli sen verran kaamea etten ole sen jälkeen uskaltanut ottaa mitään riskiä rintojen suhteen - käytän Ruskovillan "pannulappuja" liivien sisällä kokoajana, jotta ne ei vilustu. On...
  17. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Piti vielä lisätä hankinnoista - itkuhäläri on vielä kaupassa. Ajattelin myös tuota Philipsin perushäläriä. Vaikuttaa hinta-laatusuhdeltaan fiksuimmalta. Ruokaa en ajatellut laittaa valmiiksi pakkaseen. Ollaan aikaisemminkin selvitty ilman, ne pienet kun nukkuvat niin paljon niin olen tykännyt...
  18. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Moi! Kyllä loppu jo häämöttää meillä! Kävin perjantaina synnytystapa-arvioinnissa, ja sain sektioajan 10.5!!! Jaiks! Vauva on kuulema silloin 3,5kg, eli 3pvää enne LA. Nykyään pääsee myös ihan sektioinffoon noin viikkoa ennen?! Wowza. Tällä hetkellä vauva todennäköisesti asettautuu - ihan...
  19. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Moi! Ja tsemppiä kaikille huonosta olosta kärsiville! Ei kyllä ole kiva. Mulla vaivaa nyt aivan tajuton väsymys, vaikeus hengittää, alakerran vihlomiset ja sen sellaista. Vielä esikoisen kouluongelmat päälle - hänen luokallaan on joku looney joka heiluu veitsen kanssa ja uhkaa tappaa...
  20. R

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Huhtikuussa*

    Esikoinen tuli suunnitetulla sektiolla rv38 perätilassa takia. Painoi 3,7 kg. Toinen tuli itsekseen ulos, lapsivesi meni rv40+3 ja painoi 3,9 kg ja 52cm.

Yhteistyössä