Hakutulokset

  1. PoolopaitainenBensaletku

    Millaisia ajatuksia sinussa herättäisi jos näkisit pk:ssa hoitajan joka tiedettävästi käy usein viihteellä?

    Aika suppea näkemys. Mitä ap haluaisi minkäkin ammattikunnan edustajan harrastavan, että hänelle tulisi parempi mieli?
  2. PoolopaitainenBensaletku

    mikä on mielestäsi palstan huonoin vakio musta nimimerkki?

    Kerrankin listoilla :rolleyes: . Kiitos ja anteeksi :p
  3. PoolopaitainenBensaletku

    Leijonaemon kriteerit?

    Lueskelin Leijonaemojen kirjan ja nettitekstejä ja aloin pohdiskelemaan, että millaisilla diagnooseilla on ns Leijonaemo? Onko kaikkien heidän lapsensa moninaisesti sairaita ? En siis halua vähätellä kenenkään diagnooseja, mutta millaisenlapsen äiti on Leijonaemo??
  4. PoolopaitainenBensaletku

    URAÄIDIT: Kysy lastentarhanopelta mitä ikinä mieleesi tulee päiväkodin todellisesta arjesta!

    Jollakin äidillä on nyt kyllä mennyt koko päivä tähän ketjun vastaamiseen ;). Eikö tämä sunnuntai ole nyt hyvää aikaa olla niiden kullanmurujen ja miehen kanssa :rolleyes:
  5. PoolopaitainenBensaletku

    Vittu mä repesi , kun kaverilla on tiskari mihin tulee VALO :D

    Enpä ole aiemmin päätäni edes vaivannut tällaisella asialla, mutta meidänkin astianpesukoneessa on valo. En kyllä ole kiinnostunut asiasta enempää.
  6. PoolopaitainenBensaletku

    Kertokaa minulle kaikkea paikasta nimeltä Lappeenranta!

    Tervetuloa Lappeenrantaan :) !
  7. PoolopaitainenBensaletku

    Tehdään toinen lapsi vaikka eletään toimeentulotuella.

    Halusit jakaa asian täällä, tietäessäsi tulevasi torpatuksi :D
  8. PoolopaitainenBensaletku

    Kuukautisten alkamisoireet? Mistä te tiedätte, että menkat ovat alkamassa? Oireet pinoon.

    Vituttaa, panettaa, nälättää, väsyttää ... :rolleyes:
  9. PoolopaitainenBensaletku

    URAÄIDIT: Kysy lastentarhanopelta mitä ikinä mieleesi tulee päiväkodin todellisesta arjesta!

    Mä voin googlettaa vaikka koko elämän kirjon! Omat lapseni eivät ole menneet päiväkotiin alle yksi vuotiaina, ei edes kaksi vuotiaina, MUTTA tuollainen yksipuolinen näkökulma paljastaa ihmisestä ja elämänkokemattomuudesta paljon. Minun lapseni olivat ISÄNSÄ kanssa kotona, koska heillä sellainen...
  10. PoolopaitainenBensaletku

    URAÄIDIT: Kysy lastentarhanopelta mitä ikinä mieleesi tulee päiväkodin todellisesta arjesta!

    Täälläkin yksi häiriintynyt -70 luun alussa syntynyt, epäkypsäksi jäänyt yksilö. Hoitopaikalle vietiin myös alle 6kk vanhana. Huomenna lähden kyllä syyttämään äitiäni ja isääni kohtalostani :whistle:
  11. PoolopaitainenBensaletku

    Te joilla on kuollut ystävä, onko normaalia jos ei pysty koskaan täysin hyväksymään hänen pois menoaan?

    Mun ystävä kuoli sairauteen pitkän taistelun jälkeen seitsemän vuotta sitten. Vieläkin joskus olen muka näkevinäni hänet väkijoukossa tai melkein soitan kertoakseni jonkun hyvän jutun. Aika on tehnyt tehtävänsä, ikävä on jäänyt jäljelle.
  12. PoolopaitainenBensaletku

    Mistä kaupungista Suomen uusi pääkaupunki?

    Ollaanko pääkaupunkia vaihtamassa? :D
  13. PoolopaitainenBensaletku

    Mitä ajattelet tällaisesta ihmisestä?

    Kyseessä vajaa 50v nainen, joka ei koskaan ole ollut miesten kanssa suhteissa. Hänen tähän astisen elämänsä vaikein asia on ollut äskettäin valmistunut asuntoremontti. Tosin, hänen remontissaan kaikki suurimmat sisustusratkaisut teki ystävätär ja hän yhdessä. Mitä ajatuksia tällainen ihminen...
  14. PoolopaitainenBensaletku

    miksi naiset aina itkevät hautajaisissa?

    Oikeasti olen kova ulvomaan hautajaisissa. Pelkkä tunnelma ja muiden surulliset ilmeet saavat minut nyyhkimään. Ja se tietoisuus, että yksi aika on loppu, omaisten tuleva ikävä ym.. Olen heikko nainen tietyissä asioissa, en näe siinä mitään väärää :).
  15. PoolopaitainenBensaletku

    Oletko jäänyt koukkuun "noloihin" telkkaohjelmiin?

    Viimeisin BB koukutti minut. Olen pahoillani vieläkin.......:rolleyes:
  16. PoolopaitainenBensaletku

    G: mitä vaatetta et ikinä pukisi päällesi?

    Napapaitaa ja pyöräilyshortseja en laittaisi päälleni. :D
  17. PoolopaitainenBensaletku

    Mitä soittimia teiltä löytyy?

    Poikkihuilu, saksofoni, huuliharppu, tamburiini.
  18. PoolopaitainenBensaletku

    URAÄIDIT: Kysy lastentarhanopelta mitä ikinä mieleesi tulee päiväkodin todellisesta arjesta!

    Miksi puhutaan uraäidistä? Mitä lto ja muut sanovat URAISISTÄ?? Haluan kuulla uraisistä, kuinka isän työssä käyminen ja poissaolo vaikuttaa lapsen elämään? Onhan isääkin tarvittu... Ainakin tekovaiheessa.
  19. PoolopaitainenBensaletku

    Mille sivuille aamuisin ekana menette netissä?

    Iltasanomat Iltalehti Facebook
  20. PoolopaitainenBensaletku

    Nyt anoppi teki viimeisen teon!

    Jaa, Porvoosta tuulee :rolleyes:

Yhteistyössä