Hakutulokset

  1. Hiukan hukassa

    The ketju

    Tylsääkin tylsempi pvä taas tiedossa. Plah. En tiä kauanko tätä jaksaa. Pää hajoaa... :'(
  2. Hiukan hukassa

    The ketju

    Huomentapäivää. Kuinkas täällä päivä valjennut? Onpahan kaunis ilma, ainakin täällä.
  3. Hiukan hukassa

    The ketju

    Tjaah. Mä painun koneelta nyt muualle. Heippa ja illanjatkot kaikille :)
  4. Hiukan hukassa

    The ketju

    Ei kyl meillä on uudet ja hyvät vehkeet mökilläkin, mutta kyllä ne käytössä vaan vähän väliä sammahtaa ja niitä pitää korjailla.
  5. Hiukan hukassa

    The ketju

    Jeps. Sille se sopii. Mulle ei. Kaipaan mökillä sitä omaakin aikaa, siis et oltaisi yhdessä, mutta eih. Yks viipottaa lantsareissaan kokoajan. No se nauttii siitä, mutta ois tosiaan kiva vietellä aikaa yhdessäkin. Jos asiasta sanon niin miehen vaste siihen on et "tuu seuraksi puuhailee".. Joo...
  6. Hiukan hukassa

    The ketju

    :laugh: Mun mies on tollanen mökillä, se puuhaa aamusta iltaan. Ruokatauot pitää. Välillä olenkin tosi yksinäinen mökillä kun toinen kokoajan poissa. Mutta tuollaista puuhailijaa musta ei vaan saa. En mä jaksa raataa koko päivää.. Haluan rentoutuakkin.
  7. Hiukan hukassa

    The ketju

    Kiitos :) Juu ulkoilla pitäs, harrastaa liikuntaa jne, mutta kun ei jaksa. Ei vaan voimat riitä. Mökillä jonkin verran ulkohommia kyllä viionloppuisin mutta se siinä. Kyllä se tästä. Ei oo eka kerta. Aina se jossain vaiheessa helpottaa.
  8. Hiukan hukassa

    The ketju

    Heips pitkästä aikaa :) Meille nyt kotiutui kolmas rotta, 5viikkoinen pikkuinen. Sai nimekseen Pablo :laugh: Ihana pieni rottalapsi. Muutoin oonkin kun haudasta noussu, vaikea unettomuuskausi päällä. Mitään ei jaksaisi. Just ja just pystyn huushollin hoitaa, muutoin vaan makaan ja...
  9. Hiukan hukassa

    The ketju

    Mä tekisin samoin :)
  10. Hiukan hukassa

    The ketju

    RAKASTAN maalaamista. Siinä on jotain :) Meille tuli mökille uusi pikku mökki jossa sisällä vedensuodattamo. Se pitää maalaa ennen juhannusta. Se on selvää et mä teen sen, mies saa enintään avustaa ;)
  11. Hiukan hukassa

    The ketju

    Näitä kaikki harkinnu mutten vaan pääse liikkeelle. olen jo jämähtäny tänne kotiin. Perheen kanssa kyllä sit puuhaillaan, mutta nää pvät yksin kotona on tuskaa. vapaaehtoistyö kiinnostaa. 2 kk sitten ilmoittauduin pariinkin paikkaan muttei vastauksia ole tullut.
  12. Hiukan hukassa

    The ketju

    :)
  13. Hiukan hukassa

    The ketju

    Pannari uunissa. Lapsille ylläri kun tulevat koulusta :) Muutoin ihan tylsää. Tää työttömän elämä näin pitkään on hanurista. Lihonutkin olen 10kg.. :kieh: Päivisin välillä masentaa ja itkettää ihan yleinen yksinäisyys ja tekemättömyys. Eilen siivosin kämpän, pesin kaikki pyykit, vaihdoin...
  14. Hiukan hukassa

    Perheenne koko ja asumismuoto

    2 aikuista ja 2 teiniä. Rivari 4h+k+erillinen saunarakennus. Kämppä noin 110m2.
  15. Hiukan hukassa

    The ketju

    huomentapäivää:) Kahvia ja sit hommiin ja kotimatkalle täältä mökiltä.
  16. Hiukan hukassa

    The ketju

    Mä painun saunaan. Illanjatkot kaikille :)
  17. Hiukan hukassa

    The ketju

    Mulla tortillaa :p
  18. Hiukan hukassa

    The ketju

    Tietysti. 2kpl 8kk ikäistä kaveria. Tää uusi on just 5vkoa kun tulee meille. Kokoeroa siis melkoisesti mutta kuulemma yleensä just pikkuisen yhdistäminen valmiiseen laumaan on helpompaa. Toiv menee hyvin :)
  19. Hiukan hukassa

    Maistuisiko?

    Mitä toi soosi tos alla on? Näyttää hyvälle :)
  20. Hiukan hukassa

    The ketju

    Hei kaikille :) Meille tulee vähän päälle viikon päästä uusi rottavauva :heart: Ei malta odottaa!!!

Yhteistyössä