Hakutulokset

  1. Rähinä-Reetta

    Ketä valitsisit Vain elämää 4-kauteen?

    Mä voisin laittaa sinne vaikkas... - Tuomari Nurmion - Aija Puurtisen - Haloon Ellin - Mike Monroen - Kauko Röyhkän - Niko Ahvosen - Chisun o.O Ei varmaan kukaan itkis ainakaan... :D
  2. Rähinä-Reetta

    Kaikkea ei voi saada elämässä. Mitä sä et ole saanu?

    Mainetta, kunniaa, kattohuoneistoa Turun keskustasta. Noin alkajaisiksi.
  3. Rähinä-Reetta

    Mun tyttö

    Lukukauden kokeet englanti 10+, historia 10-, matematiikka 10-, uskonto 10-. Aikas tyttö! :)
  4. Rähinä-Reetta

    Viimeisen hedelmäkärpäsen viimeinen kosto.

    Löytyi sitten koruhartsiin ikuistuneena viimeinen hedelmäkärpänen, vaikkei valokset olleet lähelläkään keittiötä. :whistle:
  5. Rähinä-Reetta

    Montako neliötä ja asukkaita teillä on?

    Meidän kolhoosissa asustaa tällä hetkellä 9 henkeä + 2 koiraa. 8 aikuista ja yksi lapsi. Maatila. The more the merrier.
  6. Rähinä-Reetta

    Hihhii...

    Jee, meidän leuka liikkuu... :D
  7. Rähinä-Reetta

    Niksipirkkaa - Vanish-purkit

    Meillä niitä täyttöpusseja ei löydy kaupan valikoimista. Ihmettelen kyllä miksi ei.
  8. Rähinä-Reetta

    Niksipirkkaa - Vanish-purkit

    Kyllä mä käytän sitä valkopyykille ainakin. Musta se toimii hyvin.
  9. Rähinä-Reetta

    Niksipirkkaa - Vanish-purkit

    En mäkään elintarvikkeita niihin laittaisi, mutta muuta sälää kyllä.
  10. Rähinä-Reetta

    Niksipirkkaa - Vanish-purkit

    Oletteko huomanneet, että niistä lähtee aika helposti tarrat liimoineen senkun tempaisee? Vähän nätimpiä säilytyspurkkeja kuin partaukkopurkit. ;)
  11. Rähinä-Reetta

    Menin halpaan.

    Remington on merkki, että näin voi käydä. Ikinä ollut noin äänekästä vaikka meikäkin on föönaillut ja kiharrellut jo 80-luvulta alkaen.
  12. Rähinä-Reetta

    Menin halpaan.

    Jaa-a, en osannut vielä silloin kaivata niitä korvatulppia. :D
  13. Rähinä-Reetta

    Acme - diy

    "en-halua-syöttää-harakoita-enkä-närhiä"-häkin prototyyppi. Kätevä emäntä. :xmas: Valmis ja testissä. Ainakin yksi sinitiainen osasi lentää lappeen aukosta hakemaan pähkinää ja tuli alakautta eväineen samantein pois.
  14. Rähinä-Reetta

    Yleensä sitä jaksaa tuijottelua ja sipinöitä, mut joskus vaan mitta täyttyy

    Sitä en tiedä. :/ Ehkä niiden kohdalla on ajan haaskuuta edes pohtia moista. Antaa virua omassa mehussaan.
  15. Rähinä-Reetta

    Menin halpaan.

    Ostin tuollaisen halpiksen fööni-kiharrin systeemin. Ajattelin, että toimii siinä missä joku arvokkaampikin. Toimiikin juu, mutta jestas miten kova ääni siinä on! Ensimmäistä kertaa kun kokeilin, juuri ulkoa tullut mies sanoi että se ääni kuului talosta pihalle asti. Harmi kun ei ole...
  16. Rähinä-Reetta

    Yleensä sitä jaksaa tuijottelua ja sipinöitä, mut joskus vaan mitta täyttyy

    Minusta on todella hienoa sinulta, että sanoit juuri noin niille uimahallisipisijöille. Päinvastoin kun ajattelit, siitä saattaa olla jollekulle heistä positiivinen vaikutus hyvällä tuurilla pidempäänkin. Monet tuollaiset lapset oikeasti kaipaavat vaan sitä, että joku aikuinen puuttuu asiaan.
  17. Rähinä-Reetta

    HuOmenta !!!

    Huomenet. Kahvia kippailen. Meikästä tuli perjantaina vuokraemäntä pariksi kuukaudeksi.
  18. Rähinä-Reetta

    millä saisin hampaan pois itse revittyä?

    Jossain tubevideossa mies oli sitonut langan hampaaseen ja toisen pään langasta painavaan tiiliskiveen. Sitten se vain pudotti sen tiiliskiven.
  19. Rähinä-Reetta

    Kuvaketju naamiaisasuista!

    Kiitokset. Hauskaa oli molemmilla. :D
  20. Rähinä-Reetta

    Kuvaketju naamiaisasuista!

    Tehtiin itse arpivahalla ja feikkiverellä. :) Tytön itse tekemä haava samoilla aineksilla.

Yhteistyössä