Hakutulokset

  1. Rosabella

    Suosittele sisarusrattaita

    Alussa meillä oli Phil&Teds Vervet, ihan loistorattaat mutta talvella lumi pakkaantui eturenkaisiin kiinni ja matkan teko tyssäsi siihen. Oli pakko hankkia noiden lisäksi myös toiset tuplat millä pääsee talvella liikkumaan, Mountain Buggy duet ovat olleet nyt myös käytössä ja ihan huiput rattaat...
  2. Rosabella

    Toi uusi maitopurkkeihin tullut korkki sotkee sormet maitoon AARRRGGHHHH!!!!

    Ei mulla ainakaan sormet mene maitoon. Tosi huippujuttu tuo korkki. Eipähän tarvi venkslata miten saa maitopurkin auki, kun aina repeentyi väärästä kohti.
  3. Rosabella

    emmaljunga duo montial / duo edge vaunukoppa

    Meillä kumpikaan ei ole ollut vaunuissa makavaa sorttia vaan molemmille on pitänyt noin 4kk ikäisenä ottaa käyttöön ratasosa missä saa vähän loivaan istuimen että näkee jotain ympärille. Esikoinen oli talvivauva ja kuopus kevätvauva, kova koppa on kyllä ollut iso plussa, mutta kovin lyhyt se...
  4. Rosabella

    Tuttava erosi ja sai 5 huonetta ja keittiön asunnon plus 2 vessaa.

    Miksi jotkut aina kuvittelevat että sossu on hyvin avokätinen joka maksaa ihan kaiken.
  5. Rosabella

    Nyt tuo hemmetin muija on telkkarissakin, minun mies on tainnut ihastua siihen

    Voi vitsi, koko illan mietin mistä se nainen on tuttu, mutta tuossahan se olikin :) Ja Sara-Marié on aivan ihana, mäkin oon katsonut ne kielivideot jo moneen kertaan :)
  6. Rosabella

    En tykkää Minttu Mustakalliosta, en Olga Temosesta, en Martina A:sta, Supermarjosta, BB-Janicasta...

    Katsoin eilen sitä Supermarjon uutta ohjelmaa. Mua ärsytti ne kohdat missä yksin selitti tilannetta ja puhui jotenkin oudosti, huh loppuakohden oli pakko laittaa ääni aina pois niissä kohdissa. Mintusta, Olgasta ja Marttiinasta pidän :)
  7. Rosabella

    Mitä selviän arjesta? (tyytymätön vauva ja likainen koti)

    Tiedän todella miltä sinusta tuntuu. Meillä kuopus on ollut todella vaikea vauva (kiinni koko ajan minussa, ei nuku kunnolla päivällä eikä varsinkaan yöllä). Koti on ollut kuin pommi ja 3v on katsonut hurjasti lasten ohjelmia ja eineksiäkin ollaan syöty :D Ei vaan olen suosiolla luovuttanut...
  8. Rosabella

    Kumpi lehti ois lukemisen arvoinen

    Kaksplus on monipuolisempi.
  9. Rosabella

    Tuliko jälkivuoto teille yllätyksenä?

    Tuli yllätyksenä se että se voi olla niin niukkaa ja lähes olematonta. Molemmat tosin sektiolapsia joten ei kokemusta onko erilaista jos alateitse synnyttää. En ole myöskään tunnistanut mitään jäkisupistuksia. Kyllähän jälkivuoto mainitaan joka paikassa että kuuluu synnyttämisen jälkeisiin...
  10. Rosabella

    Minkälainen kuljetustapa teillä käytössä 3vuotiaalla ja vauvalla? tuplat/seisomalauta/muu?

    Meillä Phil&teds vervet, tosin nyt kun tuli talvi ja lunta niin eihän nämä toimi kun lumi pakkaantuu renkaaseen. Hankittiin sitten Emmaljungan yhdistelmiin seisomalauta, tosin 3v on sen verran vilkas ja utelias ettei tämä toimi kun erittäin harvoin ja lyhyillä matkoilla, seisomalauta narskuu...
  11. Rosabella

    Hematooma alkuraskaudessa? kokemuksia?

    Muistaakseni rv10 yhtäkkiä tuntui että pissasin kovalla voimalla housuihin, ihmettelin kun ei tuntunut pissahädälle mutta housut kastui ihan läpimäriksi ja sitä vaan tuli ja tuli. Sitten huomasinkin sen olevan verta ja tuntui että kuolen säikähdyksestä. Heti tuli ajatus että se oli tässä, tämä...
  12. Rosabella

    millä rahalla ostelette

    Ison osan ostan kirpparilta, viimeksin ME&I vaatteita 1-3 euron hintaan, aika edullisesti :) Aleista myös tulee ostettua tosi paljon. Harvoin ostan täydellä hinnalla Popia, Moloa yms, ainoastaan jos on tosi huippu joka pakko saada :)
  13. Rosabella

    Jos miehen nimi on HENRI, niin minkä ikäiseksi arvelet hänet?

    Tunnen 25-40v Henri nimisiä, kaikkien lempinimi Henkka.
  14. Rosabella

    Ostaisitko jenkkisänkyä käytettynä?

    En ostaisi käytettyä jenkkisänkyä, jotenkin ällöttää ajatuskin sellaisesta.
  15. Rosabella

    Lastenhoitohuone

    No meillä 3v käyttää vielä vaippaa. Muutenkin kun liikutaan rattailla niin kyllä mä valitsen sen lastenhoitohuoneen, samalla hoidan muksun vaippa-asiat, oman vessakäynnin ja rattaatkin saan vessaan sisälle. On meillä kyllä vauvakin joten kaipa saan anteeksi kun otan vauvankin mukaan...
  16. Rosabella

    Keskenmenovuodon kesto?

    Oliskohan ollut viikon verran molemmissa.
  17. Rosabella

    Mistä johtuu että ylipainoiset ihmiset käyttävät paljon light-tuotteita?

    Käytän light-tuotteita ja ylipainoa löytyy. Tosin käytin niitä myös silloin kun olin hoikka. Siksi että ne maistuu paljon paremmalta. Eikä tule mitään herkkuhimoa sen jälkeen kun syön/juon lightjuttuja.
  18. Rosabella

    Mikä unikoulu kävisi meidän vauvalle??

    Esikoinen nukkui täydet pitkät unet, kerran yössä saattoi herätä syömään. Toinen lapsi nyt 9kk ja aina ollut huono nukkumaan, täysi vastakohta esikoisesta. Kuopus saattaa herätä yöllä 67 kertaa ja usein on keskellä yötä 1-3 tuntia täysin hereillä jolloin pitää leikkiä vauvan kanssa.. huonosti...
  19. Rosabella

    Pieni 3v?

    Meillä poika 3v neuvolassa oli 93,7cm ja 14,6kg. 2-vuotiaana oli 87,5cm ja 12,3kg

Yhteistyössä