Hakutulokset

  1. Marika Mirella

    Imetyskeskusteluissa ei saisi sanoa pahaa sanaakaan korvikkeista, vihjaisustakin pillastutaan. Nyt sanon kuitenkin,

    Mua hiukan huvittaa tämä keskustelu, eikö täällä yli puolet ihmisistä osaa keskustella asioista asiallisesti ja aikuismaisesti?
  2. Marika Mirella

    Lahden alueen äidit? HOI!

    olemme ahtialasta
  3. Marika Mirella

    Lahden alueen äidit? HOI!

    täällä myös äiti lahdesta ikää minulla syyskuussa 23 ja pojalla 2kk.
  4. Marika Mirella

    vauva-aiheisia runoja?

    Toivoisin olevani enkeli, joka kulkee edelläsi tietä tasoittamassa. Joka kulkee rinnallasi apua antamassa. Joka kulkee takanasi jälkiä peittämässä. Joka kulkee ylläsi Sinua varjelemassa. Toivoisin olevani enkeli, joka hoitaa, kun olet haavoitettu. Joka ymmärtää, kun olet masentunut...
  5. Marika Mirella

    Äitejä lahden lähistöltä?

    täällä myös lahdesta, 23.v ja pieni poikani on 2kk
  6. Marika Mirella

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä syyskuussa 23, mies 26, kolmatta vuotta yhdessä ja esikoinen syntyi kesäkuussa 2012
  7. Marika Mirella

    Saksanmetsästysterrieri

    Hohhoijaa...Olipa koira mikä tahansa, ihan MIKÄ TAHANSA. Sen saa pilattua jos sitä ei osata kouluttaa, husky/saksanpaimenkoiran ja snautserin omistajana tiedän mistä puhun. Kaikista koirista saa myös mahtavia, fiksuja ja uskollisia perheen jäseniä OIKEILLA koulutusmetodeilla. Tarvitaan aikaa...
  8. Marika Mirella

    Emmaljunga City Cross, hinta?

    meillä vuoden 2011 limenvihreät yhdistelmät maksoivat 850€, hoitolaukku joka vaunujen kanssa samaa väriä maksoi 65€.

Yhteistyössä